Guest evi1981

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic

Recommended Posts

heey evi,

wat goed dat je dat allemaal is gevraagd heb zeg!

Roosie jij zal dan ook wel gewoon dual plane hebben! maar hun hoeven geen dual plane te zeggen dat is niet eens een bestaand woord dat is gewooon een bijnaampje en in principe is het toch achter een spier, maar snap wel dat je er liever meer duidelijkheid in had gehad:D vind het ook wel raar hoor blijf toch ook liever achter de spier zeggen ben daar nu zo erg aan gewend!!

Ik dacht dat het echt een benaming was van een plaatsing, omdat het toch wel iets anders is dan helemaal achter de spier

Hmmmm apart, nu ben ik ook wel benieuwd wat ik heb, zou ik dan ook dual plane hebben? Ik heb atijd al getwijfeld of ze wel achter de spier zaten omdat ze zo zacht zijn, natuurlijk voelen en eruit zien. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er bij mij een spier overheen zit....maar ja eigenlijk ook niet dat er een halve spier overheen zit. Nou misschien toch maar even een afspraak maken dan want nu ben ik wel nieuwsgierig. Ik las wel bij veel meiden die dual plane hebben dat het herstel heel pijnlijk was en ik heb geen pijn gehad dus dat is dan wel weer raar.

Fijn dat alles goed was en je niet meer terug hoeft

xxx

Dr.plovier heeft gezegd voor mijn operatie dat ie achter de spier ging plaatsen,

dus ik neem aan dat ik achter de spier heb en geen dual plane..

bij de bergman word er ook verteld dat dat hetzelfde is, maar dat is dus niet zo?

misschien noemt dr.plovier achter de spier ook wel gewoon dual plane...

Ja ik had het gevraagd in begin en hij zei dat het ook eigelijk wat dual plane is omdat de spier wordt losgemaakt... Ik snap het ook niet echt. ALs iemand gaat vraag het dan eens aub

Hallo,

Nu ik dat allemaal lees had ik het daarnet kunnen vragen toen ik op consult was om 16u30

nou ja mischien is het gewoon een ander benaming dual plane en om ons gemakkelijk te maken

vertelt hij achter de spier,hij heeft me wel gezegd dat het pijnlijk was de eerste 3 ,4 dagen

dus ja aangezien ik altijd hoor dat dual plane pijn doet of hoe noem je het is het dus datgene

we allemaal bedoelen achter de spier.Nou ik ben daarnet geweest maar ik wist al heel veel van jullie

hier,ik was zo zenuwachtig maar door mijn zus die mee was,ze is echt niet te doen.

Guest evi1981

Bij mij is er ook nooit sprake van dual plane geweest voor de operatie hoor, werd gesproken over achter de spier.

En is toch een andere methode hé, ja mij maakt het eigenlijk niet veel uit hoor ben tevreden over hoe ze zijn maar toch leuk om te weten hoe het nu zit.

hi hi morgen word plovier overstelpt door telefoontjes om te weten hoe het nu zit achter de spier of dual plane dus voor de meiden die nog moeten gaan of op consultatie moeten, ineens vragen hé!!

Vind dat hij niet echt duidelijk is!!

maar ik vind wel dat hij het ons gewoon juist moet zeggen!

is het niet zo dat je bij dual plane echt geen randen voelt en totaal geen ribbels voelt aan de zijkant?

daar is dual plane toch voor?

voel jij randen mii? ik niet echt denk ik voel natuurlijk wel de bobbel aan de zijkant die is natuurlijk nog best stevig maar echt een rand niet denk! ga jij nog op na controle mii? heb je trouwwens je bikini al binnen?

xxx

ja randen kan ik het niet echt noemen, maar gewoon aan de zijkant en onderaan, als ik erop druk voel ik het heel duidelijk!!

en als ik mijn armen omhoog doe of gebukt sta voel ik soms van die ribbels/rimpels..

voelt smerig aan.. dacht dat je dat niet had als je dual plane hebt!!

nee mijn bikini is nog niet binnen, vd week denk ik, hoop dat ie past!

ik ga niet op na controle... jij ?

Guest evi1981

ik voel ook enkel onder de borst de prothese maar is wel te verklaren omdat ze onderaan niet onder de spier zit misschien???