Ga naar inhoud

Sportbh na wissel. Help nergens te verkrijgen


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Cicike:

@B00bies ik heb ook bij de HEMA gehaald, nu 2de halve prijs. Maar 75D is op moment niet leverbaar, heb de klantenservice gebeld vandaag. De maat staat er niet tussen ook niet op de website, maar ook niet uitverkocht want anders zou dan grijs van kleur zijn. Vrouwtje van de klantenservice zei dat ze volgende week weer op voorraad hebben. Dus even in de gaten houden. Blijkbaar een populaire maat die 75D.:1big_boobs:

Ik zoek echt al 4 maanden naar 75d hema heavy support unpadded sportbh..:19: Toen ik het hier op het forum vroeg en daar in de winkel zeiden ze dat die niet bestaat. Maar dankjewel, dan ga ik het toch volgende week even in de gaten houden! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei B00bies:

Ik zoek echt al 4 maanden naar 75d hema heavy support unpadded sportbh..:19: Toen ik het hier op het forum vroeg en daar in de winkel zeiden ze dat die niet bestaat. Maar dankjewel, dan ga ik het toch volgende week even in de gaten houden! :D

Nou dan hoop ik echt dat ze volgende week binnen zijn. Ik heb wel een 80D meegenomen maar die valt bij mijn oksel hoog, zal denk ik irritatie geven. Maar goed het past me nu voor geen meter zonder tieten!:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei B00bies:

Ja, volgens mij stond er bij de Mary ook bij dat deze klein uitvalt. Dus dan moet je idd de L bestellen.

 

En goede tip inderdaad om ook eentje met achtersluiting te nemen vanwege het tussenstukje. Ik heb zelf ook al zo'n tussenstukje voor de Triumph Tri action workout, want die draag ik nu al op het laatste haakje (terwijl ik normaal die omvangmaat altijd op het eerste haakje draag). Valt dus vrij klein qua omvang.

 

Die van hema zijn idd ook goed en goedkoop. Maar ze verkopen helaas geen 70 omvang en ook geen 75D :s

 

Succes met je bh-jacht! xx

 

Heey Boobies,

 

Bedoel je deze BH?zwart-75b-21720532-pdpmain.jpgDeze is nu 2e halve prijs ook nog ! Normaal E18 per stuk:126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Wuppie:

@lena76 haha vrouwke ik lig helemaal dubbel met jou:4:.. gij maakt mijn dag weer goed (bietje baaldag,veel stress :121:en hoe dichter het bijkomt en geen BH kan vinden etc):77:voelde me zo grrrr vandaag , ok nog in mijn stopweek... witte gij het wel.:85:

 

Maar goed.. ja da zijn echt leuke mensen die je aan de telefoon krijgt bij Cosmedics..die ervaring heb ik ook... ja die met die wallen echt he :154:

Goed om te horen (al wist ik het wel) dat Rappart en Tits daar een van de beste PC zijn met wissel.. 

ja ik ben ook echt blij met Van Tits... echt hele fijne positieve rustige fijne man... :)

En ik wil jou kennis wel zijn hoor.. hihi.. :wub:

 

Ik zou het erop gooien dat je gewoon veel pijn hebt:P.. zijn ze toevallig niet wat harder geworden .. heb je ook kapselvorming.. krijg je mooi de helft vergoed... ;)

oke baal ervan dat ik pijn heb en dat ze hard zijn maar zie het als een geluk bij een ongeluk :wacko: dat ik nu maar de helft hoeft te betalen.. 

en inderdaad dicht bij huis vind ik ook fijn hoor.. hoef maar een stukje te rijden ben zo weer thuis.. 

kan me nog herinneren van de eerste BV dat elk hobbeltje in de weg geen pretje is :5:

 

Heey Wuppie,

 

Stress ik niet goed voor je en ik ken het weten hihi, dus niet doen!

Ik ga je er doorheen proberen te lullen, met een grap en natuurlijk ook af en toe serieus natuurlijk:119:

Jouw stopweek jah dat is ook balen, maar ik kan wel wat Mega Tena Lady's voor je regelen als je wilt?

Zeg je maat maar ken mensen genoeg, wil je de maat van navel tot bovenkant bilspleet? roep maar:P lek je zeker niet door whaaaaaaa.

Ik ken ok wel n bietje Helmonds hihi, ik goa da echt niet betalen he E60,- vur un BH wanne gek:45: !

Maar ja gij kriet al korting dus dan kende da wel, maar ik vuul wel in inne keer van alles nou ge het zegt:P.

Ik krieg in inne keer overal ping.

