Ga naar inhoud

Ervaring dr. Visser Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hallo ik wil graag een borstvergroting laten doen met monobloc hydrogels implantaten en vroeg me af of er veel mensen door dr. Visser zijn geholpen en wat jullie ervaringen zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Hoi @Krissieke

 

Maison heeft bij haar de monobloc hydrogel protheses gekregen. 

 

En Guusje78 heeft bij haar een hersteloperatie gehad. Zij heeft al heel wat moeten door maken op weg naar mooie nieuwe borsten, maar dat kan je zelf teruglezen in haar topic. Hier een Link naar haar topic vanaf het moment dat dr Visser in beeld komt. 

 

 

Dit zijn de twee die even snel in mij opkomen. Rechtsboven zit een zoekbalk. Als je daar op Visser zoekt dan vind je meer ervaringen. 

 

Deze kwam ik ook nog tegen: 

 

 

Ik heb zelf de monobloc hydrogels overwogen en dr Visser in mijn research betrokken. Naar mijn weten is het een goede arts, maar dr Nio sloot beter aan bij mijn wensen :) 

 

Succes! xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies  dankjewel voor de reactie. Dr nio trok me ook maar bij olvg zeiden ze me dat ik pas eind februari op consult kon en dat operaties voorlopig helemaal vol zaten. Een daar ik al zolang dit wil en ook al zolang twijfel duurt mee dit wel erg lang.  

 

@Ikkin Hoe lang heb je ze? Wat heb je ervoor betaald?

 

@Maison @Guusje78 wat is jullie ervaring met de monobloc Hydrogel en dr visser

 

Ik kom zelf zowel positieve als negatieve verhalen tegen 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Krissieke:

@B00bies  dankjewel voor de reactie. Dr nio trok me ook maar bij olvg zeiden ze me dat ik pas eind februari op consult kon en dat operaties voorlopig helemaal vol zaten. Een daar ik al zolang dit wil en ook al zolang twijfel duurt mee dit wel erg lang.  

 

@Ikkin Hoe lang heb je ze? Wat heb je ervoor betaald?

 

@Maison @Guusje78 wat is jullie ervaring met de monobloc Hydrogel en dr visser

 

Ik kom zelf zowel positieve als negatieve verhalen tegen 

 

 

 

Guusje78 heeft geen monobloc hydrogel protheses, maar een hersteloperatie bij dr Visser gehad. De onderste topic is van Liselotje en niet van Ikkin :) (ik had per ongeluk eerst een Linkje naar een reactie van Ikkin gezet). Dus misschien kan je dat nog even bewerken in je bericht. Ik weet niet hoe actief Maison nog op het forum is. 

 

Misschien kan je de topics eerst lezen voor wat informatie. Zo had ik ze eigenlijk bedoeld. :) 

 

Ik ben zelf in ieder geval heel tevreden over de monobloc hydrogel. Ik ben nu bijna 9 maanden po. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Krissieke:

Sorry @B00bies ben ook zo impulsief dat ik niet alles doordachtig genoeg lees. Jij hebt ze ook bij dr Visser gedaan? 

 

 

 

 

 

Hihi nee, ik dus bij dr Nio :P  Wilde alleen even aangeven dat ik ook blij ben met de Monobloc Hydrogel, omdat ik uit de vragen die je aan de andere dames stelde af kon leiden dat je misschien nog twijfelde. En tja aan zowel de hydrogels als aan siliconen zitten voordelen en nadelen. Het is maar net wat voor jou het zwaarst weegt.


Maar voor een volgende keer is het inderdaad goed om eerst een bericht goed te lezen of bijv. een topic eerst even door te lezen/scannen voordat je vragen stelt. Maar in ieder geval goed dat je je er zo in verdiept en hier je vragen durft te stellen. Het is immers niet niets zo'n operatie. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat klopt. Ik heb wel al heel veel forum verhalen gelezen hier betreft verschillende klinieken en dokters. Ook alle websites van siliconen implantaten bezocht en sites die hierover gaan zoals svs.

