Ga naar inhoud

Rituals : 12 juli 2017 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Op 20-8-2017 om 13:37 zei Rituals:

Ik zie dat je al bij verschillende artsen op consult bent geweest. Wanneer ga je naar van Engeland?

 

Hi @Rituals, oh dat klinkt goed! Fijn dat je weer op je zij mocht gaan liggen zeg... Nachtrust is echt belangrijk lijkt me!

De afspraak bij Bergman was bijna niet te plannen met dr. Engeland, dus vandaar ben ik vorige week bij dr. de Blécourt geweest. Hij was erg resoluut in het aantal cc's dat hij adviseerde. Hij wil namelijk niet de huid gaan oprekken. Het blijft een inschatting natuurlijk, maar als je meer wil dan dat hij adviseert, dan stuurt hij je weg. Tot die tijd zat ik aan 350cc te denken, maar zijn max was 300cc. Dat heeft me wel aan het denken gezet..

 

Geniet van je nieuwe BH's!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: ik ben sinds vorige week om de dag aan het sporten, en nergens last van *afkloppen*. Verder is links wat meer aan het zakken dan rechts, maar dat trekt hopelijk wel weer bij. Nog steeds geen gevoel onder m'n tepels en tepels zelf zijn pijnlijk en de rechtertepel is verandert qua vorm (ik hoop dat dat ook nog normaal word)..


@Nicoline_W ah, spannend! Ik heb foto's geupload, heb alleen geen goede voorfoto en foto's van het proces want die staan op de telefoon van mijn vriend en die is aan het werk :P 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooi resultaat! Ben wat een klein plakboek aan het samenstellen en die van jou zijn echt een mooi voorbeeld voor wat ik ongeveer wil bereiken. Hoe vond je het sporten gaan na 6 weken, daar ben ik erg benieuwd naar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondies aah dankjewel! :D Ehm, ik merkte vooral dat ik echt geen spierkracht meer heb in mn armen haha. En ik moet voor sommige oefeningen op mn buik liggen, dacht dat dat niet zou kunnen, maar ook daar geen last van gehad. Verder ja, ik heb geen pijn of iets tijdens sporten, eigenlijk gaat het allemaal goed zolang je een goede sportbh aan doet. Maar ik moet wel zeggen dat ik geen oefeningen/sporten doe waarbij je boobies heel erg gaan bouncen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 18-9-2017 om 17:17 zei Tes33:

Vraagje, rituals kon je bij bergman kiezen uit wat voor kleur bh? En hebben jullie nog een extra bh erbij gekocht vd eerste weken ? Anna fix ofzo ? Groetjes 

 

Hee! Ja ik kon kiezen tussen wit en zwart volgens mij! En ja, ik had bij de hema een sportbh gekocht Deze is het. Alleen heb ik uiteindelijk alleen die van Bergman aangehad. Ik moet wel zeggen dat 'ie eigenlijk te klein was, maar alles zat wel goed verpakt daardoor. En ik ben gelijk wanneer het mocht gestopt met het dragen van de BH, dus ik heb 'm maar 2 weken dag en nacht aangehad (en dan tussendoor gewoon gewassen en ff uitgehad).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2017 om 20:38 zei Cato:

Goede vraag @Tes33  

@Rituals wat zijn je borsten mooi geworden!!! Ooh wordt zo enthousiast van al die mooie boobies haha. Ziet er erg natuurlijk uit. Heb je anatomisch priteces? 

 

Sorry zie het nu staat. Rond voor de spier. Super mooi. Mij hebben ze anatomisch dual plane geadviseerd. 

Aah dankjewel :D ik zal kijken of ik dit weekend nog wat nieuwe foto's er op kan zetten.

 

Ik heb inderdaad rond voor de spier :). Ik had genoeg weefsel waardoor dat kon! Waar en hoeveel cc ga jij het doen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Rituals:

Aah dankjewel :D ik zal kijken of ik dit weekend nog wat nieuwe foto's er op kan zetten.

 

Ik heb inderdaad rond voor de spier :). Ik had genoeg weefsel waardoor dat kon! Waar en hoeveel cc ga jij het doen? :)

Ik weet het nog niet precies. Krijg nog een tweede consult. Nog een x passen en een 3 D beeld. Bij Bergman clinics bij dokter van Dam. 

Oh ben bemieuwd naar de foto's 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Rituals:

Aah dankjewel :D ik zal kijken of ik dit weekend nog wat nieuwe foto's er op kan zetten.

 

Ik heb inderdaad rond voor de spier :). Ik had genoeg weefsel waardoor dat kon! Waar en hoeveel cc ga jij het doen? :)

Ze hebben mij 240/275 cc geadviseerd. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2017 om 11:36 zei Rituals:

Update: ik ben sinds vorige week om de dag aan het sporten, en nergens last van *afkloppen*. Verder is links wat meer aan het zakken dan rechts, maar dat trekt hopelijk wel weer bij. Nog steeds geen gevoel onder m'n tepels en tepels zelf zijn pijnlijk en de rechtertepel is verandert qua vorm (ik hoop dat dat ook nog normaal word)..


@Nicoline_W ah, spannend! Ik heb foto's geupload, heb alleen geen goede voorfoto en foto's van het proces want die staan op de telefoon van mijn vriend en die is aan het werk :P 

 

Super mooi geworden! Ben je precies na zes weken weer gaan sporten? Ik ben afgelopen maandag geholpen in Boerhaave. Kan niet wachten tot ik weer Mn bovenlichaam kan trainen. Wat voor sport doe je? 

Hoe is het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Namariax Thanks! Ja, 6 dagen en 1 dag :P. Ik doe lessen in de sportschool, van Les Mills. Dus bodyshape, bodypower, pilates enzo. En soms fitnessen. In het begin was het wel echt 'eng', vooral wanneer ik op m'n buik moest liggen. Gewoon goed naar je lichaam luisteren en als iets pijn doet, dan niet doen! En natuurlijk goede sportbh aan!
Het gaat echt goed, eigenlijk merk ik niks meer van de operatie. De littekens zijn wel nog super zichtbaar, maar dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Vergeet de hele tijd foto's te maken, maar zal proberen dat dit weekend écht te doen :P. Hoe gaat het nu met jou? Had je voor de spier ook? :)
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Rituals:

@Cato Ik ben met 210 nu op een 75D uitgekomen; maar die maat is meer gebaseerd op wat mooi zit. Ik ga binnenkort naar een goede bh-winkel om het nog eens te laten opmeten. Denk dat jij dan wel iets groter zal uitkomen dan ik!

@Rituals ik vind een volle c of kleine d erg mooi. Wil dus eigenlijk niet groter. Kun je van te voren weten op welke maat je ongeveer uit gaat komen. Ik heb het eigenlijk niet over een cup maat gehad tijdens het consult/ het passen. Maar jij hebt ronde protheses voor de spier, toch..... ik krijg anatomisch  en dual plane. Maakt dat nog wat uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cato Volgens mij kunnen ze wel een indicatie geven, maar zeker weten denk ik niet. Mijn PC zei dat ik op een C-cup uit zou komen, maar ik ben dus van 70B naar 75D gegaan. Maar ik moet wel zeggen, m'n boobs ogen niet groot!

 

En over je vragen: geen idee. Misschien kun je je PC bellen! Die weten meer dan ik haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb inmiddels de 3-maanden controle gehad. Alles zag er goed uit en de arts was ook zeer tevreden en ik ook! Het is niet te groot/te klein, past mooi bij mijn lichaam.

 

Ik ben ook bij een lingerie speciaal zaak geweest, mijn uiteindelijke maat is 65G geworden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.