Ga naar inhoud

Love7 : 23 mei 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie

Alweer 8,5 week geleden 

jeetje wat gaat het ineens snel en wat zijn ze heeerlijk zacht en eigen aan het worden :123:

ben er al helemaal aan gewend en alles staat zo super mooi wat een geweldige keuze heb ik gemaakt heb was bij mij best pijnlijk in het begin dacht dat ik me nooit meer als voorheen zou voelen maar jeetje ben gewoon weer Kelly maar dan gewoon gelukkiger heerlijk in mijn vel

heb alweer een tijdje niks laten horen hoe is het met jullie dames hopelijk krijg ik nog een berichtje terug 

dikke kus van Kelly

 

ps ook wat foto's :123:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Love7:

Alweer 8,5 week geleden 

jeetje wat gaat het ineens snel en wat zijn ze heeerlijk zacht en eigen aan het worden :123:

ben er al helemaal aan gewend en alles staat zo super mooi wat een geweldige keuze heb ik gemaakt heb was bij mij best pijnlijk in het begin dacht dat ik me nooit meer als voorheen zou voelen maar jeetje ben gewoon weer Kelly maar dan gewoon gelukkiger heerlijk in mijn vel

heb alweer een tijdje niks laten horen hoe is het met jullie dames hopelijk krijg ik nog een berichtje terug 

dikke kus van Kelly

 

ps ook wat foto's :123:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hee meid! 

Leuk weer eens iets te lezen van je :) en wat zijn ze mooooooi! En jou lichaam ook wauw het past gewoon super mooi bij elkaar. Goed om

te horen dat je de goede keuze hebt gemaakt en dat alles goed met je gaat. Bij mij was het begin ook super pittig en heb zelfs even gedacht van waar ben ik aan begonnen:24: maar na 5 dagen was ik verliefd en besefte ik dat dit een heeeeele goede keuze is geweest hihi. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Love7:

Alweer 8,5 week geleden 

jeetje wat gaat het ineens snel en wat zijn ze heeerlijk zacht en eigen aan het worden :123:

ben er al helemaal aan gewend en alles staat zo super mooi wat een geweldige keuze heb ik gemaakt heb was bij mij best pijnlijk in het begin dacht dat ik me nooit meer als voorheen zou voelen maar jeetje ben gewoon weer Kelly maar dan gewoon gelukkiger heerlijk in mijn vel

heb alweer een tijdje niks laten horen hoe is het met jullie dames hopelijk krijg ik nog een berichtje terug 

dikke kus van Kelly

 

ps ook wat foto's :123:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wauw ik vind ze prachtig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Love7:

Alweer 8,5 week geleden 

jeetje wat gaat het ineens snel en wat zijn ze heeerlijk zacht en eigen aan het worden :123:

ben er al helemaal aan gewend en alles staat zo super mooi wat een geweldige keuze heb ik gemaakt heb was bij mij best pijnlijk in het begin dacht dat ik me nooit meer als voorheen zou voelen maar jeetje ben gewoon weer Kelly maar dan gewoon gelukkiger heerlijk in mijn vel

heb alweer een tijdje niks laten horen hoe is het met jullie dames hopelijk krijg ik nog een berichtje terug 

dikke kus van Kelly

 

ps ook wat foto's :123:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

ze zijn echt heel mooi!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

hallo lieve dames !!

alweer bijna 18 weken po en wat ben ik mega blij:123:

alles voelt zo eigen en zo happy alles staat zo mooi 

dacht zal is wat fototjes plaatjes 

 

kuskus love7 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Pff al heel lang niet actief geweest hier na 9.maanden gaat het super alles heerlijk eigen en soepel echt zo.mega mega blij mee :wub::wub:

Hoe is het met de dames die in dit topic mee deden ben heel benieuwd :D:D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Er komtis te staan dat jij geen berichten kan ontvangen daarom stuur ik het maar even hier..

 

Hey heyy,

Ik zag een topic van jou over K peters in Oisterwijk..

Ik had een paar vraagjes,

Allereerst wat een onwijs mooie boobies heeft die man bij jou gemaakt! Super,mag je echt trots op zijn :1big_boobs:

Hoe is de kliniek in Oisterwijk je bevallen? Ik zou 5sept geholpen worden in Vlaardingen maar moet nu naar Oisterwijk..

Hoe zijn die mensen daar,ik ben namelijk angstig voor de narcose:wacko: en mag er iemand bij je zijn voor en na die tijd? Of ben je de hele tijd alleen tot je naar huis gaat?

Jij hebt een sideboob ofniet.. dat je silicoon aan de zijkant iets "uitsteekt" heb je daar veel last van of went dat heel snel?

Sorry voor mijn vragen maar zag zn mooi resultaat bij jou dat ik dacht ik vraag jet maar aan jou hahahaha

 

Groetjes:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.