Ga naar inhoud

Rituals : 12 juli 2017 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik ben Rituals en ik heb ik juli mijn borstvergroting gepland! Ik heb momenteel een 'lege' B-cup (volgens de plastisch chirurg een 'perfecte' beginsituatie ^_^) en ik zou graag een volle C-cup willen, omdat dat meer in proportie is met mijn lichaam. De chirurg raadde ronde prothese voor de borstspier aan, omdat ik lege borsten heb, maar wel aan de onderkant een goede vorm. Ik ga binnenkort nog een keer passen, maar waarschijnlijk wordt het rond de 210-250 CC.

 

De operatie is in de zomervakantie gepland omdat ik nog studeer en niet wil dat heel veel mensen van de operatie af weten. Helaas geen verre zonvakantie voor mij dus, maar wel lekker rustig herstellen. Ik laat de operatie doen bij Bergman Clinics door drs. A.A. van Engeland. 30 mei heb ik de afspraak bij de anesthesioloog.

 

Ik heb al even rondgekeken; erg fijn om iedereens ervaring te lezen :). Ik ben een beetje bang voor de verdoving, maar als ik iedereen mag geloven, valt dat stukje achteraf mee.

 

Groetjes,

Rituals

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Update: ik ben een paar weken nog een keer wezen passen, het wordt 210 CC.

 

Ennnn overmorgen is het zo ver! Ik moet er om 9:00 al zijn, word om 10:20 geopereerd volgens mij. Heb er heel veel zin in, maar zie er nu al naar uit om weer in m'n eigen bed te liggen na de operatie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Rituals:

Update: ik ben een paar weken nog een keer wezen passen, het wordt 210 CC.

 

Ennnn overmorgen is het zo ver! Ik moet er om 9:00 al zijn, word om 10:20 geopereerd volgens mij. Heb er heel veel zin in, maar zie er nu al naar uit om weer in m'n eigen bed te liggen na de operatie :P

Heel veel succes rituals!! 

Ik mag 11 sept.

je zal wel zenuwachtig zijn , zal vast mooi worden! Is een goede kliniek.

heel veel succes

liefs, Debby 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Debbos:

Heel veel succes rituals!! 

Ik mag 11 sept.

je zal wel zenuwachtig zijn , zal vast mooi worden! Is een goede kliniek.

heel veel succes

liefs, Debby 

 

Dankjewel! Ja, ben lichtelijk zenuwachtig haha. Maar inderdaad, in vertrouw mijn pc en de kliniek 100%, dus het zal wel goed komen.

Word jij ook geopereerd bij Bergman? En welke maat enzo krijg je? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Rituals:

 

Dankjewel! Ja, ben lichtelijk zenuwachtig haha. Maar inderdaad, in vertrouw mijn pc en de kliniek 100%, dus het zal wel goed komen.

Word jij ook geopereerd bij Bergman? En welke maat enzo krijg je? :)

Ik ga zelf bij Ats kliniek. Word geopereerd door Dr hermens :)

ik had 400cc gezegd maar ik ga volgende week woensdag voor een 2e passing .. zit te twijfelen over de 450cc. Aangezien er bij mij veel in kan.

ze zeggen achteraf ook "had ik maar meer genomen" dus ik ben heeeeeel erg aan het twijfelen hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Debbos:

Ik ga zelf bij Ats kliniek. Word geopereerd door Dr hermens :)

ik had 400cc gezegd maar ik ga volgende week woensdag voor een 2e passing .. zit te twijfelen over de 450cc. Aangezien er bij mij veel in kan.

ze zeggen achteraf ook "had ik maar meer genomen" dus ik ben heeeeeel erg aan het twijfelen hihi 

 

Aah jaa, ik twijfelde ook, heb toen een tweede passessie gehad en dat heeft m'n twijfel wel weggenomen. Hoop dat het bij jou ook gaat helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Rituals:

 

Aah jaa, ik twijfelde ook, heb toen een tweede passessie gehad en dat heeft m'n twijfel wel weggenomen. Hoop dat het bij jou ook gaat helpen!

Jaa precies .. maar lees ook dat het nog ga slinken dus ik kreeg het al haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/07/2017 om 23:48 zei Zuster89:

Gaat goed alleen Links nog spierpijn en ooit trillend gevoel, denk dat dat de spier is. Vergeten te vragen en nog geen antwoord op mail. Spier was daar ook erg strak

Hoop dat dat snel wegtrekt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee allemaal! 

Ik ben dus gisteren geopereerd, dus hierbij mijn operatieverslag.

 

Ik moest er om 9 uur zijn, kreeg een privékamer (jeeej) en moest wat onderzoekjes laten doen. Daarna omkleden en lang wachten, want de vorige operatie liep wat uit.

 

Uiteindelijk mocht ik ook mee en werd naar boven gebracht naar de OK. Daar moest ik nog geprikt worden voor antibiotica enzo. Had al aangegeven moeilijke prikker te zijn, maar helaas ging t mis en moest t in twee keer. Nouja daarna snel slapen en toen werd ik wakker.  Uur later naar m'n eigen kamer, waar m'n vriend zat te wachten.  

