Ga naar inhoud

Liefbeestje : 13 april 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Dank je alle, ik ben net lekker uit eten geweest en mag al om 9:15 er heen dus zet vannacht nog even een wekkertje voor wat fruitsuikers (banaantje) en morgen ochtend nog wat thee of water dus optijd de wekker want anders word ik gek hoor :63: komt goed we laten het gewoon op ons afkomen. Boobiepower toch @Liefbeestje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Mogen jullie nog eten na middernacht? Opmerkelijk dat het per pc zo anders is. Lijkt me heel fijn, ik zou er ook m'n wekker voor zetten. Ik word in de ochtend altijd wakker met hongerrr!

 

Nogmaals veel succes vandaag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Loulou_:

Mogen jullie nog eten na middernacht? Opmerkelijk dat het per pc zo anders is. Lijkt me heel fijn, ik zou er ook m'n wekker voor zetten. Ik word in de ochtend altijd wakker met hongerrr!

 

Nogmaals veel succes vandaag! 

 

ik ging het nu door jou verkeerd lezen hahahah, na 24 uur is voor diabeten, ik mag tot 6 uur voor de opname niet meer eten... schrok gewoon van jou :o hahaha.. maar dat is wat het boekje zegt, 6 uur voor de opname mag je gewoon eten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank dames voor alle succes wensen.

Ik ben net pas wakker na een heerlijke nacht slapen, nog steeds geen zenuwen. Zit nu aan een laatste (en eerste van de ochtend) bakkie thee, daarna niet meer. En ben Velthuis even aan het bellen, wil zeker weten dat de betaling binnen is, en daar straks niet sta aan de balie.....Wil namelijk niets meenemen aan portemonnee enzo.

Keep you posted!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Liefbeestje:

Gisteravond nog wel even met vriendlief genoten van de kleine borstjes, voorlopig mag hij er niet meer aanzitten :wub::wub:, Hahahahahah

 

Haha mijn man heeft er ook lekker sentimenteel afscheid van genomen. Schatjes zijn het ook he :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de kliniek. Keurig op tijd!  Net al foto's gemaakt. Nog even wachten in de wachtkamer. Nog steeds geen zenuwen dus die zullen niet meer komen denk ik zo ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog op recovery. Erg blij, geen tranen. Nog beetje blurry, foto uploaden lukt nog niet.....

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.