Ga naar inhoud

Prinses3512 : 12 april 2017 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

 

Ik ben Woensdag 12 April geopereerd 

De operatie is goed verlopen. Ik heb wel 2 drains gekregen. Tijdens de operatie heel erg gebloed, daarom duurde het wat langer. En na de operatie met aankleden en rechtop zitten een paar keer bijna flauw gevallen. Ik moest meteen plat gaan liggen. Had nog een bloeddruk van 85 bovendruk. 

Ik heb bijna geen pijn en slik geen morfine. Ik moet 3 dagen 2 naproxen per dag en 4 x 2 paracetamol van 1000 mg. 

Ik ben heel blij met het resultaat. Lekker groot mooi dicht bij elkaar en natuurlijk nog opgezwollen maar ik verwacht een E cup over te houden. Nu ben ik net barbie. Ik zal blij zijn als de drains er uit zijn. Echt lastig. Ik ben nu 2 dagen van de pijnstillers af en het is me 1000 % meegevallen. Nauwelijks pijn. Terwijl ik aan mijn linker borst een zwaar kapselvorming had wat eerst verwijderd moest worden. De arts zei tegen mij dat ik veel napijn zou krijgen. Nou ik heb nergens last van.

Ik ben wel erg moe en slappies. Maar heb ook veel bloed verloren. 

Ik heb 550 cc rond high profile 5,6 cm. Doorsnee 13,5 cm. Merk mentor. 

Ik ben in privé kliniek Medisch centrum Waalre door dokter Harm Hawinkels geopereerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Dit is jouw eigen topic, dus hier kun je al jouw updates, vragen etc neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Fijn dat alles zo goed is gegaan,en je eigenlijk heel weinig pijn hebt, super hoor, maar doe wel lekker rustig aan.

 

Drains zijn inderdaad vervelende dingen en daar kun je ook best wat last van hebben, maar het is voor een goed doel,op deze manier hoeft je lichaam in ieder geval niet zelf al het bloed en vocht op te ruimen.

 

Flauw vallen en een lage bloeddruk is heel vaak een bijwerking na de narcose, maar hoop dat de duizeligheid nu minder is,wel goed blijven drinken.

 

Ik wens je een goed herstel meis.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Desert-Rose:

 Dit is jouw eigen topic, dus hier kun je al jouw updates, vragen etc neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Fijn dat alles zo goed is gegaan,en je eigenlijk heel weinig pijn hebt, super hoor, maar doe wel lekker rustig aan.

 

Drains zijn inderdaad vervelende dingen en daar kun je ook best wat last van hebben, maar het is voor een goed doel,op deze manier hoeft je lichaam in ieder geval niet zelf al het bloed en vocht op te ruimen.

 

Flauw vallen en een lage bloeddruk is heel vaak een bijwerking na de narcose, maar hoop dat de duizeligheid nu minder is,wel goed blijven drinken.

 

Ik wens je een goed herstel meis.

 

x

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen gaan eindelijk na 10 dagen de drains eruit. 

Eigenlijk zit er nog teveel in de flesjes maar omdat de kliniek in het weekend dicht is vinden ze het te lang duren om tot maandag te wachten. De zwellingen zijn al helemaal weg. Dat is wel het voordeel van drains. Wat er nog zit aan wondvocht wordt dan door mijn lichaam zelf afgevoerd. Wat een opluchting zal het zijn als die slangetjes eruit zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat een enorme opluchting geven als die drains eruit zijn,dat kan ik je met zekerheid zeggen, want je voelt ze toch zitten, plus iedere keer rekening houden met die flesjes en die slangen eraan, eindelijk dadelijk losgekoppeld,  en te lang laten zitten is inderdaad soms niet goed, dus beter dan maar voor het weekend eruit, en als de zwelling weg is dan kan je lichaam de rest goed zelf af gaan voeren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voeld nu alsof ik aan 2 navelstrengen vast zit ha ha ha. 

En dan de hele tijd als je op staat aan dat tasje denken. 

