Ga naar inhoud

LolaMercedes : 13 september 2010 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Gast LolaMercedes

Aanbevolen berichten

Gast LolaMercedes

Hoi Meiden,

Even voorstellen: Ik ben Eure (Nickname: Lola), ik dacht laat ik toch maar een (ervarings)topic openen (op aanbevelen van Moontje :35: ). Op 13 september a.s. staat mijn 'grote' dag gepland. Ik word namelijk geopereerd door drs. dhr. Bos (Velthuiskliniek), he is 'the one' die mij prachtige :1boobs: zal geven (zie mijn handtekening voor verdere informatie over de protheses e.d.). Ik ben enorm zenuwachtig nu de grote dag nadert. Ik heb voor zover ik weet aan alles gedacht :unsure::unsure: , o.a. jullie ervaringen gelezen en ook wat betreft de voorzorgsmaatregelen. Echter kan ik nergens terugvinden, hoe het zit met afvallen na de borstvergroting. Heeft een van jullie enig idee wat de risico's zijn of zouden kunnen zijn(en hier heb ik het niet over drastisch afvallen, maar 3 - 5 kilo's)? FYI: Ik ben ook geen typische jojo'er!

Ik houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen (en verder kun je ook alles lezen en terugvinden in 'Mijn profiel'). Foto's e.d. worden nog geplaatst uiteraard op aanvraag beschikbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii LolaMercedes,

Welkom :1:

Gezellig dat je ene topic hebt aangemaakt,zodat we je kunnen volgen en ervaringen kunnen delen maar ook mee komen aftellen tot je GROTE dag!

Erg spannend allemaal,hoe ben je op deze arts/kliniek gekomen?nieuwschierigheidsvraagje :D

het is nog maar een paar dagen,dus dat word nu nog even slapen hoe je fijn vind,erna even op de rug slapen :6:

afvallen werd door mijn arts afgeraden na een borstvergroting,beter ervoor,want het aantal cc,s en plaatsing en soort prothesen word aan de hand van je huidige situatie gemaakt,maar goed,het is niet zo dat je een paar kilo eraf mag slanken,ik praat hier echt over drastisch afvallen,boven de 15a 20 kilo.maar ik zou dit zoiezo bespreken met je arts,wat die ervan vind :)

veel lees en post plezier op het forum en nu maar aftellen tot 13sep!

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lola!

Wat leuk dat er nog iemand door Dr. Bos wordt geopereerd! Ik wordt morgen door hem geopereerd! Heel erg spannend allemaal. Ik zal op mijn topic zo snel mogelijk een operatieverslag zetten misschien heb je er wat aan!

Ik denk trouwens dat het niet veel kwaad kan als je een paar kilo afvalt. Ligt er ook een beetje aan denk hoe je borsten voor de vergroting reageerde als je afviel.

Nou succes in ieder geval!

xx Wen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LolaMercedez

Bedankt dames, ik reageer nu pas omdat ik al die dagen niet kon inloggen onder mijn gebruikelijke account (LolaMercedes), dus ik was genoodzaakt om een ander account aan te maken, nu LolaMercedez (let op de Z).

Maar ik ben inderdaad echt zenuwachtig en anderzijds opgelucht omdat ik deze stap toch eindelijk gezet hebt.

@Mii18, ik ga inderdaad toch voor de grootste....

@Wendelin, leuk dat jij ook geopereerd wordt door Bos, ik las ook je verslag dus ben wel al deels op de hoogte van alle reilen en zeilen in de kliniek.

@onthers, bedankt voor julllie steun en i'll keep you posted!!!!

Ik ben ready om geopereerd te worden, gister (zaterdag) nog alle laatste inkopen gedaan o.a. joggingpakken, extra kussens, sloffen, tiolettas. Ik denk dat ik er helemaal klaar voor ben. Verder heb ik goede afspraken gemaakt met mijn vriend die mij de komende weken zal helpen/ondersteunen waar nodig....En van dat afvallen: Ik laat het maar op me afkomen, ben niet genoodzaakt om af te vallen maar zou wel leuk zijn, dit zal ik uiteraard nog aangeven bij Bos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LolaMercedez

Hoi Moontje, Beeze,

Ik ben toevallig een rugslaper dus absoluut geen problemen (hoop ik). Ik ben morgen in de ochtend aan de beurt (10:00), dit wilde ik ook graag. Ik hoop lekker te slapen, zelfs met opzet gister en vandaag kort geslapen zodat ik vanavond als een blok in slaap val. Verder ben ik echt zenuwachtig i.v.m. pijn na BV, mijn pijn grens is weliswaar hoog maar je weet maar nooit. Nog wel de before foto's maken en dan ben ik ready....

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.