Ga naar inhoud

Talleiey : 6 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Goedemorgen mensen,

 

ik heb even een vraagje.. ik heb na lang wachten afgelopen maandag mijn borstvergroting gehad! Bij de kliniek hyendeal, hier ben ik super geholpen trouwens! Nu zijn we toch een aantal dagen verder en mijn rechter borst blijft maar groeie en groter worden... daarbij heb ik vaak als ik beweeg brandende steken die erg pijnlijk zijn.. mijn sport bh zit nu ook erg strak dat het pijn doet bij mijn ribben, dit komt omdat het zo opgezet en erg hard is allemaal.. is dit normaal??? En hoe lang blijft dit zo?? Heeft er iemand tips om hier mee om te gaan :( ik ben zo bang dat ik straks een ontsteking heb ofzo... 

 

alvast bedankt! Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik heb ook dual plane en 375 CC!

 

ik ben afgelopen dinsdag geopereerd :). Ik heb ook het gevoel alsof ik knappende ballonnen heb die blijven groeien, maar dat hoort erbij de eerste dagen! 

 

Dat brandende gevoel en die steken is echt normaal.. Althans die heb ik ook als ik bepaalde bewegingen maak of een houding heb waarbij ze het blijkbaar niet fijn vinden. Ik heb begrepen dat de meeste gekke pijntjes na de 6 weken wel verdwijnen en dat het met de week beter moet worden! Maar dat verschilt ook weer per persoon... Als je bang bent voor een ontsteking zou ik Koorts meten. Zolang je geen koorts heb hoef je niets te vrezen :)

 

Welke sportbh draag je? Misschien is hij te klein? Ik heb vanuit de kliniek de carefix Ana gekocht en zelf via internet de lipolastic pi Unique! Die laatste vind ik echt heel fijn... Precies genoeg druk, sluit mooi af en  voelt erg comfortabel.. De carefix m zit voor mijn gevoel te strak en de L te los <_< dus  misschien kun je er iets mee?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis! Ik ben dinsdag daar geopereerd! En ik heb precies dezelfde klachten. Mijn rechter boob fikt steeds als een gek... jeukt... voelt vooral savonds en snachts dat die opzwelt en dan zit mijn bh zooo strak idd dat het snijd! We moeten het er denk voor over hebben... hihi. Maar zwaar is het wel. Wss heb jij ook de triumph work out bh? Nou zei iemand op het forum dus dat je een tussen stukje ervoor kunt kopen om je omvang iets ruimer te maken. Dat lijkt mij wel wat, bij de hunkemoller zei ze maar voel me nog steeds niet fit genoeg om ook echt de deur uit te gaan hihi.

 

Succes!! Kus!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei xRenee:

He meis! Ik ben dinsdag daar geopereerd! En ik heb precies dezelfde klachten. Mijn rechter boob fikt steeds als een gek... jeukt... voelt vooral savonds en snachts dat die opzwelt en dan zit mijn bh zooo strak idd dat het snijd! We moeten het er denk voor over hebben... hihi. Maar zwaar is het wel. Wss heb jij ook de triumph work out bh? Nou zei iemand op het forum dus dat je een tussen stukje ervoor kunt kopen om je omvang iets ruimer te maken. Dat lijkt mij wel wat, bij de hunkemoller zei ze maar voel me nog steeds niet fit genoeg om ook echt de deur uit te gaan hihi.

 

Succes!! Kus!!!

 

Is je borst niet rood?

Ik ben nu 1 week geleden geopereerd en had 1 nacht hetzelfde als jou wat betreft de steken, voor de rest heb ik nergens last van. Ik voel me top fit, en ben al weer elke dag buiten. Het is goed om te lopen zodat het vocht weg kan gaan. En koop inderdaad een tussenstukje voor je bh, ik heb die bh en dat tussenstukje ook;) Ik had mijn bh op zijn strakst en nu op de loste stand met tussenstukje, heerlijk! Dat het jeukt is volgens mij een teken van helen, dat heb ik namelijk ook! Heeeeeeel vervelend!

 

Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

 

bedankt voor jullie reactie, toch fijn om te weten dan je dan niet de enigste ben.. mijn Bh is van het met Triumph, is mij aangeraden te kopen door de kliniek. Maar goede tip om misschien zo een tussen stukje te kopen! 

 

Het zal idd geduld zijn wat ik nodig heb.. maar het is taai elke dag in je bed en op je rug en niks zelf kunnen.. maar heb verhalen gelezen dat meiden in een stoel moeten slapen, dus dan heb ik het zelf nog goed voor elkaar al zeg ik het zelf..

 

 

Ik kan niet wachten tot ik het echte resultaat ga zien en de stekende pijn weg is! 

 

Succes allemaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei xRenee:

He meis gaat het al beter en minder pijn?

 

Hey meid!

 

ja ik voel me al stukken beter! Kan alweer zelfstandig douche en de rest.. soms word ik er wel aan herinnert dat ik even rustig aan moet doen.. mijn borsten zijn nog wel erg gevoelig.. lijken een beetje op mijn spieren alles staat zo strak! 

 

Hoe gaat het bij jou? Al blij met het resultaat? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.