Ga naar inhoud

Love7 : 23 mei 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Kelly24 jaar mama van een zoontje van 3

Ik heb me aangemeld op dir forum omdat ik 23 mei een borstvergroting krijg via praktijk gabriels.

Ik word geholpen door dokter K Peters Hp dual plane, en ben super zenuwachtig!!!

7 feb mijn eerste consult gehad en 375 HP gepast. Stond super mooi!

ben 1.60 en 50 kilo maar twijfel nog heel erg of ik 375 of 400 cc wil iemand misschien tips kwa maat? Is het veel verschil? 

7 maart afspraak met k Peters en dan beslis ik verder.

 

dit was mijn voorstelrondjee 

groetjesss

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie

@Love7

 

He meis, en welkom.

 

De consulten en dadelijk ook de bv zijn altijd heel erg spannend, maar dat is het echt allemaal waard.

Schrijf al je vragen op als je op consult gaat bij de pc, want heel vaak vergeet je de helft, 

Qua maat zou ik eerst even afwachten wat Dr. Peters ervan gaat zeggen, want soms zit er een verschil in wat je aangeraden is door de consulente en de pc, die heeft er toch meer kijk op wat daadwerkelijk gaat passen.

 

Het verschil tussen de 375 en de 400 cc is ook niet zo heel erg veel

375 cc - 12 breed - 5 projectie

400 cc - 12.3 breed- 5.1 projectie

 

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates, vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei KelD:

 Hi, hoe is het gegaan bij pc Kevin Peters? Ik word aanstaande zondag door hem geopereerd! Ben je et al uitgekomen of je voor de 375cc of de 400cc gaat?

Hoi hoi ik ben gister geopereerd door Kevin peters! Wat een fijne arts ben echt super goed geholpen en het resultaat vind ik nu al prachtig!! Heb 450 cc dual plane. Heel veel succes zondag, je hoeft je echt niet druk te maken ik was echt suuuper zenuwachtig en het is me 100% meegevallen hele lieve mensen allemaal ze stellen je echt op je gemak! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mila2016:

Hoi hoi ik ben gister geopereerd door Kevin peters! Wat een fijne arts ben echt super goed geholpen en het resultaat vind ik nu al prachtig!! Heb 450 cc dual plane. Heel veel succes zondag, je hoeft je echt niet druk te maken ik was echt suuuper zenuwachtig en het is me 100% meegevallen hele lieve mensen allemaal ze stellen je echt op je gemak! 

Dit stelt me weer meer op m'n gemak! Dankjewel! En gefeliciteerd met je nieuwe girls!^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Gizmootje:

Ooh Mila wat een goed bericht. Nacht goed doorgekomen ? 

Plaats je nog operatie verslag toevallig ? Morgen heb ik

me intake en wil okk graag bij peters 

Ja de nacht heel goed doorgekomen heb heel fijn geslapen mede dankzij alle medicijnen die je mee krijgt! Ik heb een operatie verslag geschreven weet alleen niet of ik het goed geplaatst heb ik ben pas net lid hier! Ik raad Kevin peters echt aan! Hij heeft mijn beste vriendin ook geopereerd en die zijn ook echt prachtig! Hele aardige man en maakt prachtige borsten! Allebei via Diana gabriels 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sorry dames voor.mijn late reactie 

Ik ben nog nieuw hier ik dacht krijg wel een melding als iemand reageerde hahahha

Maar helaas is me afspraak met k peters verzet naar zondag 9 april dus nog effe wachten 

Nog 2 maandjes en dan heb ik me nieuwe boobies kan niet wachten 

Zit nog steeds te twijfelen over 375/400

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 maart 2017 om 20:27 zei Gizmootje:

Mijn afspraak consult met peters vandaag ook verzet van 11 april na 7 mei omdat hij alleen 1x per maand nog consulten geeft zeiden ze... 

Balen he !

heb je je operatiedatum al wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag geweest bij k Peters op consult en 400cc dual plane word het spanneeeeend gelijk bh'tje gekocht kunt m maar alvast hebben.

morgen betalen en dan op naar 23 mei !!

 

iemand die hier een roker is en geopereerd is terwijl die is blijven roken ik moet 4 weken van te voren stoppen Zeggen ze maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet gewoon vanaf moment dat ik niks meer mag eten/drinken wil ik pas stoppen en eigenlijk wanneer ik daarna weer zin heb gewoon weer roken iemand "ervaringen" of "tips"  

 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Love7:

Vandaag geweest bij k Peters op consult en 400cc dual plane word het spanneeeeend gelijk bh'tje gekocht kunt m maar alvast hebben.

morgen betalen en dan op naar 23 mei !!

