Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

ja dan moet ie me niet voor de operatie en na de operatie zeggen dat het achter de spier is geplaatst..

vind t gewoon raar dat ie nu ineens gaat zegge dat het dual plane is..

maar goed ik ben happy en daar draait t om! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoelt ie met zijn eigen manier?

Maar dan zouden je boobs toch bovenaan harder moeten zijn en onderaan zachter?

En niet kunnen vervormen tijdens aanspannen borstspier?

Waarom zei ie dan achter de spier tegen mij?

vind het gewoon een rotstreek!!

Heb altijd gezegd dat ik nooit dual plane wilde

en misschien loop ik daar nu wel mee rond... :blink:

Niet dat ze nu niet mooi zijn hoor...

Maar gewoon principe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij heeft zijn eigen techniek. Ik denk dat het tss dual plane en achter de spier is . Het feit is dat de bovenkant bedekt wordt door de spier, de onderkant niet. Klopt wel bij mij, onder voel je de randen wel wat van de protheses, boven niet. En de protheses verspringen minimaal bij spier aantrekken. Mij maakt het niet uit wat ik heb in principe. Ik denk dat hij veronderstelt dat hij het anders te moeilijk maakt met benamingen van dual plane ofzo ik weet het niet.

Ik heb het op het eerste consult ook gevraagd. Toen zei hij dat achter de spier zowiezo ertss is. Ik snapte het ook niet echt maar het blijkt dus een eigen techniek van hem te zijn en hij geeft mss die niet graag prijs. Ik heb er geen idee van. Ahja dan ook nog, cereform is harder dan sebbin maar je hebt minder snel rimpelvorming. Zo dat ben ik bij de controle wijzer geworden en dat wou ik even laten weten.

Liefs :54:

MissJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boven of onder de spier plaatsen prothese bij borstvergroting

De prothese kan op verschillende manieren geplaatst worden ten opzichte van de borstspier. Het implantaat kan geplaatst worden boven de spier, onder de spier of tegenwoordig zelfs half onder en half boven de borstspier. Er zijn een aantal cosmetische zaken die meespelen of u onder, boven of half onder en half boven de borstspier uw implantaat wilt laten plaatsen.

Plaatsen borstvergroting prothese boven de spier

Met het plaatsen van uw implantaat boven de spier (subglandulair) verkrijgt u het natuurlijkste resultaat. Uw borsten ‘wiebelen’ dan het meest natuurlijk mee met uw lichaam. De bewegingen van een borst worden dan het meest geëvenaard. Het duurt ongeveer een week tot na de operatie dat u last heeft van de implantaat bij deze wijze van plaatsen.

Nadelen van plaatsing prothese boven de borstspier

Er zitten ook nadelen aan het plaatsen van een prothese boven de spier en is ook niet altijd de geschiktste oplossing. Als u een dunne huid hebt en niet zo veel borstweefsel (dat is alles wat er boven de borstpier aan borst zit) dan kunt u zich voorstellen dat de prothese, en dan vooral de randen, zichtbaar kunnen zijn. Dan is het plaatsen van de prothese boven de spier natuurlijk niet zo fraai. Daarnaast kan het dan voorkomen dat de rimpels van uw borstprothese zichtbaar worden. U begrijpt in die gevallen is het verstandig om niet te kiezen voor het plaatsen van de pothese boven de spier.

Plaatsen borstvergroting prothese onder de spier

U begrijpt dat als uw prothese onder de spier geplaatst wordt (subpectoraal) dit anders zal aanvoelen dan bij plaatsing boven de spier, er zit immers een spier bovenop uw implantaat. Doordat de spier erover heen zit is de kans dat u de prothese rand voelt klein. Omdat de spier eroverheen zit bewegen uw borsten wat stugger. Ze wiebelen wat minder dan bij een gewone borst. Het duurt ongeveer twee weken, een week langer dan bij plaatsing boven op de spier, tot na de operatie dat u last heeft van de implantaat bij deze wijze van plaatsen. Deze wijze van plaatsen wordt vaak toegepast bij de wat zwaardere cups. Omdat cups boven de 300 cc wat zwaar zijn is de kans op verzakken groter. Bij plaatsing onder de borstspier is door het ‘spier omhulsel’ de kans op verzakken kleiner.

