Ga naar inhoud

xstephx : 31 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Janneke1982:

Het aftellen is nu echt begonnen.

 

@Eef.n, ik ben 174 en weeg 64 kilo en krijg ook 355 cc. Be n heel benieuwd hoe dat er bij jou uitziet. Ben namelijk enorm in twijfel, want ik heb het gevoel dat ze te groot worden dan. Op 29/03 ga ik nog eens passen :-) 

 

 

 

@Janneke1982 Goed dat je nog eens gaat passen, zeker bij twijfel!! Ik heb je toegevoegd aan m'n albums dus dan kun je eens kijken. Mocht je ook vooraanzicht willen dan geef dat maar even aan dan maak ik die nog wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste Reactie

Vertrouw dr verdonck, hij gaat het zeker niet doen als het te groot of onnatuurlijk zou zijn!! 

 

Ik bekijk het zo, ik betaal super veel dan wil ik ze zeker niet klein, om bij klein te blijven dan laat ik mij niet opereren. En té groot gaan ze zeker niet zijn!!! Want verdonck is geen fan van "te groot".... dus zal wel goed zijn :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het blijft gewoon heel moeilijk om vantevoren in te schatten hoe het gaat worden. Heb nog nooit borsten gehad (ja enkel bij mijn zwangerschappen en borstvoeding, maar die waren dan ook heeeeel rap weer weg ;-). Dus dan is voor mijn gevoel alles al snel te groot denk ik hahaha..

 

Dus maar gewoon vertrouwen hebben inderdaad :-)!

 

Ik heb trouwens gekozen voor Sebbin, jij ook xstephx las ik. Speciale reden voor? 

 

Kan in ieder geval niet meer wachten, zo spannend...

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janneke1982 ja, ik heb ook sebbin gekozen. Omdat ze niet zo breed zijn. 

Hoeveel cc ga je nemen?? 

Ik ben zo ongeduldig!! Ik probeer me eigenlijk met alles en nog wat bezig te houden en niet te veel rond neuzen in de forum, anders voel ik alsof de tijd gewoon niet voort gaat :( 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat mij in september opereren door dr. Verdonck en het zal bij mij 235 cc zijn. Ik zal ook voor Sebbin kiezen. (bij het ander merk Mentor ging het litteken groter zijn omdat die prothese platter en breder is).

 

Wanneer is het zover voor jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei _AC_:

Ik laat mij in september opereren door dr. Verdonck en het zal bij mij 235 cc zijn. Ik zal ook voor Sebbin kiezen. (bij het ander merk Mentor ging het litteken groter zijn omdat die prothese platter en breder is).

 

Wanneer is het zover voor jullie?

Hay @_AC_ ik samen met nog andere 4 meiden in deze topic worden 31 maart geopereerd.... nog maar 2 weeken yyeesssss.... ik krijg 355cc sebbin.... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw over 2 weken! Dat is bijna!! Ik ben 2 maanden geleden bij Dr. Verdonck geopereerd en ben ontzettend blij met het resultaat! Ik heb toen 2 borstbanden bij hem gekocht om ze te verwisselen maar eentje heb ik nooit gedragen en zit nog splinter nieuw in zijn doosje. Het is zwart, maat 80 B/C van het merk Anita. Ik verkoop hem voor 30 euro inclusief verzendkosten. Iemand interesse?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Silvana:

Wauw over 2 weken! Dat is bijna!! Ik ben 2 maanden geleden bij Dr. Verdonck geopereerd en ben ontzettend blij met het resultaat! Ik heb toen 2 borstbanden bij hem gekocht om ze te verwisselen maar eentje heb ik nooit gedragen en zit nog splinter nieuw in zijn doosje. Het is zwart, maat 80 B/C van het merk Anita. Ik verkoop hem voor 30 euro inclusief verzendkosten. Iemand interesse?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hay @Silvana ik heb wel interesse maar twijfel of dat niet te klein Is voor mij.... normaal heb ik maat 85b en als ik er na nog meer volume krijg, weet niet zeker of dat niet klein zal zijn?? Weet iemand hoe ik dat kan meten?? 

Wat heb je gekregen?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, xstephx said:

@Silvana wat voor maat haD je er voor? En hoeveel.cc heb je gekregen? Misschien kan ik dat zo een beetje vergelijken? 

@xstephx Ik had voorheen een lege 75B en heb 295cc Motiva Full gekregen. Ben uitgekomen op een D cup en de borstband is juist groot zoals je op de foto kunt zien. Je kan het instellen aan de hand van de klittenband. Groetjes!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Silvana:

Misschien weten @best_boobieof @Desert-Rose hoe het zit met de maat van een borstband? Hoe weet je wat het beste bij je past?

