Guest Lisa72 Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Hi, Veel van jullie ken ik omdat ik al geruime tijd op dit forum meekijk en vond het nu eens tijd om mezelf voor te stellen. Ik ben 37 jaar en moeder van 2 lieve meiden. Zoals bij zovelen hier op het forum is er na de 2 zwangerschappen niet veel overgebleven van mijn borsten. Vorig jaar heb ik veel gesnuffeld op borstenforum .nl en daar veel informatie vanaf kunnen halen. Door een verhuizing kon ik het toen niet laten doen, maar in maart heb ik eindelijk de stap genomen en 25 april krijg ik een borstvergroting. Ik ben ook in Belgie bij een kliniek op consult geweest, maar uiteindelijk heb ik gekozen Medea en dr Kruppa in Amsterdam en voor een anatomische prothese die dual plane geplaatst wordt. Omdat ik te weinig weefsel heb zou de kans bestaan dat de rimpeling van de prothese te zien zou zijn en daarom heb ik gekozen voor plaatsing achter de spier. Ik hoop op een grote B, kleine C uit te komen. Gelukkig is het bijna zover. Al moet ik zeggen dat ik wel erg nerveus word als ik er aan denk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 Nog maar een weekje!Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa72 Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Thanks. Eindelijk de koop doorgehakt vwb het merk prothese. Van begin af aan wilde ik graag McGhan implantaten, maar door het enorme prijsverschil tussen de merken heb ik lang getwijfeld welk merk ik zou nemen. De protheses van het merk Arion zijn te breed voor mij en ben ik gaan kijken naar een nieuw merk op de markt, Cereform. Qua prijsniveau zijn ze vergelijkbaar met Arion, maar ze hebben veel meer keus in modellen. Ik had ook al een prothese uitgekozen. Helaas is er nog geen enkele ervaring met dit merk terug te vinden op het internet. En om nou proefkonijn voor dit merk te zijn vond ik te ver gaan. Ik werd helemaal nerveus bij de gedachten dat een onbekend merk in mijn lichaam zou komen.Uiteindelijk is het toch McGhan geworden (dan maar wat meer betalen) en die beslissing heb ik afgelopen vrijdag pas genomen. hihi, lekker wispelturig he?Gelukkig begreep de Dr. Kruppa me en besteld hij deze week de McGhans voor me. pfffff, wat een last valt er dan van je af.x Lisa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Spannend zeg!Ik zou ook niet zomaar onbekende protheses nemen hoor.Die moeten er toch maar ff een poos in blijven.Veel succes volgende week. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa72 Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Ja, ja, ik heb ze! Vrijdag op zaterdag verrassend goed geslapen en ruim op tijd in Amsterdam. Zaterdag om 11.30 uur moest ik aanwezig zijn, maar de operatie voor mij liep uit en pas om 12.45 uur kwam de anesthesist om me nog een aantal vragen te stellen. o.a. of ik allergisch voor iets was. Dat had ik ook allemaal op het vragenlijstje geschreven, maar ik was vergeten dat ik een soja allergie heb! En de narcose die ze tegenwoordig gebruiken is opgelost in soja. Waaaaaaaahhhhh????!!!!!! Zij is gaan overleggen en besloten dat ik geen narcose kon krijgen. Waaaaaaahhhhhh!!!! Dus opereren onder plaatselijke verdoving (zoals ze dat ook in Belgie doen). Je snapt wel dat ik enigszins in shok was. Ik was zo bang dat ik iets zou voelen. In de operatie kamer was ik binnen no time vertrokken en toen ik wakker werd was dr. Kruppa nog bezig met de laatste hechtingen en natuurlijk had ik niets gevoeld. In de verkoeverkamer begon ik al wat druk op mijn borst te voelen en langzaamaan ook steeds meer andere pijntjes. Pas om 18.45 uur mocht ik naar huis (hotel) om lekker te gaan slapen. Alles bij elkaar heb ik toen toch 7 uur liggen slapen. Wat een ellende zeg, dat slapen op je rug. Ik ben blij als ik straks weer op mijn zij kan liggen. Zondag moest ik voor controle terugkomen bij de PC en mochten de drains eruit en kon ik lekker naar huis. Mijn vriend heeft zich thuis ontpopt in een ware verpleger. Wat een geweldige vent! Vandaag gaat alles een stuk beter en vanavond mag ik lekker douchen. Heerlijk! Er zijn de afgelopen dagen momenten geweest dat ik mezelf voor gek verklaarde, maar vandaag ben ik blij dat ik het gedaan heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Hoi Lisa , dat laatste zinnetje > dacht er net hetzelfde over Je zal nog wat ups en downs hebben maar gelukkig eindigt het met een enorme 'up' ! Pijntjes , slapeloze nachten : het