 

Nadeel is dat mijn partner hier fel op tegen is dus elke keer als ik op een site zit en hij  ziey hey krijg ik een zucht, als ik ergens heen ga ewn preek.  Pfff maakt het extra vermoeiend. Ook daarom dat ik meer neig na lipofulling of de hydrogel. Zodat voor hem meest natuurlijk blijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Krissieke:

Nee dat klopt. Ik heb wel al heel veel forum verhalen gelezen hier betreft verschillende klinieken en dokters. Ook alle websites van siliconen implantaten bezocht en sites die hierover gaan zoals svs.

 

Nadeel is dat mijn partner hier fel op tegen is dus elke keer als ik op een site zit en hij  ziey hey krijg ik een zucht, als ik ergens heen ga ewn preek.  Pfff maakt het extra vermoeiend. Ook daarom dat ik meer neig na lipofulling of de hydrogel. Zodat voor hem meest natuurlijk blijft

 

Goed bezig geweest dus al! Ik ben ook zo begonnen hoor. Mij wezenloos gegoogled, dit forum afgestruind en via Google scholar gezocht. 

 

Mijn vriend had exact hetzelfde.. Ik liet al jaren duidelijk blijken dat ik niet tevreden was en er heel graag wat aan zou laten doen. Siliconen durfde ik zelf niet en wilde ik eigenlijk ook niet. Daarnaast wist ik dat hij daar fel tegen was. Lipofilling geeft weinig en vaak ook niet een blijvend resultaat.

 

Maar toen leerde ik over het bestaan van de monobloc hydrogel, waarover ikzelf eigenlijk heel enthousiast was. Een vriendin van mij kreeg ze en dat beviel heel goed. Mijn vriend bleef nog steeds tegen een bv, maar vond mijn verhaal over de monobloc hydrogel acceptabel. Dus hij steunde mij niet, maar hield mij ook niet tegen. Na heel lang sparen, nadenken en onderzoeken ben ik op consult gegaan. Mijn vriend wilde uiteraard niet mee, want hij ging daar echt geen paar uur vrij voor nemen (de schat). 

 

Ook voor de operatie wilde hij eigenlijk geen vrij nemen. Ik heb drie dagen los gepeuterd gekregen. Hij vond het uiteindelijk toch wel zielig om mij helemaal aan mijn lot over te laten.. Ik had hem die dagen ook echt nodig. Kon niet eens zelf overeind komen (voor de wc) en mocht echt nog helemaal niets doen van mijn pc. Alleen maar liggen. 

 

Na de operatie was hij best vervelend. Steeds benadrukken dat hij het niet mooi vond en te groot. Hoewel ik wist dat je er zo kort po niets van kan zeggen werd ik er heel onzeker van..

 

Uiteindelijk moest hij toch wel toegeven dat het een hele verbetering is en nu krijg ik zelfs voortdurend complimenten van hem.

 

Dus het kan helemaal bijdraaien! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat dat ook nog kan. Want hij werkt ook echt niet mee. Zegt steeds dat nieuw nodig is en voor wie ik het dan ga doen.  Zal niet met me meedenken als ik de auto nodig heb voor consult.  Vraagt me steeds hoe ik dan ga oplossen als ik 6 weken niks kan. Was opgelucht toen ik eerst naar lipofilling neigde maar nu ik weer over prothesen praat is deze weer af en toe knorrig haha.

 

Hopelijk steunt hij me straks wel. Ben bang dat ik iets laat doen en het dan niet mooi wordt of complicatie krijg, hij me dan niet steunt of het me erin wrijft dat ikzelf ervoor gekozen heb.

 

Is toch gemakkelijker als je partner je hierin begrijpt en steunt maar je weer dus ook hoe dit is

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Krissieke:

Fijn om te horen dat dat ook nog kan. Want hij werkt ook echt niet mee. Zegt steeds dat nieuw nodig is en voor wie ik het dan ga doen.  Zal niet met me meedenken als ik de auto nodig heb voor consult.  Vraagt me steeds hoe ik dan ga oplossen als ik 6 weken niks kan. Was opgelucht toen ik eerst naar lipofilling neigde maar nu ik weer over prothesen praat is deze weer af en toe knorrig haha.

