Ga naar inhoud

Love7 : 23 mei 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Love7:

Jaa dat ik ook zeker zo ik genees normaal met wondjes heel snel en met me pmu ook en me tatoeages ook denk dat t wel goed komt alleen mijn man is zoo panisch erover hij vind het verschrikkelijk die risico's waar ik voor moest tekenen ik zeg dat is gewoon zo bij een operatie hij vind dat ik t risico niet moet nemen omdat ik toen ik zwanger was ook gewoon stopte maar een of andere manier kan ik t gevoelsmatig niet voor me borsten hahaha wil helemaal niet stoppen ben al zo zenuwachtig !!!

Ik was ook zo zenuwachtig maar Het is me zo mee gevallen ik ben nog nooit onder narcose geweest nog nooit infuus gehad wat was ik bang maar het is me zo mee gevallen ook het herstel ze zijn zo lief allemaal infuus in 1 x goed stellen je op gemak en weg ben je was binnen 3 kwartier wakker en goed wakker ook zei gelijk mag ik eten en drinken en plassen dan kan ik weg wil een peuk Hahhahah ik werd kwart voor 4 geholpen half 5 terug en 18 uur zat ik in de auto met me peukje Hahhahahha moet wel zeggen heb 600cc voor de borst spier ik vond 3 dagen even vervelend met op staan uit bed en zo Maar stond dag na operatie al eieren te bakken peters is top vond me borsten verschrikkelijk lelijk eerste dagen dacht komt nooit meer goed maar ze worden elke dag mooier morgen controle en dan 2 uur douchen denk ik Hahhaha dus maak je niet te druk nergens voor nodig vandAg weer aan werk gegaan! Morgen 2 weken po!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie
28 minuten geleden zei Priscilla30:

Ik was ook zo zenuwachtig maar Het is me zo mee gevallen ik ben nog nooit onder narcose geweest nog nooit infuus gehad wat was ik bang maar het is me zo mee gevallen ook het herstel ze zijn zo lief allemaal infuus in 1 x goed stellen je op gemak en weg ben je was binnen 3 kwartier wakker en goed wakker ook zei gelijk mag ik eten en drinken en plassen dan kan ik weg wil een peuk Hahhahah ik werd kwart voor 4 geholpen half 5 terug en 18 uur zat ik in de auto met me peukje Hahhahahha moet wel zeggen heb 600cc voor de borst spier ik vond 3 dagen even vervelend met op staan uit bed en zo Maar stond dag na operatie al eieren te bakken peters is top vond me borsten verschrikkelijk lelijk eerste dagen dacht komt nooit meer goed maar ze worden elke dag mooier morgen controle en dan 2 uur douchen denk ik Hahhaha dus maak je niet te druk nergens voor nodig vandAg weer aan werk gegaan! Morgen 2 weken po!

Hahaha fijn om te horen allemaal en vooral dat t zo goed is gegaan 600cc lekker groot ,zal wel iets schelen voor de spier ben zo benieuwd naar de mijne kan niet meer wachten hoor op naar mooie borsten haha xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Priscilla30:

Ik was ook zo zenuwachtig maar Het is me zo mee gevallen ik ben nog nooit onder narcose geweest nog nooit infuus gehad wat was ik bang maar het is me zo mee gevallen ook het herstel ze zijn zo lief allemaal infuus in 1 x goed stellen je op gemak en weg ben je was binnen 3 kwartier wakker en goed wakker ook zei gelijk mag ik eten en drinken en plassen dan kan ik weg wil een peuk Hahhahah ik werd kwart voor 4 geholpen half 5 terug en 18 uur zat ik in de auto met me peukje Hahhahahha moet wel zeggen heb 600cc voor de borst spier ik vond 3 dagen even vervelend met op staan uit bed en zo Maar stond dag na operatie al eieren te bakken peters is top vond me borsten verschrikkelijk lelijk eerste dagen dacht komt nooit meer goed maar ze worden elke dag mooier morgen controle en dan 2 uur douchen denk ik Hahhaha dus maak je niet te druk nergens voor nodig vandAg weer aan werk gegaan! Morgen 2 weken po!

WoW kei goed ! Wat voor werk doe je ? Succes op de controle en op het werk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Love7:

Hahaha fijn om te horen allemaal en vooral dat t zo goed is gegaan 600cc lekker groot ,zal wel iets schelen voor de spier ben zo benieuwd naar de mijne kan niet meer wachten hoor op naar mooie borsten haha xxxx

Ik dacht dat word te groot advies was 600 cc maar het klinkt groot bij mijn lichaam is het goed ben 1,82 weeg 80 kilo ja voor de spier iets minder last zeggen ze ! Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Gizmootje:

WoW kei goed ! Wat voor werk doe je ? Succes op de controle en op het werk. 

In de jumbo versmanager gewoon wat pc werk gedaan! Maar doe echt al veel omdat je geen pijn heb denk je er niet bij na! Thanx voor morgen Ziet er allemaal goed uit zoals ik zie ga heeel laaang douchen morgen hahhaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Priscilla30:

Ik dacht dat word te groot advies was 600 cc maar het klinkt groot bij mijn lichaam is het goed ben 1,82 weeg 80 kilo ja voor de spier iets minder last zeggen ze ! Komt goed!

