Ga naar inhoud

Preventieve borstamputatie


Aanbevolen berichten

Ik heb 5 jaar geleden een preventieve borstamputatie ondergaan. Gelijk een reconstructie..maar toen begon het:

10 operaties verder, al 2 keer andere protheses gekregen en nog veel pijn. Vorige week voor een second opinieonderzoek naar het UMC geweest en daar kreeg ik het advies: protheses eruit en dan opvullen met lichaamseigen vet, dan halen ze via een injectie uit de buik, het wordt dan geprepareerd en dan in hoeveelheden van 100 cc in de borst gespoten...

Wie heeftdeze behandeling gehad en of kan mij hier meer over vertellen? Ik weet het even niet meer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LaJanneke

 

He meis, 

 

He bah, nog steeds pijn en je hebt al zo lange weg afgelegd.

 

Lipofilling zou kunnen, maar ze kunnen inderdaad maar een bepaald aantal cc per keer inspuiten, en in hoeverre het blijft zitten,is niet te garanderen.

 

Maar is een diepflap of een ander soort methode geen optie voor jou? want dan bereik je eigenlijk veel meer resultaat, dan met lipofilling, en daarbij is lipo ook redelijk duur, en heb je meerdere inspuitingen nodig.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.