Ga naar inhoud

evi1981 : 21 oktober 2010 : Dr.Plovier : Beclinic


Gast evi1981

Aanbevolen berichten

Bij mij zie en voel je wel rimpels als ik naar voren hang, maar de prothese zelf voel ik niet. Ik heb gewoon een hele dunne huid daar waar je die rimpels ziet. Niet echt mooi maar ik kan er verder niet mee zitten. Gaat er iemand bellen naar de Be clinic vandaag om het mysterie op te lossen? Of gaan we wachten tot er iemand weer op controle gaat. Mij maakt het echt niks uit hoe hij ze geplaatst heeft, ben gewoon nieuwsgierig. Ik denk gewoon echt dat ze er bij mij boven zitten, ook omdat ik helemaal geen last heb gehad en na een week weer alles kon, incl autorijden. Maar ja, lijkt me sterk dat ze erboven zitten want dat doet hij bijna nooit. Dual plane zou dus wel kunnen maar volgens mij heb ik ooit een mailtje gehad van Valerie waarin staat dat Plovier geen dual plane doet. Vaag allemaal dit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 396
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ik denk dat het duidelijk is dat hij ze er zowiezo tusse schuift dat heeft hij bij mij zo verteld en bij meerdere hier alleen hij wil het geen dual plane noemen hij noemt het zn eige methode hahah !! en ookal is het dual plane dan zittenze nog wel achter een spiertje he ! denke jullie ook niet dat het zo een beetje zit of zit ik nou raar te wammen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

in principe is het een beetje hetzelfde omdat het toch ook achter de spier zit maar dual plane is toch iets anders dan helemaal achter de spier hé.

Mijn schoonzus heeft ondertussen gebeld met Valerie en zei zij dat dual plane hetzelfde was dan achter de spier (dus ja misschien bedoelen ze hier achter de spier dual plane, om het ons wat makkelijker te doen begrijpen misschien??)

Mijn schoonzus zei nee dat is niet hetzelfde dus nu ging Valerie het navragen bij Plovier en mijn schoonzus een mail sturen.

Nog even op het antwoord wachten dus ...

Zo dadelijk gaan ze bij Be clinic nog vies gezind worden op mij omdat ze doorstelpt worden door telefoontjes met die vraag :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn schoonzus Peggy is net terug opgebeld door dr. Plovier.

Hij heeft haar uitgelegd dat het dus toch dual plane is bij haar ook dus veronderstel dat dit dan toch bij iedereen zo gebeurd is???

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij allemaal denk ik hoor we zijn lang in de waan geweest dat we achter de spier hadden hé (is natuurlijk ook niet helemaal gelogen)

Roosie: als jij op nacontrole moet miss toch nog even vragen als je eraan denkt??

Bambie: jij had al een vermoeden dat je dual plane had zeker hé??

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb gisteren nog op de site van be clinic gekeken en daar stond ook op dat ze achter en voor de spier deden..

naja het zal wel, ik weiger gewoon te geloven dat ik dual plane heb... ik voel nog randen en rimpels..

misschien dat dr.plovier zijn methode nu ineens dual plane noemt, maar ik geloof t niet,

dus ik blijf gewoon zeggen dat ze achter de spier zitten..

ik heb hem ook eens aan de telefoon gehad voor mijn bv, omdat ik ze graag voor de spier wilde, en toen zei hij dat hij ze achter de spier ging doen omdat ik als hij het goed kon zien op de foto te weinig weefsel had...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, nou dan ben ik er wel zeker van dat ze bij mij ook dual plane zijn geplaatst. Ik vind het prima, het gaat uiteindelijk om het eindresultaat en daar ben ik heel blij mee. Misschien wel beter zelfs, ik wilde ze graag voor de spier, hij wilde ze erachter doen en nu heb ik van allebei een beetje. Het verklaart ook gelijk waarom ze hang hebben, ze zitten niet volledig achter de spier.

Ik heb even het begin gemist hoe dit ter sprake is gekomen.....hoe zijn jullie erachter gekomen dat hij ze op deze manier plaatst? Wie was de eerste die hier achter kwam en hoe?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat het tegen bambie gezegd geweest was niet???? Ben niet zeker hoor en aangezien ik nog op controle moest ineens maar gevraagd.