Idd super mooi bij je lichaam en ik hou er wel van hoor groter ik pak ook best groot voor me lengte en gewicht , super dat het zo goed gaat op het werk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Love7:

Idd super mooi bij je lichaam en ik hou er wel van hoor groter ik pak ook best groot voor me lengte en gewicht , super dat het zo goed gaat op het werk 

Vandaag op controle geweest zag er super uit hechtingen al opgelost Diana zei je mag gewoon je bh aan nu snachts de speciale maar hou deze nog wel ff aan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is snel na twee weken al een gewone bh. Wel fijn om te weten dat het goed met je borsten gaat hihi... 

nu kan je wel al wat bh's of bikini's gaan shoppen :D ik ga na de operatie 7 weken later op vakantie maar kijk nu al uit na het shoppen van nieuwe bh's en bikini's alleen net een rot tijd voor bikini's denk eind augustus <_< mooiste zullen dan al wel weg zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Oh dat is snel na twee weken al een gewone bh. Wel fijn om te weten dat het goed met je borsten gaat hihi... 

nu kan je wel al wat bh's of bikini's gaan shoppen :D ik ga na de operatie 7 weken later op vakantie maar kijk nu al uit na het shoppen van nieuwe bh's en bikini's alleen net een rot tijd voor bikini's denk eind augustus <_< mooiste zullen dan al wel weg zijn. 

Ik ging ook gelijk Hunkemöller alles wat ik leuk vond was me maat niet Deed een bikini aan de helft er uit dat word nog een gevecht litteken mooi na 2 weken

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Priscilla30:

Ik ging ook gelijk Hunkemöller alles wat ik leuk vond was me maat niet Deed een bikini aan de helft er uit dat word nog een gevecht litteken mooi na 2 weken

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oh wauw zeg netjes toch gelukt met foto's plaatsen heb je er nog meer of alleen deze van het litteken ? 

 

Ja moeilijk ff je nieuwe maat enzo

vinden hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 11 april 2017 om 23:46 zei Priscilla30:

Ik ging ook gelijk Hunkemöller alles wat ik leuk vond was me maat niet Deed een bikini aan de helft er uit dat word nog een gevecht litteken mooi na 2 weken

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Super mooi ! Pff ik kan niet wachten de tijd lijkt te kruipen :(

iemand nog tips dingen die ik echt moet kopen of inslaan wat mee te nemen wat kon je echt niet missen m'n operatie bh heb ik al :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Love7:

Super mooi ! Pff ik kan niet wachten de tijd lijkt te kruipen :(

iemand nog tips dingen die ik echt moet kopen of inslaan wat mee te nemen wat kon je echt niet missen m'n operatie bh heb ik al :D

Hey ik had me huispak bij me sokken natte doekjes en flesje water en natuurlijk me bh en een kussen voor in de auto lag ik op me benen kon ik met armen op leunen moest 1,5 uur rijden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Love7:

Net te horen gekregen dat het in oisterwijk word gedaan en ben daar eigenlijk heeeel blij mee woon er namelijk 10 minuutjes vandaan geen helse terug rid van een uur yeaaah :145:

 

Ik heb je titel aangepast, en dat is lekker, dan rol je in je pyama naar binnen en weer naar buiten :P

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Love7:

Net te horen gekregen dat het in oisterwijk word gedaan en ben daar eigenlijk heeeel blij mee woon er namelijk 10 minuutjes vandaan geen helse terug rid van een uur yeaaah :145:

Oh das ideaal voor mij ook 15 minuten vandaan echt fijn.

ik wist het wel al meteen toen ik Op 1e consult ging bij kliniek dg bij Joanna in Uden. Ze zei al word dan Oisterwijk Op de di Heeft de dokter daar voortaan extra ok dag. 

Ik heb dit weekend consult met dr peters. Voor jou nu ook dicht bij!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Gizmootje:

Oh das ideaal voor mij ook 15 minuten vandaan echt fijn.

ik wist het wel al meteen toen ik Op 1e consult ging bij kliniek dg bij Joanna in Uden. Ze zei al word dan Oisterwijk Op de di Heeft de dokter daar voortaan extra ok dag. 

Ik heb dit weekend consult met dr peters. Voor jou nu ook dicht bij!! 

 

5 uur geleden zei Gizmootje:

Oh das ideaal voor mij ook 15 minuten vandaan echt fijn.

ik wist het wel al meteen toen ik Op 1e consult ging bij kliniek dg bij Joanna in Uden. Ze zei al word dan Oisterwijk Op de di Heeft de dokter daar voortaan extra ok dag. 

Ik heb dit weekend consult met dr peters. Voor jou nu ook dicht bij!! 

Ooo echt ik ben idd op dinsdag ik ben er super blij mee lekker dichtbij , kan niet meer wachten :43:

komt voor me gevoel nu zo dichtbij omdat het mei is denk ik brrrrr zenuwachtig :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Gizmootje:

Oh das helemaal op de zelfde weg Haha ! Ben laatst eens gaan kijken waar die kliniek zat maar meer kant van Oisterwijk ri Tilburg dus jij bent zo lekker in je eigen bedje 

Hahahha jaa super dichtbij ben er ook echt blij mee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hayy Ladiess!

 

Heb me vandaag aangemeld, ga ook bij Dr Peters.

Ik moet 1 juni op consult en operatie staat op 13 juni.

Ik kom vanaf Amsterdam dus moet helaas wel die Helle rit, Maaarja heb het ervoor over!

Waar word ie bij jou geplaatst?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.