Ga naar inhoud

Eviboob : 14 april 2017 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

10 minutes ago, Jacky1985 said:

Dankjewel (kan er nu nog niet echt van genieten maar dat komt wel):53:

 

Ja zeker en vast! Jij hebt Dual plane he? misschien daarom .. ik krijg voor de spier dus hoop dat de pijn wat zachter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

@ambiedebembie Hallo ja alles is heel goed gedaan! In kreeg 250 en 300 cc dat is normaal niet mogelijk volgens dat mijn borsten niet ZO veel scheelden maar blijkbaar was de kleinste borst wat breder en is het beter zo! 

 

Het slapen was een ramp. Maar ook door het zwellen en het verband die je een dag moet aanhouden. 

 

Bruno is een super arts. Maar gaat gwn licht over het herstel. Bij sommige is dag 1 en 2 echt draagbaar. Ik heb vb wel iets meer pijn :) 

 

maar dat gaat over. Ik rust vooral veel. Alleen rechtkomen is het moeilijkste. 

 

Over bruno anders geen woord minder. Goede service en nazorg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Eviboob:

@ambiedebembie Hallo ja alles is heel goed gedaan! In kreeg 250 en 300 cc dat is normaal niet mogelijk volgens dat mijn borsten niet ZO veel scheelden maar blijkbaar was de kleinste borst wat breder en is het beter zo! 

 

Het slapen was een ramp. Maar ook door het zwellen en het verband die je een dag moet aanhouden. 

 

Bruno is een super arts. Maar gaat gwn licht over het herstel. Bij sommige is dag 1 en 2 echt draagbaar. Ik heb vb wel iets meer pijn :) 

 

maar dat gaat over. Ik rust vooral veel. Alleen rechtkomen is het moeilijkste. 

 

Over bruno anders geen woord minder. Goede service en nazorg!

 

Hoe lang heeft hij je thuisgeschreven van het werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, RosieW said:

 

Hoe lang heeft hij je thuisgeschreven van het werk?

 

Bij hem werkt het zo niet. Volgens hem zou ik maandag weer kunnen werken (wat wel niet zo is) ik ga woensdag terug werken. Heb 5 dagen in totaal. Ik zit gewoon in verlof eventjes :) 

 

zou mss voor de zekerheid toch weekje nemen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Eviboob:

 

Bij hem werkt het zo niet. Volgens hem zou ik maandag weer kunnen werken (wat wel niet zo is) ik ga woensdag terug werken. Heb 5 dagen in totaal. Ik zit gewoon in verlof eventjes :) 

 

zou mss voor de zekerheid toch weekje nemen xx

 

Dus je krijgt geen ziektebriefje??

Ik heb geen verlof meer staan hoor :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, RosieW said:

 

Dus je krijgt geen ziektebriefje??

Ik heb geen verlof meer staan hoor :o

 

Misschien als je dat hem vraagt wel? En dan via je huisdokter enkele dagen. Heb daar geen idee van.. of onbetaald verlof?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.