Maar weer even serieus, ik ga toch wel even melden dat ik het niet prettig vindt om op mijn buik te liggen op een zonnebedje op vakantie:beach:.

En even nadenken, hmmm BH's vindt ik ook niet prettig! zal dat helpen denk je voor 50% korting?

Betreft na de operatie, pfff die k.t ventweg bij MMC toen brrrrr erg hoor die klinkers toen:99::99:Jah en ben na de narcose echt kotsziek geweest!

Nou hoop dat het nu beter gaat, maar jij mag nog steeds eerst:3:.

Mocht je die BH's toch willen bestellen in Helmond, even vragen bij de klantenservice en ze leggen die wel appart en die aanbieding geld dan ook nog:116:.

Ze hebben echt verschillende maar nu in de aanbieding dus ze vliegen eruit;).

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei B00bies:

Ja die! Maar dan in maat 75D of 70E en beide maten zijn (tot nu toe) niet te koop :(

 

Nu hoop ik helemaal dat ze volgende week die 75D hebben! Spotprijsje:5:

 

Klopt zag het ook op de site, maar als je naar 1 van de winkels gaat en ze bestellen ze (krijg je ze alsnog voor de aanbiedingsprijs! wettelijk verplicht als iets even niet leverbaar is).

Maar ze hebben er verschillende he, en wat ik ervan weet vliegen ze eruit voor dames die een BV hebben gedaan;).

Ik weet dat van iemand die er werkt:P, veel verkochte BH's maar ook veel aanbevolen door PC's.

 

Xx Lena,

En tussenstukjes doen wonderen! bvb 75D is hetzelfde betreft CUP als een 80C (misschien even passen in het eerste gaatje anders?).

De BH is wel leverbaar in 75E zag ik net op de site, zijn wel iets duurder hoe groter.

 

Zie idd geen 70 omtrek staan!

Ik zou toch proberen oven te passen XX Lena,

 

non-padded sportbh B-E heavy support vanaf 16.-

zwartwit
verkrijgbaar in de maten:85D, 85E, 80C, 80E, 80B, 85C, 80D, 85B, 75B, 75C, 80DD, 75D, 75E, 90E, 95E, 75F, 80F, 85F, 90F
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei lena76:

 

Klopt zag het ook op de site, maar als je naar 1 van de winkels gaat en ze bestellen ze (krijg je ze alsnog voor de aanbiedingsprijs! wettelijk verplicht als iets even niet leverbaar is).

Maar ze hebben er verschillende he, en wat ik ervan weet vliegen ze eruit voor dames die een BV hebben gedaan;).

Ik weet dat van iemand die er werkt:P, veel verkochte BH's maar ook veel aanbevolen door PC's.

 

Xx Lena,

En tussenstukjes doen wonderen! bvb 75D is hetzelfde betreft CUP als een 80C (misschien even passen in het eerste gaatje anders?).

De BH is wel leverbaar in 75E zag ik net op de site, zijn wel iets duurder hoe groter.

 

Zie idd geen 70 omtrek staan!

Ik zou toch proberen oven te passen XX Lena,

 

non-padded sportbh B-E heavy support vanaf 16.-

zwartwit
verkrijgbaar in de maten:85D, 85E, 80C, 80E, 80B, 85C, 80D, 85B, 75B, 75C, 80DD, 75D, 75E, 90E, 95E, 75F, 80F, 85F, 90F

Dankje dan doe ik dat gewoon! Bestel ik ze in de winkel. Hihi klopt, tenzij er 'op=op' of 'zolang de voorraad strekt' oid staat.:P 

 

Probleem is juist dat ik normaal 70 als omvang heb (op het eerste haakje), maar deze BH valt vrij strak dus pas ik 75 ook wel. 80 is echt te groot.. 75E ben ik bang dat de cup te groot is. En heb idd een tussenstukje ivm de zwelling. 

 

Maar dankjewel had aan het bestellen in de winkel niet gedacht! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei B00bies:

Ja die! Maar dan in maat 75D of 70E en beide maten zijn (tot nu toe) niet te koop :(

 

Nu hoop ik helemaal dat ze volgende week die 75D hebben! Spotprijsje:5:

Is dit die van de Hema ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Is dit die van de Hema ? 

Ja, klopt! Die is dus misschien volgende week wel leverbaar in 75D en ook nog eens tweede halve prijs. Dus dan heb je gewoon 2 sportbh's voor 27/24 euro (afhankelijk van de maat). Dus dat scheelt een hoop! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wuppie:

Is dit die van de Hema ? 

