Ga naar inhoud

Patti : 23 maart 2017 : Dr. Vermeulen : ZOL : Genk


Aanbevolen berichten

Aanstaande donderdag onderga ik een implantatenwissel in t ZOL Genk bij dr. Vermeulen. Implantaten zitten nu 17 jaar en onlangs bij n MRI zagen ze n lek. Dus vervanging. Ik heb voor duurdere implantaten gekozen. Omhulsel is v polythuraan en zou zich vrij snel vastzuigen als n spons (woorden v d PC). Aangeraden wordt achter de borstspier maar ik ben er nog niet echt uit. Ik ben bijna 60 j. Ik hief echt geen rechtstaande boobies. Ik wil t zeker niet groter en vooral heel natuurlijk. Dus als ze n beetje hangen is t geen probleem v mij.iemand ervaring of tips? Ik wil t natuurlijk ook veilig en dat ze liefst niet meer vervangen moeten worden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Patti:

Aanstaande donderdag onderga ik een implantatenwissel in t ZOL Genk bij dr. Vermeulen. Implantaten zitten nu 17 jaar en onlangs bij n MRI zagen ze n lek. Dus vervanging. Ik heb voor duurdere implantaten gekozen. Omhulsel is v polythuraan en zou zich vrij snel vastzuigen als n spons (woorden v d PC). Aangeraden wordt achter de borstspier maar ik ben er nog niet echt uit. Ik ben bijna 60 j. Ik hief echt geen rechtstaande boobies. Ik wil t zeker niet groter en vooral heel natuurlijk. Dus als ze n beetje hangen is t geen probleem v mij.iemand ervaring of tips? Ik wil t natuurlijk ook veilig en dat ze liefst niet meer vervangen moeten worden 

Hoi Patti ....ik krijg ook een implantaatwissel . En ben 58 jaar .

Van mij was het ruim 20 jaar geleden , toen was mijn tweede operatie . Heb toen zoutwater[implantaten gekregen .

Nu krijg ik polytech  .....heb ff verder info niet bij de hand .

Ook achter de borstspier .

Levenslange garantie .

Ben hier ff met van alles bezig thuis ...haha  ...ben er vanavond weer .

Zal uitgebreider reageren dan .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Wilma:

Hoi Patti ....ik krijg ook een implantaatwissel . En ben 58 jaar .

Van mij was het ruim 20 jaar geleden , toen was mijn tweede operatie . Heb toen zoutwater[implantaten gekregen .

Nu krijg ik polytech  .....heb ff verder info niet bij de hand .

Ook achter de borstspier .

Levenslange garantie .

Ben hier ff met van alles bezig thuis ...haha  ...ben er vanavond weer .

Zal uitgebreider reageren dan .

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Wilma .ben ook 58 en blijkbaar zitten we in hetzelfde straatje. Jij krijgt dus v d derde maal implantaten als ik je goed begrijp? Ik denk dat je nu dezelfde (poly...'.) als mijne bedoelt. Idd levenslange garantie op enkel de implantaten .waar laat jij t doen en wanneer aub? Vraagje... je eerste wissel tien je zoutwaterimplantaten kreeg, zijn die achter de borstspier geplaatst? Heb je veel pijn gehad en duurde t lang v je weer wat huishouden kon doen? Groetjes Patti 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎18‎-‎3‎-‎2017 om 15:56 zei Patti:

Dag Wilma .ben ook 58 en blijkbaar zitten we in hetzelfde straatje. Jij krijgt dus v d derde maal implantaten als ik je goed begrijp? Ik denk dat je nu dezelfde (poly...'.) als mijne bedoelt. Idd levenslange garantie op enkel de implantaten .waar laat jij t doen en wanneer aub? Vraagje... je eerste wissel tien je zoutwaterimplantaten kreeg, zijn die achter de borstspier geplaatst? Heb je veel pijn gehad en duurde t lang v je weer wat huishouden kon doen? Groetjes Patti 

Hoi Patty , ja de zoutwaterimplantaten zijn ook achter de borstspier geplaatst .

