Ga naar inhoud

wel of geen BH na BV /kapselvorming!


Aanbevolen berichten

Ha Meiden,

 

Even voor mij ... moet je eigenlijk na een BV altijd een goede BH dragen.. want ik draag dus nooit een BH altijd sporttopje en sinds kort eigenlijk pas de wat betere sporttopjes met echt ondersteuning.

( ik heb echt een hekel aan BH , mn de beugel)

maar nu vroeg ik met af misschien doordat ik nooit een BH draag... heb je dan meer kans op kapselvorming???:mellow: 

is het beter om wel een goede BH of sport BH te dragen altijd na een BV ?? Iemand die hier antwoord op heeft :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie,

 

Ik zie in reacties van @best_boobie altijd terug dat het inderdaad heel belangrijk is na een borstvergroting om je borsten te ondersteunen door altijd overdag een bh te dragen. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydeeoh oké. Ja ik dacht altijd da da niet hoefde. Ze hangen niet en ik vind de beugel in bh niet fijn. Daarom heb ik altijd sport bh aan :D

maar dat kan toch ook wel als je een goede hebt denk je niet :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie, jazeker.... een sportbh is ook prima. Als ze maar ondersteuning hebben. Ik heb trouwens bij de C&A in Nijmegen vorige week ook hele fijne bh's gezien van een fijne soepele stof (leek net stof van een sweater) zonder beugel. Helaas hadden ze mijn maat niet, anders had ik er zeker één gekocht. 

Door een double bubble kan ik ook geen bh op die bult onder mijn borst verdragen, dus ik draag mijn bh altijd over een hemdje. Ziet er gek uit, maar met kleding aan ziet niemand dat. En zo worden mijn borsten toch ondersteund. Mooie oplossing toch tot de hersteloperatie? 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.