Guest evi1981

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic

Recommended Posts

ja zoiets voel je ja, die ribbels niet maarja ze zijn bij mij alleen van boven zacht dus kan het nog niet echt voelen! heb mn bh weg gestopr trouwens ben morge 4 weken po:D mijn boobies lijken echt huge in een voorgevormde bh haha echt mooi:D ben er echt verlieft op !! Ik weet niet of ik op na controle ga als mijn rechter borst bij 8 weken PO nog niet gedaalt is ga ik toch wel ff langs denk anders niet en na 6 maanden weet ik niet hoor als alles in orde is niet denk ! is weer een eindje rijden he en durf zelf niet in belgie te rijden snap niks daar van die wegen pfff dan rij ik opeens weer op een trambaan enzo of tege de richting in whaha !! zijn jou pijntjes weg of nog last van anders zou ik wel ff gaan. ben benieuwd oftie past wel foto maken he?

xxx

Guest evi1981

Nee een rimpel niet echt maar wel een bobbeltje als ik voorover buk (en ook niet altijd) onderaan aan de binnenkant van mijn borst.

Als je er dan op duwt voel je het zo wegploepen vind ik wel niet aangenaam maar voel het niet altijd hoor.

heb af en toe nog wel wat pijntjes maar dat hoort er gewoon bij..

ook het gevoel onder mijn tepels is nog niet terug helaas..maar dit kan tot 1 jaar duren dus heb nog maar even geduld..

ik voelde vorige week ook echt iets heeeel raars, lag op men zij zonder bh en voelde aan de zijkant in het midden tussen mijn boobs, aan die rand iets heeeeeeeeeeel raars!! schrok er gewoon van, net een bultje waar ik op kon duwen!

sinsdien heb ik t niet meer gevoeld..

Guest evi1981

dat zal dan wel zo een bultje zijn dat ik soms voel.

Als ik op mijn zij lig voel ik het ook al eens, je ziet het wel niet.

Heb het daarstraks ook gevraagd en kan geen kwaad, zei ook je gaat het met de jaren toch niet zien als bultje of putje hé en hij verzekerde me toch van niet.

Ik zal je op de hoogte houden als mijn schoonzus gebeld heeft en dan weet je daar ook meer van hé.

Vind het ook wel een beetje raar dat we over dat dual plane niet beter ingelicht waren en ik schrok er ook van dat Roosie dacht dat ze cereform had en het toch sebbin leek te blijken???

Maar ja voor de rest niets dan lof over plovier en zijn resultaten hoor.

Bij mij zie en voel je wel rimpels als ik naar voren hang, maar de prothese zelf voel ik niet. Ik heb gewoon een hele dunne huid daar waar je die rimpels ziet. Niet echt mooi maar ik kan er verder niet mee zitten. Gaat er iemand bellen naar de Be clinic vandaag om het mysterie op te lossen? Of gaan we wachten tot er iemand weer op controle gaat. Mij maakt het echt niks uit hoe hij ze geplaatst heeft, ben gewoon nieuwsgierig. Ik denk gewoon echt dat ze er bij mij boven zitten, ook omdat ik helemaal geen last heb gehad en na een week weer alles kon, incl autorijden. Maar ja, lijkt me sterk dat ze erboven zitten want dat doet hij bijna nooit. Dual plane zou dus wel kunnen maar volgens mij heb ik ooit een mailtje gehad van Valerie waarin staat dat Plovier geen dual plane doet. Vaag allemaal dit!!

Guest evi1981

mijn schoonzus ging normaal in de namiddag bellen van zodra ik meer weet horen jullie het!!

Nou ik denk dat het duidelijk is dat hij ze er zowiezo tusse schuift dat heeft hij bij mij zo verteld en bij meerdere hier alleen hij wil het geen dual plane noemen hij noemt het zn eige methode hahah !! en ookal is het dual plane dan zittenze nog wel achter een spiertje he ! denke jullie ook niet dat het zo een beetje zit of zit ik nou raar te wammen

Guest evi1981

in principe is het een beetje hetzelfde omdat het toch ook achter de spier zit maar dual plane is toch iets anders dan helemaal achter de spier hé.

Mijn schoonzus heeft ondertussen gebeld met Valerie en zei zij dat dual plane hetzelfde was dan achter de spier (dus ja misschien bedoelen ze hier achter de spier dual plane, om het ons wat makkelijker te doen begrijpen misschien??)

Mijn schoonzus zei nee dat is niet hetzelfde dus nu ging Valerie het navragen bij Plovier en mijn schoonzus een mail sturen.

Nog even op het antwoord wachten dus ...

Zo dadelijk gaan ze bij Be clinic nog vies gezind worden op mij omdat ze doorstelpt worden door telefoontjes met die vraag

Guest evi1981

Mijn schoonzus Peggy is net terug opgebeld door dr. Plovier.

Hij heeft haar uitgelegd dat het dus toch dual plane is bij haar ook dus veronderstel dat dit dan toch bij iedereen zo gebeurd is???

Groetjes

Oke ik ben overtuigd nu dat het dus toch gewoon dual plane is en dat is toch anders dan helemaal achter de spier!

Guest evi1981

wij allemaal denk ik hoor we zijn lang in de waan geweest dat we achter de spier hadden hé (is natuurlijk ook niet helemaal gelogen)

Roosie: als jij op nacontrole moet miss toch nog even vragen als je eraan denkt??

Bambie: jij had al een vermoeden dat je dual plane had zeker hé??

groetjes

heb gisteren nog op de site van be clinic gekeken en daar stond ook op dat ze achter en voor de spier deden..

naja het zal wel, ik weiger gewoon te geloven dat ik dual plane heb... ik voel nog randen en rimpels..

misschien dat dr.plovier zijn methode nu ineens dual plane noemt, maar ik geloof t niet,

dus ik blijf gewoon zeggen dat ze achter de spier zitten..

ik heb hem ook eens aan de telefoon gehad voor mijn bv, omdat ik ze graag voor de spier wilde, en toen zei hij dat hij ze achter de spier ging doen omdat ik als hij het goed kon zien op de foto te weinig weefsel had...