Ga naar inhoud

Gepaste alternatieven Lipofilling


Dragonborn

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag iedereen,

Na jaren er al mee in mn hoofd zitten, durf en kan ik nu eindelijk stappen gaan ondernemen.

Daarom leek het me een goed idee me hier aan te sluiten en te genieten van alle gedeelde ervaringen!

 

Ben een drukke dame van 26 en werk in de visagisten wereld. 

Normaal postuur, met een dikke periode in de pubertijd :P en blijven hangen op 1.65 m.

Mijn grote nadeel; ik heb PCOS (makkelijk gezegd; hormoon afwijking) en ook nog een aparte variant. Dit heeft de beloofde c-cup van mn moeder erg tegen gewerkt.

 

Nu ben ik er over uit; ik wil geen vreemde stoffen in mn lijf en kies dus voor een lipofilling . 

Ik weet dat het duurder is/lijkt en ook geen super grote verschillen zal geven, maar ik denk dat het is wat ik wil.

Zit u met een vage (iedere dag zo ongeveerde weer anders) AA cupje.

Zou graag een B/ volle B (of stiekem een kleine C) willen.

Het gaat mij er niet om grote borsten te hebben, ik wil gewoon vrouwelijke  vormen voor mn kleine postuur.

 

Dus iedereen met ervaring of advies voor lipofilling en/of chirurgen etc, hoor ik graag!

 

Liefs, 

Dragonborn

 

*edit: auto correct correctie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt me op het relatief moeilijk is om echte en volledige ervaringen te vinden mbt een borstvergroting dmb Lipofilling . 

Nog steeds gaat mijn voorkeur naar lichaamseigen stoffen, maar ik zou graag m'n kennis verbreden.

 

Mijn wens: zeer natuurlijk effect, 1.5 tot 2 cup groter (nu AA), zacht en onzichtbare randen. (dit is wat ik nu weet :p)

Mijn voorkomen: 1.65 m, fluctuerend gewicht tussen 53 kg & 57 kg, normaal figuur en sport gemiddeld (2 a 3x p week).

 

Ik zou graag ervaringen en adviezen van andere horen!

Wat voor implant zou goed passen (rond vs druppel)? Type operatie, chirurg, na zorg, kosten, etc.

Heb jij ook met het idee van lipofilling gespeeld?

Of heb je andere ervaringen met Lipo? 

 

Ik hoor het allemaal graag! ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Dragonborn

 

Welkom op BF :) 

 

Je zal weinig/geen reacties krijgen omdat de meeste toch uiteindelijk kiezen voor de protheses. Je kunt de zoekbalk gebruiken want er zijn wel een paar topics te vinden hierover. 

 

En hiernaast zou ik wel een consult plannen mbt de lipofilling. Anders blijft het altijd spoken in je hoofd. Zou wel voorbeeldboobs meenemen en vragen of überhaupt het resultaat hiermee haalbaar is en of dit in een keer kan en hoe lang dit blijft, sporten en afvallen etc etc. 

 

Pas na mijn gesprek hierover heb IK kunnen beslissen of ik voor protheses ging.

 

Succes met oriënteren :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt omdat de resultaten van lipofilling vaak erg tegen vallen en het vrij prijzig is.. het had ook mijn voorkeur, omdat ik ook liever geen lichaams vreemde stoffen in mijn lichaam wil en ik bang was voor het ASIA syndroom (kans dat je er last van krijgt is echter wel klein), omdat ik tot één van de risico categorieen behoor vanwege mijn allergieën wilde ik geen risico nemen. Ik ben daardoor uitgekomen op de Monobloc hydrogel. Misschien ook iets voor jou? 

 

Ze hebben een zachte vulling van lichaams eigen stoffen waardoor ze geen siliconen zweten of lekken(water met een verdikkingsmiddel). 

 

Ze zullen met jouw voorsituatie dual plane geplaatst moeten worden vanwege de kans op rimpelvorming.

 

Succes met de zoektocht! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG dank voor je reactie!

Dat idee had ik inderdaad al. Wat ik hier heb kunnen vinden mbt lipofilling heb ik al gelezen.

Ben vooral zo benieuwd naar het effect op langer termijn...

 

Zal binnenkort een afspraak maken en kijken wat kan!

Eerst nog druk druk met de juiste voorbeeld boobies vinden ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies dank je voor je reactie!

Die rede heb ik vaker voorbij zien komen ja... spijtig.

ASIA ken ok niet, zal ik eens nakijken.

Mag ik vragen wat je bedoeld met risico's ivm allergieën ? 

 

Ik zal de monobloc ook even checken! ^^

En de andere termen... ben echt nog een newbie wat dat aangaat :P

 

Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Dragonborn:

@B00bies dank je voor je reactie!

Die rede heb ik vaker voorbij zien komen ja... spijtig.

ASIA ken ok niet, zal ik eens nakijken.

Mag ik vragen wat je bedoeld met risico's ivm allergieën ? 

 

Ik zal de monobloc ook even checken! ^^

En de andere termen... ben echt nog een newbie wat dat aangaat :P

 

Dank je!

 

Als je al last van allergieën hebt dan behoor je tot één van de risicocategorieën. Dus dan heb je meer kans om last van het ASIA syndroom te krijgen bij het plaatsen van siliconen borstproheses vanwege de siliconen die door de envelop heen zweten en het eventueel lekken van siliconen in je lichaam indien de prothese scheurt. Het ASIA syndroom is een autoimmuunziekte.

 

Als je last hebt van reuma, allergieën of al een autoimmuunziekte hebt, zou ik daarom zeker ook de alternatieven voor de siliconen prothese in overweging nemen. Ook als je van het bovenstaande geen last hebt kan je last krijgen van het ASIA syndroom.  De kans is zoals ik aangaf wel klein, maar toch heel vervelend als je net tot die paar ongelukkigen behoort. 

 

Dus vandaar mijn keuze voor de monobloc hydrogel. Je kan over dese prothese en over het ASIA syndroom best veel op internet vinden. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Dragonborn:

@BrownieG dank voor je reactie!

Dat idee had ik inderdaad al. Wat ik hier heb kunnen vinden mbt lipofilling heb ik al gelezen.

Ben vooral zo benieuwd naar het effect op langer termijn...

 

Zal binnenkort een afspraak maken en kijken wat kan!

Eerst nog druk druk met de juiste voorbeeld boobies vinden ^^

 

Your welcome :) 

 

effect op langer termijn is niet met zekerheid vast te stellen. Ik zie het ook bij sommige die lipofilling krijgen bij een correctie aan de borsten en ...deze soms na 2 jaar weer moeten herhalen! Maar hou ons op de hoogte want wie weet zijn er veranderingen? 

 

Boobies zoeken; quote effe een berichtje van @Ank;) 

 

Ben je al bekend met deze site 's http://www.breastimplantsusa.com/before-after-photos/breast-augmentation/size/A-to-B.htm

http://www.southfloridaplasticsurgery.com/before-after-photos/breast-augmentation-2.html

https://www.breastimplantsbymentor.com/breast-augmentation/before-after-photos/gallery

Op de laatste site moet je op de foto klikken om het aantal cc te zien.

Succes met je zoektocht;)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.