 

Nog een keer gekeken; zag er mooid uit! Wel raar... als in: is dat mij  lichaam? Maar ik heb t alleen van boven gezien dus ik ga als ik ga douchen ff goed kijken. M'n vriend vond ze iig wel mooi jeej. 

 

Ondertussen zat dat infuus dus heeeel vervelend en liep niet goed door. Ik veel drinken, plassen, maar hij mocht er pas veel later weer uit.  En toen klein probleem, nadat ze 'm er uit hadden gehaald en hadden verbonden, keek m'n vriend 3 minuten later en toen bleek dat het niet gestopt was met bloeden en alles onder t bloed zat.  Maar gelukkig nieuw verbonden en toen was t wel goed.

 

Uiteindelijk kwam m'n arts nog die zei dat t mooi was en ik maar huis mocht, dus met m'n vriend naar huis gereden en toen gaan slapen:).

 

Nu links geen pijn (was m'n grotere borst ook) en rechts pijn in de hechting.  Iemand hier ervaring mee? Heb als ik lig bijna geen last, maar zodra ik ga zitten  en staan prikt en steekt die hechting heel erg. En net ging ik naar de wc en ging bijna knock-out, maar dat Al wel met weinig eten te maken hebben.

Nu ga ik weer slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Zuster89:

Stuwing, trekken. Beurs gevoel. Geborrel etc hoort er bij, ook hechting kan je voelen 

Thanks! Na de operatie hebben ze niks gezegd over welke pijnen je kan voelen, en onbewust ga je je toch zorgen maken of de pijn wel de "goede" pijn is. Terwijl ik heel goed weet dat pijn er bij hoort :P.

 

Nouja, nu het toch over pijn gaat: sinds gistermiddag pijnvrij. Slik bijna geen pijnstilling meer en doe al heel veel zelf (maar niet te veel). Hoop dat t zo blijft *afkloppen*! 

 

M''n boobies zijn al iets aan het zakken, rechts is al wel veel lager dan links en nafuurlijk lekker bol. En vandaag ein-de-lijk douchen, voel me erg vies. Durfde niet zo goed om eerder te douchen dus hoop dat alles goed gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeda jaa! tot nu toe wel, maar misschien komt de pijn wel weer terug :P. Scheelt ook dat ik niet dual-plane heb denk ik! Jaa, alleen ik ging wel bijna knock-out, voelde heel raar zonder bh, denk dus iets psychisch ofzo :P. Maar uiteindelijk was douchen en haren wassen echt heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat t raar voelt snap ik wel heb ik zelf ook beetje last van en hoeft van mij ook nog niet te lang... 

o ja dat kan idd wel t verschil zijn dat je ze voor de spier hebt. Alleen maar beter toch dat je t zonder pijnstilllers vol kunt houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: best veel last van m'n spier bij m'n oksel? Heb ook aan beiden kanten een gele blauwe plek bij de hechtingen die pijn doen. Het goede nieuws is dat ze er elke dag mooier uitzien!

 

Oh en ik ben vandaag wezen ontbijten in de stad en heb gelijk een extra sportbh bij de hema gekocht. Achteraf wel moe, maar ben blij dat ik ff het huis uit was. Kwam erachter dat ik altijd al de verkeerde bhmaat droeg. Ben 70 cm in omvang ipv 75 haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @zuster89 , heb je fotos online in je prive al um? Ik krijg zelf een wissel bij van engeland( heb nu 220 vd spier) de meeste hier hebben allemaal veel meer en ik twijfel of ik 220 moet houden of toch meer zal doen! Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Rituals: hoe gaat het nu met je? Net je hele verslag gelezen en ben benieuwd... Ik ga binnenkort ook (weer) naar Bergman en wil dan graag een consult met dr. Van Engeland. Zou ik je foto's mogen zien? Thnx... X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Nicoline_W Hee! Goed. Ik ben nu bijna 6 weken verder, en het ziet er al 100 keer beter uit dan dag 1 haha. Alles heelt netjes en de littekens zien er ook al mooier uit. Ik ben vanaf week 2 al op m'n zij gaan slapen (dat mocht) dus ook geen rugpijn meer. Ik zal vandaag even kijken of ik foto's kan maken!

 

Ik zie dat je al bij verschillende artsen op consult bent geweest. Wanneer ga je naar van Engeland?

 

 

 

Ik heb trouwens mijn eerste bh's gekocht, misschien voor anderen handig om cc's te bepalen.

Voor: 70B 

Na (210 cc rond, voor de spier): 75D 
 

Ik droeg voor 75B die niet helemaal goed paste, maar ik ben dus wat smaller dan ik dacht. En ik denk dat mijn bh's die ik nu heb wat smaller vallen, 75D zat in ieder geval mooier en fijner dan 70D, maar ik moet zeggen dat ik ook weinig van die maten af weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.