Ga naar inhoud

Eviboob : 14 april 2017 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Dag dames! Voel me beter vandaag dus hier komt mn verslagje :) 

 

7.35 al aanwezig te Artemedis. Onmiddelijk kwam een verpleegster me verwelkomen en dat ik nog even moest wachten. Om 8u mocht ik binnen. 

 

Alles ging zeer snel. Mijn vriend en ik zaten in de bureau bij Bruno. Hij stelde nog wat vragen ik toonde nog enkele foto's en dan mocht ik me gaan omkleden. Eenmaal omgekleed kwam de anesthesiste zitten en enkele vragen stellen over allergie en verdoving etc. 

 

5min later kwam Bruno terug en begon hij me af te tekenen. Hij toonde dit nog eens in de spiegel. Dan mocht ik mijn vriend nog een good luck kiss geven en ging ik binnen en hij terug naar de wachtzaal 

 

in de operatiezaal begonnen enkele vrouwen me klaar te maken. Vond dit zeer overweldigend (op een goede manier) ze maakten mn armen vast ik kreeg overal stickers dan mijn infuus. Slaapwel en ik was vertrokken :) 

 

zo'n 25 min later mocht mijn vriend komen oordelen. Vond het er goed uitzien en volgde de tips van Demeyere. Hij mocht enkele foto's nemen en moest terug weg. 

 

Een dik half uur later lag ik al terug in een warm bedje. Heb zelf gestapt maar weet er niets meer van. Heb ook 3x gevraagd hoeveel CC er in zit. Het is 250 en 300 geworden. 

 

Mn vriend kwam terug en na een colatje drinken kon ik me omkleden en terug naar huis. Dit alles tussen 8u en 10u. Super snel dus. Echt pijn had ik toen niet. Gewoon raar gevoel dat er iemand aan je heeft geprutst. 

 

Ik kreeg nog nazorg info mee van Demeyere en dan was het afgelopen. 

 

De terugrit verliep vlot. Tot thuis. Dan kwam ik vanals ik rechtstond mega misselijk. (Niet veel mensen hebben er last van) dit duurde de volledige dag en dan was ik beter. 

 

Maar dan begon het echte werk. In het begin deprimerend. Je hebt pijn. Kan niets zelf. 

 

Ik heb vooral last met rechtkomen en de eerste minuut rechtstaan. Precies of je borsten gaan er af vallen. 

 

Heb nu net nacht 2achter de rug. Door tips van lieve meiden hier veel beter gegaan. Slaap met mn nek wat omhoog en een kussen half onder mn rug. Zodanig ik niet volledig platlig. 

 

Ik ben net wakker. Lekker geslapen! We zullen zien wat de dag brengt :) 2 dagen PO vandaag!!

 

veel succes!! 

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn da het allemaal zo vlotjes verlopen is!! :) dn nu rusten en genieten! 

Ik kan me eerlijk gezegd ni voorstellen dat ik maandag (in dit geval dinsdag) terug aant werk zou moeten..! :o en zelfs niet na 5 dagen..! 

Ik had gisteren al een mindere dag maar toen kon ik het nog plaatsen. Maar vandaag is het weer/nog meer een mindere dag en kan ik wel wenen van de pijn... :/ 

Zo zie je dat het toch enorm kan verschillen van persoon tot persoon. 

Veel succes met jouw herstel! Je boobs zien er supergoed uit! Ik zal nog 2 weken moeten wachten tot het verband er af mag om ze te zien.. :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.