Het is zo lang geleden ...ik weet niet meer hoelang het duurde voor dat

ik het huishouden weer kon doen ; maar ik denk dat ik de 6 weken gewoon in acht had genomen .

De pijn viel wel mee .

Ik laat jet doen door Dr. Mesters in het MMC in eindhoven .

De operatie is gepland op 22 mei .

Nou je kan hier veel informatie en ervaringen vinden .

Ik hoop dat we veel kunnen delen ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2017 om 17:15 zei Patti:

Aanstaande donderdag onderga ik een implantatenwissel in t ZOL Genk bij dr. Vermeulen. Implantaten zitten nu 17 jaar en onlangs bij n MRI zagen ze n lek. Dus vervanging. Ik heb voor duurdere implantaten gekozen. Omhulsel is v polythuraan en zou zich vrij snel vastzuigen als n spons (woorden v d PC). Aangeraden wordt achter de borstspier maar ik ben er nog niet echt uit. Ik ben bijna 60 j. Ik hief echt geen rechtstaande boobies. Ik wil t zeker niet groter en vooral heel natuurlijk. Dus als ze n beetje hangen is t geen probleem v mij.iemand ervaring of tips? Ik wil t natuurlijk ook veilig en dat ze liefst niet meer vervangen moeten worden 

Ik wil je voor morgen veel succes wensen met je operatie.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zo fijn om te lezen, dat ook op jullie leeftijd de wissel nog plaatsvindt, begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat jullie blijkbaar zo blij zijn met je BV dat het nog zeker de moeite loont om deze te wisselen bij een lek. Dat steunt mij in mijn beslissing op mijn bijna 40e voor de BV te gaan. Soms heb ik het idee dat het alleen maar jonge meiden zijn, terwijl ik er zo lang van gedroomd heb....You Go Girls!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is achter de rug,oef.... om 7 u binnen en om 8.15 u al onder narcose. Anderhalf uurtje geduurd. Ze zijn achter de borstspier geplaatst maar ik vind ze nu niet uitzien. In het midden ferm ingedeukt. PC zegt dat het zich nog moet zetten. Let's hope.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2017 om 20:21 zei Patti:

Het is achter de rug,oef.... om 7 u binnen en om 8.15 u al onder narcose. Anderhalf uurtje geduurd. Ze zijn achter de borstspier geplaatst maar ik vind ze nu niet uitzien. In het midden ferm ingedeukt. PC zegt dat het zich nog moet zetten. Let's hope.

 

He meis,

 

Gefeliciteerd met je nw boobs, hoe is het met je?

Is het een beetje meegevallen.

 

Het heeft nu echt tijd nodig, deze protheses kapselen binnen ong 3 weken in, en dan zul je ook zien dat de vorm van de borsten gaat veranderen, de spier moet nog wat soepeler gaan worden, en de zwelling moet nog af gaan nemen,er is natuurlijk ook een hoop schoongemaakt aan de binnenkant, en achter de spier geeft bijna altijd in het begin een vreemde vorm, maar dat gaat vanzelf goedkomen.

 

Ik heb je titel even aangepast.

 

Doe lekker rustig aan, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Hartelijk dank voor de geruststelling .vandaag derde dag en het gaat al wat beter. Voel dat ik al minder pijnstillers moet nemen. Hopelijk snel van de Drainages verlost.  De borsten zien of er al iets minder ingedeukt uit maar een borst hangt lager als de andere. Hopelijk komt het nog in orde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal is de pijn de eerste 3 tot 5 dagen het heftigste, maar het gaat al enorm schelen als de drains eruit zijn, dan merk je echt dat de pijn heel erg af gaat nemen.

Meestal is 1 borst iets sneller dan de andere met indalen,er zit altijd 1 eigenwijze borst bij, maar met geduld zul je ook zien dat de andere ook in gaat dalen.