 

2 uur geleden zei B00bies:

Ja, klopt! Die is dus misschien volgende week wel leverbaar in 75D en ook nog eens tweede halve prijs. Dus dan heb je gewoon 2 sportbh's voor 27/24 euro (afhankelijk van de maat). Dus dat scheelt een hoop! 

 

Dames deze BH's zitten standaard in het assortiment, dus als ze zeggen op is op dat zou kunnen.

Maar dan alsnog nmw, kunnen ze deze voor de aanbiedingsprijs gewoon wegleggen:D als ze hem weer binnen krijgen.

 

Boobies, betreft je omtrek! je kan ook nog als je wilt de omtrek iets innemen of even zo'n tussenstukje extra erin naaien.

Lijkt me toch wel de moeite, en die zitten echt mega fijn:119:.

 

Succes met BH drama hihihi.

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei B00bies:

Ja, klopt! Die is dus misschien volgende week wel leverbaar in 75D en ook nog eens tweede halve prijs. Dus dan heb je gewoon 2 sportbh's voor 27/24 euro (afhankelijk van de maat). Dus dat scheelt een hoop! 

Yeuh da word inslaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei lena76:

 

Heey Wuppie,

 

Stress ik niet goed voor je en ik ken het weten hihi, dus niet doen!

Ik ga je er doorheen proberen te lullen, met een grap en natuurlijk ook af en toe serieus natuurlijk:119:

Jouw stopweek jah dat is ook balen, maar ik kan wel wat Mega Tena Lady's voor je regelen als je wilt?

Zeg je maat maar ken mensen genoeg, wil je de maat van navel tot bovenkant bilspleet? roep maar:P lek je zeker niet door whaaaaaaa.

Ik ken ok wel n bietje Helmonds hihi, ik goa da echt niet betalen he E60,- vur un BH wanne gek:45: !

Maar ja gij kriet al korting dus dan kende da wel, maar ik vuul wel in inne keer van alles nou ge het zegt:P.

Ik krieg in inne keer overal ping.

Maar weer even serieus, ik ga toch wel even melden dat ik het niet prettig vindt om op mijn buik te liggen op een zonnebedje op vakantie:beach:.

En even nadenken, hmmm BH's vindt ik ook niet prettig! zal dat helpen denk je voor 50% korting?

Betreft na de operatie, pfff die k.t ventweg bij MMC toen brrrrr erg hoor die klinkers toen:99::99:Jah en ben na de narcose echt kotsziek geweest!

Nou hoop dat het nu beter gaat, maar jij mag nog steeds eerst:3:.

Mocht je die BH's toch willen bestellen in Helmond, even vragen bij de klantenservice en ze leggen die wel appart en die aanbieding geld dan ook nog:116:.

Ze hebben echt verschillende maar nu in de aanbieding dus ze vliegen eruit;).

 

Xx Lena

 

Sla Maar flink in die BH's, pik ik ze wel bij jou op als je klaar bent:P.

Hoe is het met je stopweek?

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lena76:

 

Sla Maar flink in die BH's, pik ik ze wel bij jou op als je klaar bent:P.

Hoe is het met je stopweek?

 

Xx Lena

Ja wel oké. Heb nooit menstruatie ( al paar jaar niet meer ) maar toch altijd last van de maandelijkse perikelen en is nu gewoon wa erger. Meer prikkelbaar zal maar zeggen :wacko:

 

Ha Ha is goed met die bh's. Heb ze toch niet meer nodig dan :D

 ja morgen ff naar stad...Ff Naar Hema en livera :141: 

en online nog wa bestellen. Vandaag iig lekker genieten van het mooie weer en vanavond lekker eten in Eindhoven met mijn skattie :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in het dorp geweest bij de Hema en geprobeerd de 75D te bestellen, maar dit kon niet omdat hij op internet ook niet leverbaar is.. en de maat 75D bestaat dus wel! Ik heb het op het kaartje van de bh zien staan en hij valt in de 18 euro categorie. Ik ga het morgen nog even in de stad proberen. Had geen zin om in het dorp stennis te schoppen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeuh ik heb de Carefix Mary binnen:D... zo hey ..die zitten fijn... helemaal niet erg om deze 6 weken aan te houden.. heb de L en XL.. denk dat de XL zeker moet passen of misschien de L ook wel als het heeel strak erom heen moet zitten.. haha.. heb alleen de XL gepast eigenlijk.. dus we zien het wel.. 

:11:

 

Oh ja bij de HEMA waren ze nog steeds niet te verkrijgen grote maten...maar ik doe het hier wel mee..fijner ook denk ik :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.