is 't allemaal waard . En op zo'n momenten weten we idd wat we aan ons ventje hebben . Gelukkig zijn de meesten aangenaam verrast Wel een raar verhaal ivm narcose , brr , om kippevel van te krijgen . Zelf ben ik bewust onder plaatselijke verdoving in combi met slaaproes geopereerd en ik ben gewoon op de ontwaakkamer wakker geworden . Voor de rest heb ik behalve de eerste 3u een dronken gevoel er geen nare uitwerking aan overgehouden . De foto's van 2 dagen po zien er goed uit , ben wel benieuwd wat dat na 6 weken gaat geven . Mooi ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Wat ben jij een bikkel zeg! Ik geloof dat ik afgehaakt had hoor met een verdoving en slaappillen Bij mij hebben ze ooit op de ok besloten om toch een ruggeprik te zetten ipv algehele narcose en dat vond ik ook maar niks. Uiteindelijke stelde het ook niks voor, maar je moet t toch maar even besluiten! Laat je maar eens lekker vertroetelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa72 Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Hi, Het heeft idd door mijn hoofd gespookt: zal ik het dan maar niet doen?! Maar ja, je kijkt er al zo lang naar uit en bedenkt je dan dat ze in België niet veel anders doen. En zo vlak voor de zomer, ik stond en sta volledig achter de PC en dan zou ik weer op onderzoek uit moeten en wie weet wanneer ik dan pas weer had gekund. Ik heb me toch afgevraagd wat nou het verschil is tussen een narcose en een combinatie tussen plaatselijke verdoving met een roesje. Wie weet kan iemand op dit forum me dat vertellen. Voor mijn gevoel ben ik gewoon onder narcose geweest! Ik heb ook geen dronken gevoel gehad, wel lag ik enorm te klappertanden toen ik uit het roesje ontwaakte en kreeg ik daarna enorme hitte-aanvallen. De anesthesist heeft toen geadviseerd om mij een zoutoplossing via het infuus te geven en dat gaf me een enorme opkikker. Tietie, je hebt met die ruggeprik vrijwel de zelfde situatie meegemaakt. Jij bent dus net zo'n bikkel! Op dit moment voel ik me super! Die "UP" is al helemaal aanwezig. Ik ben zo blij met het resultaat en heb vrijwel geen pijn meer. Ik neem al 3 dagen overdag geen pijnstillers meer en afgelopen nacht ook iets meer. Alleen na een paar uur slapen bij het omhoog komen krijg ik allemaal steken in mijn borsten, AU!. Ik denk dat de zwaartekracht de borsten naar beneden trekken ofzo. hi hi! Ben wel blij als ik straks weer lekker op mijn zij kan slapen. Halverwege de nacht verhuis ik naar de bank om daar verder te gaan slapen. Gisteren en vandaag heb ik lekker van het zonnetje genoten. Helaas moet ik dinsdag weer aan het werk. Dan is dit relaxte leventje weer voorbij. Ik hoop dat dat allemaal een beetje gaat, want niemand op mijn werk weet ervan. Gelukkig zit ik veel achter de computer (doe ik nu ook) en hoef ik niet te tillen. We zullen wel zien hoe dat gaan. Jammer dat dat vertroetelen minder wordt nu ik steeds meer zelf kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ik71 Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Hi Lisa!Fijn dat het zo goed met je gaat.Ik had dat ook hoor, dat rillen na de operatie. En ik heb een narcose gehad. Ik kreeg hiervoor ook iets in mijn infuus.Die steken in je borsten na het omhoog komen is ook heel herkenbaar. Dat verdwijnt na verloop van tijd.Vond het ook erg fijn om weer op mijn zij te slapen, ik mocht dit na 4 dagen al weer. Het ging niet meteen, maar wel iedere dag beter. Nu slaap ik weer net als vanouds en dus ook regelmatig op mijn buik. Dat gaat prima!De pc geeft je er 6 weken voor (niet te zwaar tillen en armen omhoog). Nou, tis heel raar, maar na die 6 weken nix geen pijntjes meer en ik doe alles weer. Ik voel me helemaal happy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa72 Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Fijn dat die steken herkenbaar zijn! Knap dat het jou na 4 dagen al lukte om op je zij te slapen, ik moet er nog niet aan denken. Komt vanzelf weer, denk ik maar.Ik heb het niet geweten joh dat ik mijn armen niet omhoog mocht doen. Ook niet om even iets te pakken?Vandaag nog een sport-bh gekocht, want 10 dagen geleden heb ik er 2 via internet besteld en die zijn nog steeds niet binnen. Wat een drama zeg: 1 bh.Ik ben naar een lingerie speciaalzaak gegaan en die hebben de boel opgemeten. Wat denk je..... 65 D, maar ja 65 bestaat niet dus wordt het 70C. Hopen dat het zo blijft. Hihi, eerst was ik bang dat het te groot zou zijn en nu denk ik: "als ze maar niet kleiner worden". