Ga naar inhoud

Patti : 23 maart 2017 : Dr. Vermeulen : ZOL : Genk


Aanbevolen berichten

Ik ben nu bijna 3 weken PO. Operatie in ZOL Genk bij bob Vermeulen. Tot nu toe tevreden. Enkel staat een borst nog steeds hoger dan andere. Moet in anderhalve week op controle. Heb hem ook gehad voor wonddichting top neus nadat ik n gat v 1 cm had na t verwijderen v huidkanker. En ik moet zeggen dat je er vrijwel niets v ziet. Voor de rest moet ik zeggen prima verzorging,nachtje moeten blijven. Heb wissel gehad en had drainages. Na dikke week deed ik alles terug. Wel voorzichtig met heffen natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag Patti heb afgelopen donderdag eerste consult gehad voor borstvergroting. Heel goed meegevallen, aangename man. Nam zn tijd. Schrok wel wat v kostenplaatje in vgl met privé klinieken.. scheelt toch dikke 1000€.. hij geeft er wel een logische uitleg aan. Mag in vragen wat maakt dat jij voor operatie in algemeen ziekenhuis koos? Waren je eerdere operaties ook in het ZOL? Of heb je ervaring in bv de welness kliniek. Veel vragen maar blijft toch belangrijke beslissing vind ik :) bedankt alvast!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

57 jaar, 23 maart wissel Dual plane. Nu omzeggens 6 weken po en mijn borsten zijn nog steeds wat ingedeukt , afgeplat in t midden. Is dit normaal. Linker hangt nog steeds wat lager dan rechtse . Linkertepel lijkt ok maar rechter wijst naar onder. Begin me nu toch zorgen ge maken.2 weken geleden eerste nacontrole. Eerst verschrok PC beetje en vroeg of dit al lang zo was. Ik zei v in t begin. Na wat kijken zei hij dat t wel in orde komt. In 6 maanden terug op controle.heb toch n dubbel gevoel hierbij.  Iemand raad/ ervaring aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-2 om 21:29 zei Patti:

57 jaar, 23 maart wissel Dual plane. Nu omzeggens 6 weken po en mijn borsten zijn nog steeds wat ingedeukt , afgeplat in t midden. Is dit normaal. Linker hangt nog steeds wat lager dan rechtse . Linkertepel lijkt ok maar rechter wijst naar onder. Begin me nu toch zorgen ge maken.2 weken geleden eerste nacontrole. Eerst verschrok PC beetje en vroeg of dit al lang zo was. Ik zei v in t begin. Na wat kijken zei hij dat t wel in orde komt. In 6 maanden terug op controle.heb toch n dubbel gevoel hierbij.  Iemand raad/ ervaring aub

Hoi meis

Ik snap dat je ongerust bent ga gewoon eerder op controle en laat het er niet bij zitten.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patti

 

He meis, 

 

Ik heb je laatste topic even met dit topic samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Je bent nog maar zo kort po, en er is natuurlijk kapsel weggehaald, dus je eigen borstweefsel moet ook nog een plekje gaan zoeken,en dat kan echt nog wel een tijdje duren.

Protheses zullen ook nog verder in gaan dalen en dan gaan je borsten ronder van vorm worden.

Maak iedere week een foto, daar kun je vaak beter het verschil op zien als bijv in de spiegel kijken, maar ik zou echt nog even geduld hebben.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2017 om 23:36 zei Desert-Rose:

@Patti

 

He meis, 

 

Ik heb je laatste topic even met dit topic samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Je bent nog maar zo kort po, en er is natuurlijk kapsel weggehaald, dus je eigen borstweefsel moet ook nog een plekje gaan zoeken,en dat kan echt nog wel een tijdje duren.

Protheses zullen ook nog verder in gaan dalen en dan gaan je borsten ronder van vorm worden.

Maak iedere week een foto, daar kun je vaak beter het verschil op zien als bijv in de spiegel kijken, maar ik zou echt nog even geduld hebben.

 

xx

Dank je voor de geruststelling. Ze zijn al verbeterd (beetje voller geworden)hoor maar die deuk en een borst lager dan andere is nog steeds eender. Ik heb polythuraan protheses en vrees dat die niet meer zakken nu omdat deze zich vrij snel vastzetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Patti:

Dank je voor de geruststelling. Ze zijn al verbeterd (beetje voller geworden)hoor maar die deuk en een borst lager dan andere is nog steeds eender. Ik heb polythuraan protheses en vrees dat die niet meer zakken nu omdat deze zich vrij snel vastzetten

 

Ok je hebt de polyurethaan ( sorry als ik daar overheen heb gelezen)  ja die zetten zich in de eerste 3 weken vast, dan zou ik toch weer contact met je pc opnemen, en het nogmaals met hem gaan bespreken, dat je hier niet blij mee bent,want dan ben ik inderdaad ook bang dat die niet meer gaat zakken.