Nadelen van plaatsing prothese onder de borstspier

Er zitten ook wel nadelen aan het plaatsen van de borstprothese onder de borstspier. Niet alleen is het zo dat het natuurlijk wiebelen van uw borsten wat minder is. Ook als u op uw rug ligt zult u merken dan uw borsten wat meer omhoog wijzen. Uw borsten voelen wat harder aan dan wanneer de prothese op de spier ligt. Ook lijkt het dat uw borsten iets verder uit elkaar staan waardoor u een iets ruimer decolleté krijgt. Het is bij deze wijze van plaatsen wat moeilijker om ze wat meer ‘tegen elkaar aan’ te krijgen. Wanneer u uw borstspier aanspant heeft dat ook tot gevolg dat de vorm van uw prothese iets zal veranderen.

Dual plane plaatsing van uw implantaat half onder en half boven de borstspier

Er zitten dus voordelen en nadelen aan het plaatsen van het implantaat op of onder de spier. Dus hebben de plastisch chirurgen daar iets op bedacht: de prothese wordt half onder en half boven de borstspier geplaatst (dual plane). Hiermee worden de voordelen van beide wijzen van plaatsen te verkrijgen. De methode is even simpel als het klinkt. De borstspier wordt voorzichtig in tweeën gedeeld en de prothese wordt er voor een deel voorzichtig in geschoven. Hierdoor is de rand niet zichtbaar maar beweegt de borst lekkerder dan als het implantaat onder de borst zou zitten. Deze manier van plaatsen van de prothese half onder en half boven de borstspier (dual plane) in plaats van boven de spier of onder de spier is vrij nieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden heb dus wat opgezocht en ineens hier gezet dus achter de spier en dual plane zijn 2 totaal andere dingen,hij past de nieuwste techniek toe,het beste dus,xxxx ik werd gek anders dus ja gewoon opgezocht,kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het daarstraks nog eve met vriendje over gehad dat t me toch niet lekker zit van dat dual plane gedoe..

en hij zegt dus dat hij bijna zeker weet dat ik achter de spier heb..

want toen we het gesprek hadden met dr.plovier had hij nog gevraagd of ik achter de spier zou krijgen en wat nou dual plane was..

hij zei dat er 3 manieren waren om de prothesen te plaatsen, voor de spier, dual plane dus,

hij vertelde dat dual plane ze de spier open snijden en de prothesen tussen de spier stoppen, en dat je meestal erg bont en blauw bent op je borst en dat je helse pijn hebt daarna..

achter de spier heb je ook wel pijn maar minder...

en toen zei hij dat ik achter de spier zou krijgen...

Ik weet dit gesprek niet meer echt goed, waarschijnlijk van de zenuwen !

maar ik ben er van overtuigd dat ik ze gewoon achter de spier heb..

ook mede omdat mijn boobs best erg vervormen met aanspannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk ook niet dat het echt volledig dual plane is. Maar ook niet volledig achter spier. Ik weet dat hij gezegd heeft dat hij de spier losmaakt onderaan . En ik vroeg toen nog kan dat niet vastgroeien terug. Ja dat kan maar dan moet dat weer terug los gemaakt worden.(eerste consult voor bv)

Mss herlegt hij de spier? Zodat de bovenkant er onder zit en vanonder niet. Ik denk ook wel dat hij ze niet echt ertss schuift. Dat vroeg ik en dan zij hij nee mijn eigen techniek, bovenkant eronder, onderkant niet. Ja dus eigelijk wel dual plane. Zo zei hij het. Ik heb dat verschuive van de prothese ook niet; Normaal helemaal achter de spier, kan je bijna geen decollete maken en dat lukt bij mij wel. Dus ik weet het zelf eigelijk niet goed. <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach ..mij maakt het niet zoveel uit hoor zolang je het resultaat maar mooi vind ..en als het echt dual plane zou zijn vindje danje borsten minder mooi?....meid ik zou het lekker naast me neer leggen ..dit kost zoveel energie zolang je blij bent met het resultaat toch?...er zijn meedere wegen die naar rome leiden en hoe het geplaatst word is dan toch niet zo erg belangrijk om te weten ..ik maak me er niet druk om hoor ...maakt niet uit hoe ze geplaatst zijn als ik het resultaat maar nooi vind ..dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.