 

iemand die hier een roker is en geopereerd is terwijl die is blijven roken ik moet 4 weken van te voren stoppen Zeggen ze maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet gewoon vanaf moment dat ik niks meer mag eten/drinken wil ik pas stoppen en eigenlijk wanneer ik daarna weer zin heb gewoon weer roken iemand "ervaringen" of "tips"  

 

xxx 

Zo nu echt aftellen ja voor jou!! Hopelijk al je vragen goed beantwoord ? Heb je ook 3D laten maken ? Ik heb 7 mei me consult

 met peters. Ben alvast aan bedenken wat ik allemaal wil vragen. Leg hij alles goed duidelijk uit ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Love7:

Vandaag geweest bij k Peters op consult en 400cc dual plane word het spanneeeeend gelijk bh'tje gekocht kunt m maar alvast hebben.

morgen betalen en dan op naar 23 mei !!

 

iemand die hier een roker is en geopereerd is terwijl die is blijven roken ik moet 4 weken van te voren stoppen Zeggen ze maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet gewoon vanaf moment dat ik niks meer mag eten/drinken wil ik pas stoppen en eigenlijk wanneer ik daarna weer zin heb gewoon weer roken iemand "ervaringen" of "tips"  

 

xxx 

Ben 2 weken geleden geopereerd heb gerookt tot kwartier voor operatie door dr peters inzet maar als je morgen word aangereden moet je ook geopereerd worden al rook je ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Gizmootje:

Zo nu echt aftellen ja voor jou!! Hopelijk al je vragen goed beantwoord ? Heb je ook 3D laten maken ? Ik heb 7 mei me consult

 met peters. Ben alvast aan bedenken wat ik allemaal wil vragen. Leg hij alles goed duidelijk uit ? 

Jaa echt aftellen heb samen met mijn man 3 weken vakantie hebben een zoontje van 3 dus vind het zo spannend doe normaal alles voor en met hem lijkt me zo moeilijk niks te kunnen maar heb er zoooo mega zin in, nee het was mijn borsten meten hij vroeg of ik vragen had maar die had ik eigenlijk gewoon echt niet ik zie het allemaal wel ik wou alleen weten hoeveel ik zou kunnen hij zei dat ik met 400cc wel aan m'n max ga maar zeker gaat passen dus toen was voor mij de beslissing snel gemaakt dan gaan we voor groter was bang dat ik miss bij de 375 spijt zou krijgen en t verschil is niet zoveel wel vriendelijke man heb er alle vertrouwd in en op dit forum al zoveel informatie op gedaan dat ik geen vragen meer had ik zie wel hoe het word ,daarna nog kort gesprek gehad met een vrouw die eigenlijk nergens op sloeg alleen onnozel gebrabbel van o dat hebben we al uhm even kijken oo dat hebben we ook al oké tekenen en toen heb ik alvast een bh daar gekocht voor mijn operatie wij waren er rond half 3 zeker 3 uur zaten we weer in de auto Hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Priscilla30:

Ben 2 weken geleden geopereerd heb gerookt tot kwartier voor operatie door dr peters inzet maar als je morgen word aangereden moet je ook geopereerd worden al rook je ! 

Jaa dat ik ook zeker zo ik genees normaal met wondjes heel snel en met me pmu ook en me tatoeages ook denk dat t wel goed komt alleen mijn man is zoo panisch erover hij vind het verschrikkelijk die risico's waar ik voor moest tekenen ik zeg dat is gewoon zo bij een operatie hij vind dat ik t risico niet moet nemen omdat ik toen ik zwanger was ook gewoon stopte maar een of andere manier kan ik t gevoelsmatig niet voor me borsten hahaha wil helemaal niet stoppen ben al zo zenuwachtig !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Love7:

Jaa echt aftellen heb samen met mijn man 3 weken vakantie hebben een zoontje van 3 dus vind het zo spannend doe normaal alles voor en met hem lijkt me zo moeilijk niks te kunnen maar heb er zoooo mega zin in, nee het was mijn borsten meten hij vroeg of ik vragen had maar die had ik eigenlijk gewoon echt niet ik zie het allemaal wel ik wou alleen weten hoeveel ik zou kunnen hij zei dat ik met 400cc wel aan m'n max ga maar zeker gaat passen dus toen was voor mij de beslissing snel gemaakt dan gaan we voor groter was bang dat ik miss bij de 375 spijt zou krijgen en t verschil is niet zoveel wel vriendelijke man heb er alle vertrouwd in en op dit forum al zoveel informatie op gedaan dat ik geen vragen meer had ik zie wel hoe het word ,daarna nog kort gesprek gehad met een vrouw die eigenlijk nergens op sloeg alleen onnozel gebrabbel van o dat hebben we al uhm even kijken oo dat hebben we ook al oké tekenen en toen heb ik alvast een bh daar gekocht voor mijn operatie wij waren er rond half 3 zeker 3 uur zaten we weer in de auto Hahahah

Nou spannend. Ik blijf je volgen heb ook een dochter van 3 ze is bijna 4 en heb zelf 6 weken vakantie in de zomer en me man 1 week ik ben ook een bezige bij en ben altjjd met de kleine bezig en het huishouden dus spannend hoe het allemaal gaat lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.