 

Dat is het vervelende met deze protheses, ze moeten gelijk op de goede plek geplaatst worden.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Ok je hebt de polyurethaan ( sorry als ik daar overheen heb gelezen)  ja die zetten zich in de eerste 3 weken vast, dan zou ik toch weer contact met je pc opnemen, en het nogmaals met hem gaan bespreken, dat je hier niet blij mee bent,want dan ben ik inderdaad ook bang dat die niet meer gaat zakken.

 

Dat is het vervelende met deze protheses, ze moeten gelijk op de goede plek geplaatst worden.

 

xx

Ik ben 4 weken na de operatie op controle geweest. Hij beweerde dat ze perfect gezet waren tijdens de operatie en t wel goed zou komen. Moet in 6 maanden terug. Hij zei dat t n tijdje kan duren. Hopelijk houdt hij me niet aan t lijntje.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Patti:

Ik ben 4 weken na de operatie op controle geweest. Hij beweerde dat ze perfect gezet waren tijdens de operatie en t wel goed zou komen. Moet in 6 maanden terug. Hij zei dat t n tijdje kan duren. Hopelijk houdt hij me niet aan t lijntje.

x

 

Heb je topic weer even terug gelezen, en zie ook dat ik al in het begin al had gereageerd op de pur.

Ook zei je dat toen je pc het zag, hij schrok, en dat komt toch op mij over dat hij dit niet verwacht had.

 

Normaal als protheses niet genoeg zakken, kun je een borstband dragen,maar deze protheses zitten zo snel vastgegroeid, dat ik bang ben dat dat niet gaat helpen.en ik denk ook dat je als je geen verandering gaat zien, niet moet wachten tot 6 maanden maar eerder terug moet gaan, want met deze protheses heeft wachten tot 6 maanden geen nut.

 

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 6-5-2017 om 22:05 zei Desert-Rose:

 

Heb je topic weer even terug gelezen, en zie ook dat ik al in het begin al had gereageerd op de pur.

Ook zei je dat toen je pc het zag, hij schrok, en dat komt toch op mij over dat hij dit niet verwacht had.

 

Normaal als protheses niet genoeg zakken, kun je een borstband dragen,maar deze protheses zitten zo snel vastgegroeid, dat ik bang ben dat dat niet gaat helpen.en ik denk ook dat je als je geen verandering gaat zien, niet moet wachten tot 6 maanden maar eerder terug moet gaan, want met deze protheses heeft wachten tot 6 maanden geen nut.

 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dessert Rose, ik ben nu 10 weken po en mijn borsten zijn al wat voller geworden. Mijn vraag: tot hoelang na een dual plane kunnen ze ploppen. Ps... de ene borst is nog steeds niet gezakt, had wel polythuraan protheses .alvast bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Patti:

Hallo dessert Rose, ik ben nu 10 weken po en mijn borsten zijn al wat voller geworden. Mijn vraag: tot hoelang na een dual plane kunnen ze ploppen. Ps... de ene borst is nog steeds niet gezakt, had wel polythuraan protheses .alvast bedankt 

 

Hoi meis, 

 

Normaal gesproken kan dit met gewone protheses wel enige tijd duren,dit is meestal tussen de 6 weken en 3 maanden.

 

Het probleem met polyurethaan is dat ze in de eerste 3 weken ( soms iets langer)  eigenlijk al helemaal op de vaste plek zitten en de protheses daarna eigenlijk niet meer kunnen zakken/indalen.

Dus zit de ene prothese nu nog steeds te hoog,dan ben ik echt bang dat daar ook niks meer aan gaat veranderen

 

Dus als ik jou was zou ik toch een afspraak gaan maken bij je pc, zodat hij nog eens kan beoordelen.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Hoi meis, 

 

Normaal gesproken kan dit met gewone protheses wel enige tijd duren,dit is meestal tussen de 6 weken en 3 maanden.

 

Het probleem met polyurethaan is dat ze in de eerste 3 weken ( soms iets langer)  eigenlijk al helemaal op de vaste plek zitten en de protheses daarna eigenlijk niet meer kunnen zakken/indalen.

Dus zit de ene prothese nu nog steeds te hoog,dan ben ik echt bang dat daar ook niks meer aan gaat veranderen

 

Dus als ik jou was zou ik toch een afspraak gaan maken bij je pc, zodat hij nog eens kan beoordelen.

 

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pc wou pas na zes maanden beoordelen. Was verleden week bij huisarts en die zei ook geduldig te zijn. Hoop dat de rechtste nog plopt want die is ook wat vaster en kleiner. Niet veel maar je merkt t toch.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op ‎12‎-‎8‎-‎2017 om 04:14 zei Bianca.bosmans:

@Pattiik heb dezelfde prothese, nu bij mij staan ze helemaal naar de zijkant, heb al verschillende operaties achter de rug en heb het gevoel dat het alleen maar slechter wordt. Heb dr Vermeulen in zol. Maar ga nu een 2 de opinie vragen. Ben al aan het sukkelen van maart 2016

dus Dr Vermeulen heeft het proberen recht te zetten en het word enkel erger?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.