 

Hopelijk steunt hij me straks wel. Ben bang dat ik iets laat doen en het dan niet mooi wordt of complicatie krijg, hij me dan niet steunt of het me erin wrijft dat ikzelf ervoor gekozen heb.

 

Is toch gemakkelijker als je partner je hierin begrijpt en steunt maar je weer dus ook hoe dit is

 

Ik hoop wel dat hij je helpt tijdens de weken van je herstel of misschien iemand anders.. Als mijn vriend mij niet had geholpen had ik echt een probleem gehad.. Mijn ouders weten het namelijk niet en zijn nog feller tegen. 

 

Ja, dat maakt het veel makkelijker als je partner achter je staat. Maar ik neem aan dat hij je niet volledig aan je lot over laat? Niet dat je straks je herstel belemmert doordat je te veel zelf moet doen. Iets simpels als een bord of een glas uit een te hoog kastje pakken (ellebogen moeten onder de schouders blijven) is al een dingetje. Geen zware boodschappen tassen tillen en boodschappen die te hoog staan in de schappen. Het huishouden.. Dan hebben we het nog niet eens over de eerste dagen van je herstel gehad. 

 

Ik zou daar wel even serieus naar kijken, want niemand zit te wachten op overmatige kapselvorming. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@B00bies ja ik ben onlangs toch bij dr. Nio in OLVG geweest en er staat een datum gepland. Toen ik het mijn vriend zei was hij er niet blij mee. Probeerde me nog een laatste maal over te halen door te zwggen dat hij hopelijk niet gaat afknappen, want hij houdt niet van nep. Maar toen ik zette door en uiteindelijk draaide hij bij en zei me dat hij me zou steunen. 

 

Mijn familie is heel lief en de meeste zouden altijd ondanks meningverschillen achter me staan maar die wonen allemaal te ver weg, maastricht, om te helpen.

 

Ben benieuwd. Vind wel eng allemaal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krissieke Dat is wel heel erg fijn dat je vriend een beetje is bijgedraaid! Fijn dat jouw familie in ieder geval niet zo moeilijk is :) 

 

Hoe was het consult? Weet je al hoeveel cc en wanneer word je geopereerd als ik vragen mag? In de Parkkliniek of in het OLVG zelf? Is er al een topic voor je operatieverslag die ik kan volgen? :P 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben idd bij mijn 3e en 4e operatie geholpen door dr. Visser. Ik ben heel erg te spreken over haar. Ze is heel duidelijk, eerlijk en direct maar ook heel deskundig en windt gaan doekjes erom. Ze zal gaan voor een mooie natuurlijke grootte die bij je past en waarschijnlijk afraden als je voor meloenen wilt gaan ;) Heel veel sterkte en succes met je keuze!

 

Liefs Guusje78 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies Consult is goed verlopen bij dr Nio. Wordt 400 cc monobloc hydrogel zonder lift dus. Datum wordt 30 januari. Dus echt al snel. De operatie zelf zal plaatsvinden in de parkkliniek in rotterdam. Fijner want dat is dichter bij huis haha.

 

Ik moet nog een topic maken voor het operatieverslag straks. Ben nog steeds mijn weg een beetje aan het vinden hier op het forum. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78 thx. Ik ben toch bij Nio geweest. Reden dat ik voor Visser wilde gaan was dat olvg me zei dat ik pas eind feb bij Nio op consult kon. Maar gelukkig kreeg ik ineens toch een telefoontje van Nio zelf en kon ik vorige week al terecht en we hebben dus al een datum 30 jan. 400 cc mobobloc wordt het. Heel spannend nu dus allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Krissieke:

@Guusje78 thx. Ik ben toch bij Nio geweest. Reden dat ik voor Visser wilde gaan was dat olvg me zei dat ik pas eind feb bij Nio op consult kon. Maar gelukkig kreeg ik ineens toch een telefoontje van Nio zelf en kon ik vorige week al terecht en we hebben dus al een datum 30 jan. 400 cc mobobloc wordt het. Heel spannend nu dus allemaal

Ik zag het net ja. Heel veel succes en ik wens je prachtige borsten en een voorspoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krissieke  Sorry  Ik ben niet meer veel online. Dus ik lees je berichtje nu pas. 