Sorry, daar kan ik je niet mee helpen.. Hij zal lang genoeg moeten zijn, dus een band van iemand met een omtrek 70, kan misschien te klein zijn... Maar zeker weten doe ik dit niet!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janneke1982 spannend!! Ben benieuwd hoeveel je uiteindelijk gaat nemen!! Ik ben direct voor de max gegaan.... meer past er bij mij niet in.... maar bij mij gaat iedereen merken dat er "iets Is geberud", ik draag al lang geen gevulde bhs meer, dus plots een heel verschil hahaha maar I dont care, ze mogen praten en zeggen wat ze willen zo lang ik er gelukkig mee ben.....

Ik wil ze zeker niet overdrijvenD groot maar wil ook geen spijt krijgen dat ze klein zijn, daarom laat ik mij maar in handen van verdonck en denk ik niet meer aan de cc en groot of klein... hij zei dat het zo goed zo zijn en daar vertrouw ik op.... (en als het niet goed blijkt te zijn.... tja... sparen voor een heroperatie) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvana dank je, maar ik heb gisteren eentje besteld op internet, blijkt wat dunner te zijn, meer "beweegelijk".... ik vind die van verdonck behoorlijk dik en moet het makkelijk kunnen verstoppen onder het bloesje van mijn uniform als ik na 5 dagen po weer naar het werk moet... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei xstephx:

@Silvana dank je, maar ik heb gisteren eentje besteld op internet, blijkt wat dunner te zijn, meer "beweegelijk".... ik vind die van verdonck behoorlijk dik en moet het makkelijk kunnen verstoppen onder het bloesje van mijn uniform als ik na 5 dagen po weer naar het werk moet... 

Waar heb je er besteld? Want ik moet m ook gaan verstoppen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 @lien. ik heb op biodermis.nl besteld, gisteren besteld en vandaag weer binnen. (€30 verzendkosten incl).Het Is wel een beetje breed (maar denk dat ze allemaal min of meer zelfde breedte hebben) maar wel van een dun materiaal. Ik draag een witte bloes, dus in het wit besteld en je ziet het niet. (Nu niet, misschien als mijn bloesje wat strakker gaat zitten dat het een beetje meer zichtbaar is). Maar voor mij was belangrijk dat het niet zo een "hard en dik" materiaal zou zijn (zoals die van verdonck er uit zien)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/21/2017 at 8:55 AM, xstephx said:

@Silvana dank je, maar ik heb gisteren eentje besteld op internet, blijkt wat dunner te zijn, meer "beweegelijk".... ik vind die van verdonck behoorlijk dik en moet het makkelijk kunnen verstoppen onder het bloesje van mijn uniform als ik na 5 dagen po weer naar het werk moet... 

Geen dank! Ben blij dat je een goede hebt gevonden! Die van Verdonck is idd best dik en valt op als je strakke kleding draagt. Ik heb dan ook alleen maar wijde vestjes gedragen afgelopen 2 maanden :lol:. Nog even en dan ben jij aan de beurt! Spannend! Ik kijk uit naar je operatieverslag. Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvana ik draag eigenlijk ook liever wijde bloesjes, vestjes, enz (dan zie je mijn te kort aan borsten niet zo erg en mijn te veel aan buik ook niet hahaha) maar op werk kan ik niet anders dan een strak bloesje te dragen :'(

Ik kan niet geloven dat het nu al volgend week gaat gebeuren!! Zo veel jaar over na gedacht en nu komt het waar... voelt bizar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes aan iedereen die volgende week geopereerd zal worden! Laat iets weten hoe het is gegaan.

Voor mij is het nog wachten tot september maar ik ben ook heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Dr. Verdonck is een super vriendelijk en ik vertrouw hem volledig. ^_^

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei _AC_:

Veel succes aan iedereen die volgende week geopereerd zal worden! Laat iets weten hoe het is gegaan.

Voor mij is het nog wachten tot september maar ik ben ook heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Dr. Verdonck is een super vriendelijk en ik vertrouw hem volledig. ^_^

 

 

@_AC_ dank je wel!! Kan niet geloven dat het nu vrijdag gaat zijn! ! Voelt echt bizar, kan het niet uitleggen. Iets waar over je zo lang nadenkt, dat je zoooo veel tijd inbrengt om info te zoeken, naar consult te gaan enz, de tijd dat je ook nog neemt om het geld te sparen (als je moet spaten), en zo plots Is de grote dag..... ik heb geprobeerd de laatste 2-3 weken niet aan te denken, nu de laatste dagen weet niet of het mij gaat lukken hahahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xstephx geen probleem ;) Ja dat kan ik mij inderdaad allemaal voorstellen! Ik ben wel wat bang voor complicaties, ik lees hier dat sommige vrouwen zelfs hun vlees niet meer zelf kunnen snijden, gelukkig ga ik hulp krijgen van mijn vriend en heb ik nog geen kinderen... Maar ik denk dat je er achteraf wel geen spijt van zal krijgen, even doorbijten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.