Maar zowiezo gaat het ook erg trekken in de wond. En ik al met een kast dicht doen mijn slangetje tussen het deurtje geklemd. En af en toe is er een hondje blij en hangt erin. Morgen verlost. Heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren zijn de drains eruit gegaan. Mijn rechter borst lekte daarna erg. De verpleegster had er een dik gaas opgeplakt. Ik had 2 sport bh's van de kliniek in maat M want daar zaten ze mooi strak in. Mijn huid op mijn rug en onder mijn oksels waren helemaal gerimpeld en geirriteerd zo strak zaten ze. Dus vroeg ik of maat L niet beter was. Ok aangepast en dat zat echt prima. Dus ik kreeg 2 nieuwe en de 2 in M mocht ik ook mee nemen anders werden ze toch weg gegooid. 

Wat een opluchting geen drains meer en goed zittende bh's. 

Toen zijn mijn dochter en ik voor 2 weken boodschappen gaan doen, aangezien ze volgende week met haar gezin een week op vakantie gaat en mij goed wil achter laten. Erg vermoeiend, we moesten 3 winkels hebben. Ik had een lijst bij en zij duwde de kar en pakte alles in. Bij de laatste winkel voelde ik het al nat worden rechts. En ja hoor mijn rechter borst was helemaal aan het door lekken. Thuis alles weer verschoond. Ik had gaas mee gekregen. Alles in de wasmachine en boodschappen uit pakken. Mijn dochter moest de kinderen uit school halen. Ik voelde dat ik eerst moest gaan liggen. Dus diepvries en koelkast spullen opgeborgen en de bank op. Nauwelijks geslapen maar wel 2 uur gerust. Daarna de rest in de kasten gelegd, het was echt veel. De was uit de wasmachine, de vaatwasser leeg gehaald en de 3 hondjes en 3 katten eten gegeven. Ja je moet wat doen als je alleen woond. Zelf gegeten en toen de hele avond op de bank gelegen met Ipad en daarna tv gekeken. Vannacht heel slecht geslapen. Ik denk hooguit 4 uur. Op mijn rug blijft een ramp. Vandaag de hele dag duizelig, koud en belabberd. Gisteren toch teveel gedaan denk ik.

Dus vandaag rustig aan. Gelukkig lekte mijn borst vandaag niet meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren mijn eerste controle gehad en ben nu bijna 3 weken po.

Mijn arts vond het resultaat ook super mooi en zag geen zwellingen meer of vocht. Ik heb wel drains gehad dus dan zal het wondvocht eerder weg zijn dan dat het lichaam het zelf moet doen. De implantaten waren al goed ingedaald en volgens hem zullen mijn borsten niet kleiner worden. Ik natuurlijk super blij!

ik heb ook het idee dat ze juist groter zijn geworden, maar hij zei dat dat kon omdat mijn borstspieren zich nog moesten zetten. Toen die borstband af ging kreeg ik ook pas pijn, wat ik daarvoor nauwelijks had gehad. Ik mag weer onder de zonnenbank als ik de wonden afplak, anders worden de littekens  bruin en dat blijf je zien. Gelukkig heb ik er zelf 1 dus dadelijk lekker genieten. 

Verder mag ik weer rustig aan alles doen zoals bukken en op mijn armen leunen met uit bed komen enz. Alleen nog niet zwaar tillen en stofzuigen. Over 4 weken moet ik terug komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Aangezien ik op mijn linker borst wat ribbels of rimpelvorming had gekregen had ik een afspraak gemaakt bij mijn pc. 

De ribbels komen omdat ik zware kapselvorming had en het kapsel helemaal is verwijderd bij mij linker borst. 

Er moet weer een dun kapsel groeien en dat kan tot een jaar duren. Mocht het zo zijn dat het over een jaar niet weg is dan gaat hij lipofilling doen. Maar hij verwacht dat het niet nodig is.

ik heb het idee dat het de laatste dagen wat minder is geworden. Maar dat kan ook komen door vocht vast houden. Maar toch goed nieuws gekregen:35:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.