 

Als je iedere week een foto maakt, kun je de veranderingen zelf goed gaan zien.

 

De deuken komt ook omdat je borstweefsel moet gaan herstellen.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Patti:

 Hartelijk dank voor de geruststelling .vandaag derde dag en het gaat al wat beter. Voel dat ik al minder pijnstillers moet nemen. Hopelijk snel van de Drainages verlost.  De borsten zien of er al iets minder ingedeukt uit maar een borst hangt lager als de andere. Hopelijk komt het nog in orde. 

@patti. Ha vrouwke. Ik heb dinsdag een prothese wissel gehad en heb nog steeds mijn drains. Ik zit ok al elke x als het maar weer goed komt. Ben ok telkens aan hopen dat ik met drains onder de 30cc zit. Maar was vandaag nog 45. 

Hoeveel cc heb je nu gekregen ? Sterkte met het herstel ook 

x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2017 om 10:25 zei Liefbeestje:

Ik vind het zo fijn om te lezen, dat ook op jullie leeftijd de wissel nog plaatsvindt, begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat jullie blijkbaar zo blij zijn met je BV dat het nog zeker de moeite loont om deze te wisselen bij een lek. Dat steunt mij in mijn beslissing op mijn bijna 40e voor de BV te gaan. Soms heb ik het idee dat het alleen maar jonge meiden zijn, terwijl ik er zo lang van gedroomd heb....You Go Girls!!!!!!

Ik had mijn eerste ook op mijn 40ste toen voor de borstspier .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎25‎-‎3‎-‎2017 om 20:07 zei Patti:

Vroeger had ik 220 cc en nu gingen ze 250 cc zetten omdat er ook kapsel moest verwijderd worden en ik even grote boobs wou

 

 @Patti en @Desert-Rose  Wordt er altijd meer cc geplaatst  met een wisseloperatie met veel kapselvorming ?

In het laatste gesprek zei ik dat ik ze niet groter wilde .  Ik ben de laatste 10 jaar zwaarder geworden en mijn borsten zijn ook voller geworden . Ook kapselvorming speelt mee natuurlijk .

Maar nou vraag ik me dus af of ze niet groter er in doet dan dat er nu in zit ; of dat er juist wel meer in moet ivm met de kapselvorming die er uit moet .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 dagen OP nu en t gaat vrij vlot. Neem al van derde dag geen pijnstillers meer. Dan voel je ook sneller als je je forceert.haren drogen 6 de dag ging nog niet zo vlot . Dinsdag tweede drainage verwijderd en daar voel ik wel nog wat pijn. ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎3‎-‎2017 om 22:02 zei Wilma:

 

 @Patti en @Desert-Rose  Wordt er altijd meer cc geplaatst  met een wisseloperatie met veel kapselvorming ?

In het laatste gesprek zei ik dat ik ze niet groter wilde .  Ik ben de laatste 10 jaar zwaarder geworden en mijn borsten zijn ook voller geworden . Ook kapselvorming speelt mee natuurlijk .

Maar nou vraag ik me dus af of ze niet groter er in doet dan dat er nu in zit ; of dat er juist wel meer in moet ivm met de kapselvorming die er uit moet .

 

 

Ho gaat het nu met jou Patti ?  @Patti

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pC zei dat er iets meer geplaatst dient te worden. Men snijd ook kapsel weg he! Gaat maar over n 50 a 70 cc hoor. Nu bleek er toch niet zoveel kapsel te zijn bij. Ze zouden ietsje groter zijn. Tot nu toe merk ik er niets van. Morgen 14 dagen geleden. Ben wel blij dat ze achter de spier geplaatst zijn. Voelen veel natuurlijker aan. Zijn sinds enkele dagen ook zachter.ik lees hier dat de borsten die achter de borst spier geplaatst zijn na een tiental weken "ploppen "dus iets groter worden. Ik wacht af. Ik zie wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.