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa72 Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Een kleine update van mijn ervaringen:Afgelopen dinsdag ben ik weer gaan werken en dat viel me reuze mee! 10 dagen PO en eigenlijk alleen last van mijn rug gehad. Af en toe krijg ik een steekje in mijn borst, maar niet ernstig. Het is nu 2 weken PO en ik heb het gevoel dat ik alles al weer kan doen, maar probeer me rustig te houden in belang van het resultaat. Vandaag ben ik naar de kliniek geweest om de hechtingen eruit te laten halen en dit voel je bijna niet Het verwijderen van de drains was veeeeeel erger.Dr Kruppa heeft me ook nog de VOOR foto laten zien. Ik schrok gewoon van de kleine borsten die ik toch ruim 20 jaar heb gehad. Je went zo snel aan het nieuwe formaat. Ik vond het van te voren heel moeilijk te bepalen welke hoeveelheid cc mooi zou staan. Ik vrij tenger van boven (65) en je denkt al snel dat te veel cc's niet mooi zal zijn. Ik ben heel erg blij dat ik niet voor minder ben gegaan en me heel goed verdiept heb in de afmetingen van de prothese in combinatie met de afmetingen van mijn borsten. Mijn borsten zijn maar 11,6 cm en dan moet je geen prothese nemen die breder dan dat zijn.Ik ben heel erg tevreden met het werk dat dr Kruppa heeft geleverd. Het is echt een man met gouden handen. Jammer dat er op dit forum zo weinig te vinden is over hem en Medea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ik71 Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Hi Lisa!Heb even je foto's bekeken en ze zien er echt goed uit! En nu gaan ze er alleen nog maar MOOIER uitzien!Ik vond de drains eruit halen ook zo'n verschrikkelijk naar gevoel, brrrrr.28 juni moet ik weer voor controle naar de pc en dan zal ik mijn foto's van voor de bv krijgen en weer zien...... Ben ook heel benieuwd, want ik ben 't al bijna weer vergeten![edit] oeps: 23 juni! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa72 Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Wel spannend hè om de VOOR foto's te zien! Ik vond het maar raar, net of ik naar de foto van de borsten van een ander zat te kijken. Persoonlijk vind ik dat het moeilijk is om goede foto's te maken die goed weergeven hoe het in het echt er uit ziet. Maar ik zal binnenkort weer wat recentere foto's erop zetten, want ik weet hoe belangrijk het voor dames is om resultaten te zien. En ze zien er al weer anders uit dan 1 week geleden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ik71 Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Jaaah, kan echt bijna niet wachten op de foto's, wilde eerst nog bellen om ze eerder te halen, maar dan ben ik bang dat ze me lastig vinden. Vond het ook erg moeilijk om goede foto's te maken. Ik kan je wel adviseren om ze zonder flits te maken, dan zien ze eruit zoals jij ze ook ziet in de spiegel. Met flits krijg je een soort overbelichting ofzo... tenminste, dat was bij mij zo. Ben benieuwd naar je nieuwe foto's! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lynnbeertje Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Hoi Lisa,Ziet er echt goed uit hoor.Ben ook erg benieuwd hoe het het er nu uit ziet.liefs van Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
lynnbeertje Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Hey Hey,maar ff weer hier kletsen.Ja als ik 400 cc had kunnen hebben,had ik dacht echt gedaan ja,maar ja weet je wat het is,je weet niet hoe het eruit gaat zien he.En mijn arts zei dat dit echt de max was,dat voelde ik ook wel hoor,had het gevoel of ze op knallen stonden.En dat Goerdin er wel 400 in wilde doen,dan had ik dus geweten of het was het was gaan barsten,hahah...gelukkig niet dus...dat was vast niet goed gegaan.maar die 10 jaar die jij zegt,ik denk dat een paar jaar word denk ik,ik wil dan graag 400 of 450,maar ja dat zien we dan wel weer,hahaha.liefs van Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Ik ben zeer benieuwd naar je foto's Lisa.Te meer omdat ik ongever hetzelfde krijg.Mijn tip, neem ze in een lichte ruimte zodat je niet hoeft te flitsen, als je je camera ergens op kunt zetten is dat helemaal makkelijk.Dan kan je de zelfontspanner gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lynnbeertje Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 of in een spiegel,hihih...erruuuuuug