Ik heb vorig jaar mei geopereerd door dokter Visser. Het is precies wat @Guusje78 zegt. Ze is daadkrachtig, geeft duidelijk en snel aan wat ze wel of niet vindt kunnen en kundig. Ik twijfelde over twee maten. Ze raadde me de grootste maat af en besloot 2 verschillende protheses te gebruiken omdat de ene borst iets groter was dan de ander. Zij was ook de enige arts waar ik was geweest die dit adviseerde, dus ik vond het wel een beetje gek. Ik vond het verschil nml niet zo opvallend. Ook dokter Nio zei dit niet. Maar daar had Ik persoonlijk niet zoveel mee. Ik heb toch vertrouwd op haar expertise en ik ben echt super blij met het resultaat! Ik lees ook goede verhalen over dokter Nio dus als je het bij hem laat doen zal je vast in goede handen zijn. Ik had een beter gevoel bij dokter Visser. 

 

Ik hoop dat je vriend bij draait en dat je steunt van hem krijgt. Want die kun je wel gebruiken. Het is niet zomaar een operatie. Ik was erop ingesteld en het was prima te doen. Veel succes meid! Je nieuwe leven gaat daarna beginnen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maison dankjewel voor je berichtje.  Had ook wat reacties gelezen van je op ander topic. Maar je bent dus heel tevreden over je monobloc boobs. Hoeveel had je ook alweer 450 en 500 he en zijn ze voor de spier of dual plane gezet. Hoe was je herstel? Omdat ik plots toch snel bij Nio terecht kon ( had 3 andere consults gepland en Nio opgegeven omdat ik daar volgens olvg pas eind feb terecht kon. Maar werd door nio zelf teruggebeld en kon dus ineens gelijk op consult) en ik bij hem een gied geviel had dus al datum gepland voor dinsdag aanstaande.

Weet dat jij juist geen fijn consult had. Nu dus alleen twijfel over maat maar wordt dus toch  370 ipv 400.  En twijfel over voor de spier of erachter. Hij zei eerst voor maar omdat ik bang ben dat ze dan sneller hangen vroeg hij of ik ze dan liever dual heb. Pffff

 

Ik heb me moeder nog voor een weekje kunnen ritselen. Arme mens moet altijd wel iets doen voor 1 van haar 4 drama dochters en staat altijd voor ons klaar. Love her

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Krissieke:

@Maison dankjewel voor je berichtje.  Had ook wat reacties gelezen van je op ander topic. Maar je bent dus heel tevreden over je monobloc boobs. Hoeveel had je ook alweer 450 en 500 he en zijn ze voor de spier of dual plane gezet. Hoe was je herstel? Omdat ik plots toch snel bij Nio terecht kon ( had 3 andere consults gepland en Nio opgegeven omdat ik daar volgens olvg pas eind feb terecht kon. Maar werd door nio zelf teruggebeld en kon dus ineens gelijk op consult) en ik bij hem een gied geviel had dus al datum gepland voor dinsdag aanstaande.

Weet dat jij juist geen fijn consult had. Nu dus alleen twijfel over maat maar wordt dus toch  370 ipv 400.  En twijfel over voor de spier of erachter. Hij zei eerst voor maar omdat ik bang ben dat ze dan sneller hangen vroeg hij of ik ze dan liever dual heb. Pffff

 

Ik heb me moeder nog voor een weekje kunnen ritselen. Arme mens moet altijd wel iets doen voor 1 van haar 4 drama dochters en staat altijd voor ons klaar. Love her

Ja ik ben erg tevreden. Ik heb 340 en 370 dual plane. Voor mij was voor de spier geen optie. Ik twijfelde ook erg over de maat. Het is ook niet zomaar iets. Ik ben erg blij dat ik naar het advies van dokter Visser heb geluisterd. 

 

Waarom zou je het niet dual plane laten plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.