Mij maakt het ook niet echt uit, resultaat is goed hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja denk het ook eigenlijk, weet het niet meer zeker is bij roosie of in lieke dr topic ter sprake gekome! Hij had tege mij gezegd op t consult dat hij mijn spier deed openmaken of snijden en dat het daarom als een zeer pijnlijk operatie kon gezien worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het ook nog is vragen... Ik moet toch met mama op controle(buikwandcorrectie)

Ik heb het met hem daar trouwens al over gehad VOOR de operatie. Toen zei hij ook dat achter de spier hetzelfde is al dual plane. De spier komt er nooit helemaal over. Ik zei toen ook van NIET :rolleyes:

Miii ik denk dat je bij dual plane sneller rimpels ziet en sneller de prothese voelt omdat eigelijk alleen de spier bovenop de prothese zit aan de bovenkant. Ik weet niet of je het begrijpt of ik het wel goed uitleg. Bij dual plane zit de helft (bovenste deel) van de spier op de prothese. Aan de onderkant zit geen spier. Dit verklaart dan ook het gevoels dat je randen voelt. Als ik erg hard druk voel ik dat ik ze onderaan ook kan indrukken.

Dual plane is een pijnlijker herstel maar beter omdat je dan ook wat hang kunt hebben.

Ik vraag het zeker! <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Ik begin wel schrik te krijgen eerst en vooral voor de pijn(dual plane of achter de spier op den duur weet je het niet meer) want ik weet al dat ik daar geen held in ben en als ik dat allemaal lees van die bobbels en rimpels en sommigen zitten toch al 6maanden po of hoe noem ja dat dat ze toch rare dingen voelen,ik heb bang en twijfels en zijn jullie echt gelukkig met jullie boobs please eerlijk,ik wil da zo graag maar heb angst voor alles nadien,ik freak nu al :107: als ik ergens last heb laat staan dat ik een prothese heb,groetjes allemaal,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Hoe grappig eigenlijk.. Ieder van ons leest zich zo goed in op dit forum dat we er op den duur zelf niet meer aan uitkunnen en er zelf meer van weten dan bijvoorbeeld de secretaresse van dr plovier zelf ;) Heerlijk om een aantal pagina's te lezen over hoe dr plovier nu eigenlijk te werk gaat, achter, tussen achter tussen :) Hilarisch :) Zo lang iedereen maar tevreden is natuurlijk over het resultaat en daar schijnt dr plovier toch wel aardig in te lukken he!

Ikzelf zou het allerliefst nog voor de spier krijgen.. om het natuurlijker bewegen van de borsten en het minder pijnlijke herstel. Tijdens mijn gesprek id atlaskliniek zei de pc me dat dat bij mij geen probleem zou zijn, dat ik genoeg eigen borstweefsel had.. Maar nu ik andere dingen lees hier op het forum, vrees ik dat ik mss toch niet genoeg eigen weefsel heb, wanneer ik me vergelijk met andere meisjes waarbij de pc hun zei dat het niet genoeg was voor op de spier.. als je me nog kan volgen :unsure:

Enfin, ik zal tijdens men gesprek met dr plovier nu dinsdag ook nog eens goed doorvragen over de exacte manier van plaatsing :)

Kus!

LL

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey nadia,

voor de pijn hoef je geen schrik te hebben vind ik, het is gewoon erge spierpijn en je kunt in het ergste geval niet zelf overeind komen enzo maar dat is de eerste 3 dagen, neem aan dat je hulp in huis heb ? snap dat je dat toch wel naar vind die verhalen over bobbeltjes en rimpelltjes maar er zitten natuurlijk wel ciliconen in je borsten dus je zul er welleens wat voelen, beter mooie grote borsten met aventoe wat gekke dingetjes die je voelt(niet ziet) dan helemaal geen boobs :D ik ben nu 4 weken po en ben er nu al behoorlijk aan gewent eigenlijk ! twijfel had ik van te voren ook hoor niet echt dat ik het niet meer wou maar ook soms een bang gevoel van 'waar begin ik eigelijk allemaal aan'!!!

liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nadia..

Nee joh... Je hoeft je geen zorgen te maken hoor!!

Ik ben echt super HAPPY met mijn boobs!

Vind ze echt prachtig :123:

Het heeft mij veeeel gelukkiger en zelfverzekerder gemaakt!!

Het beste wat ik ooit heb gedaan, :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadia,

Je moet je echt geen zorgen maken hoor.

Ik ben SUPERGELUKKIG met mijn borsten echt de waarheid, zou het zo weer opnieuw doen!!!!!!!!!!!!

En het bobbeltje dat ik voel (niet zie) dan moet ik echt al goed voorover hangen en echt aan mijn borst voelen hoor anders geen last van

In het begin was het een beetje raar maar na een tijdje hoort het er gewoon bij en heb je er "psychologisch" geen last van!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik wil heel de discussie niet terug oprakelen maaaaar :) :

Ben daarnet bij dr plovier op consultatie geweest en nog even duidelijk gevraagd hoe hij ze plaatst en het is dus wel degelijk dual plane.. De prothese wordt enkel langs de bovenkant bedekt door de M. Pectoralis Major..

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.