handig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa72 Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Ja, die flitser..idd daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ga het zo gelijk proberen.Nou Linda, ik denk ook dat het wat eerder wordt dan 10 jaar, maar ja ik heb verdorie 4700 voor die McGhans betaald. Mijn vriend ziet me al aankomen!. hihi.Ik denk dat ik maar alvast geld in een potje ga stoppen!Voor mijn verjaardag heb ik een lingeriebon gekregen en morgen ga ik voor nieuwe lingerie op pad (ze zullen toch niet verder slinken he?) Joepie!!Daar heb ik zin in!Ook moet ik voor een bruiloft een jurkje kopen en ik ga echt op zoek naar eentje waarin ze echt opvallen. Tegen die tijd mag ik ook een gewone bh aan!!Nog even een update van mijn operatie verslag: Eigenlijk voel ik me hartstikke goed. Zondag en maandag heb ik denk ik griep gehad. Ik heb vreselijk liggen zweten in bed, drijfnat werd ik wakker! Even was ik bang dat er iets met mijn borsten zou zijn (ontsteking of afstoting ofzo), maar had geen gevoelige plekken ofzo. Toch maar even met dr Kruppa gemaild en die heeft me gerustgesteld. Hij zei dat dat 2 weken na de operatie niet kon. Pffff. Ik slaap nog wel op mijn rug want op mijn zij vind ik niet zo'n geweldig gevoel. verbazingwekkend dat sommigen het al na een paar dagen kunnen! Net ook bij Mols gelezen dat haar geadviseerd werd om dat 6 weken niet te doen ivm het eventueel verschuiven van de protheses. Wel een drama hoor dat slapen op mijn rug!!In huis doe ik eigenlijk alles wel weer (helaas): wassen, strijken, koken, e.d. De zware dingen als ramen zemen, vloer dweilen nog niet en daar wacht ik ook nog 3 weken mee. De kinderen til ik ook nog niet en die zijn niet eens echt zwaar.Ik moet zeggen dat ik het alles bij elkaar echt mee vind vallen. De eerste 2 dagen waren niet grappig, maar met om de 6 uur een 1000mg paracetamol zetpil en na 3 uur een Nurofen (ook om de 6 uur) was het heel goed vol te houden! En daarna is het alleen maar vooruit gegaan.IK ZOU HET ZO WEER DOEN!!!!!Nou ik ga even foto's maken en die bh moet dan echt even uit zijn anders zie die strepen van die geweldige sportbh zo zitten. Misschien maak ik ze morgen ochtend na het douchen wel. Dan loop ik toch even zonder bh rond!Slaap lekker allemaal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lynnbeertje Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Hey Hey, Ben benieuwd hoe ze er nu uit zien. Ik kon gelukkig ook al na een paar dagen op mijn zij,man het is ook niet vol te houden,ik kan echt niet op mijn rug,dan word ik elk half uur wakker reken daar drie kids bij die wakker worden...nou dan kom je wel aan je slaap hoor, Ja de mijne waren 3500euro,maar ik had 2 maanden daarvoor tepelverkleining laten doen 500 euries,dus was in totaal 4000 euries kwijt,hihi. Nee mijn vriend wil het echt niet hoor. En mijn mams zei gister(waar ik al bang voor was)ben je gek geworden,ze zijn perfect,ik wil niet meer dat je zulke dingen zegt,hahaha. Als ik het geld had,lag ik over een half jaar weer,als die wond in elk geval goed geneest. maarja dat had jij vast ook gedaan? wat een trutjes zijn wij he,lekker ondankbaar,hahahaha. Wat zegt je vriend ervan dan,is die niet blij met je boobies? Weet je ik ben echt wel blij met mijn boobies hoor,de vorm enzo,en mijn tepels,want die waren vroeger heel groot(in de hoogte dus)maar ik wil ze gewoon groter. Ben blij dat ik metgezel heb,voel me zo aansteller,maar kan er niks aan doen. knuf van Lin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa72 Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 Hi,Ik heb dit weekend een vrijgezellenfeest gehad! (niet voor mij hoor) Toen ik gistermiddag thuis kwam kon ik mijn ogen niet openhouden. Vandaar de late reactie!Ook een tepelverkleining? Kon dat niet tegelijk met de vergroting dan?Ik heb het er maar niet over met mijn vriend, want wat je zegt, beetje ondankbaar! Mijn vader zei: "Je slaat toch niet door he?" Hi hi, nee hoor dat niet , want ik heb het geld er niet voor! ha, ha!Ik ben wel super blij met ze hoor. Zeker toen ik vrijdag lingerie heb gepast: Ik een Marlies Dekkers gekocht! Jeetje man, wat een geld! Dit was de eerste Marlies, maar ook gelijk de laatste denk ik.70 C van Marlies en 70 D van de andere merken!!!!! Hi hi ze zijn echt mooi in zo'n bh. Ik wilde hem van het weekend bijna aan doen, maar ja voor het beste resultaat moeten we geduldig zijn. