Ga naar inhoud

Liefbeestje : 13 april 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Weer een stapje gezet:

Betaling overgemaakt (aanbetaling betaald, resterende in mijn internet bankieren gezet). Ben 9 dagen voor de operatie (kom echt de dag van te voren terug...) op vakantie, dus nu kan ik het niet meer vergeten. Ga straks ook alvast de medicatie ophalen en leg die bij mijn liefde neer, daar zal ik de eerste dagen zijn namelijk na de operatie. It's the real deal :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
6 uur geleden zei Liefbeestje:

Weer een stapje gezet:

Betaling overgemaakt (aanbetaling betaald, resterende in mijn internet bankieren gezet). Ben 9 dagen voor de operatie (kom echt de dag van te voren terug...) op vakantie, dus nu kan ik het niet meer vergeten. Ga straks ook alvast de medicatie ophalen en leg die bij mijn liefde neer, daar zal ik de eerste dagen zijn namelijk na de operatie. It's the real deal :D

Oh wauw wat spannend!!!! Zelfs ik kan niet wachten haha. Hoe lang van te voren moet je de volledige betaling voldoen? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

25% nu en resterend bedrag 2 dagen voor de behandeling.

Ook gelijk de medicatie opgehaald, je krijgt een heel helder overzicht van je medicatie schema, en recept mee. Moest alleen de paracetamol en maagbeschermers zelf betalen (5,30), rest valt onder de verzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy

Mooi helder toch! Ik weet dat anatomische protheses 4700€ kosten, dan komen er alleen nog kosten bij van de fysio (2x?) en behalve je meds verder nog iets? Je sportbh misschien? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liefbeestje Ik heb even alles gelezen en bekeken. Ziet er goed uit hoe het gaat worden! 

13 april is het zo voor je het weet en daarvoor nog lekker afleiding van je vakantie. Goed bekeken! ^_^

 

Twijfel is heel normaal. Het beste is proberen het gewoon over je heen te laten komen. Je hebt deze stap tenslotte niet voor niks gemaakt!:D

Ik ga je volgen!

Hele fijne vakantie!! 

 

Liefs Deborah xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne vakantie dan en succes :wub:

komt helemaal goed. Ik was ook eerst lekker op vakantie en nu eergisteren mijn prothese wissel gehad. Dus nu sinds gister thuis en aan herstellen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei mrslaurajessy:

Mooi helder toch! Ik weet dat anatomische protheses 4700€ kosten, dan komen er alleen nog kosten bij van de fysio (2x?) en behalve je meds verder nog iets? Je sportbh misschien? X

Ik ben aanvullend verzekerd dus geen extra kosten voor de fysio, en de sportbeha ben ik niet helemaal over uit, ik heb ergens begrepen dat je die van Velthuis meekrijgt. Ik heb er zelf ook al 1 in huis gehaald van Hema (hoorde ik goede verhalen over hier op het forum), dus ik zal het wel merken. En anders reken ik daar nog een beha af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de prothese bh van carefix Mary op aanraden van dit forum. Heb ze wel al gepast en zitten kei fijn. :D besteld bij mooihoofd omdat ze daar 20 euro goedkoper waren als op Andere. En heb nota net ingediend bij Cz groep dus ff afwachten of het vergoed word :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ga dinsdagochtend een weekje op vakantie, dus net wat spullen klaar gelegd; voor het laats mijn kipfiletjes ingepakt (heb een halter beha nodig en die pushed niet, dus toch maar weer vullen), en nog 2 beha's apart gehouden en de rest net in de zak van max gedaan voor de kringloop! Best een dingetje, ze gaan gewoon weg! Over 2 weken pas ik er niets meer van, mijn bikini's nog 1 laatste keer mee, en dan geef ik ze weg....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
15 uur geleden zei Liefbeestje:

Ik ga dinsdagochtend een weekje op vakantie, dus net wat spullen klaar gelegd; voor het laats mijn kipfiletjes ingepakt (heb een halter beha nodig en die pushed niet, dus toch maar weer vullen), en nog 2 beha's apart gehouden en de rest net in de zak van max gedaan voor de kringloop! Best een dingetje, ze gaan gewoon weg! Over 2 weken pas ik er niets meer van, mijn bikini's nog 1 laatste keer mee, en dan geef ik ze weg....

Heer-lijk, geweldig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg van de week een mail met meld-tijd, helaas wat later, dus dat wordt lang hongerlijden.

Ik moet me donderdag om 13.15 melden en 14.15 staat de operatie gepland. Vn zenuwen nog weinig last....komt misschien nog.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-4-2017 om 07:29 zei Mimibloem:

Nog 3 dagen :blink: hoe was je vakantie? 

Super, echt genoten!!!! Was zo lekker er nog even écht uit te zijn zonder kids, nu weer even normaal doen en donderdag is TIETENDAG!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Liefbeestje:

@Mimibloem, nee helemaal niet! Gek eigenlijk, maar heb er zin in, nog geen enkele vorm van zenuwachtig ontdekt. Ik moet om 13.15 melden, 14.15 opereren.

ik hoor het om half 2 hoe laat morgen... huisje bijna van kant en dan uitrusten voor de grote dag.. en ik denk vanavond maar lekker uit eten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.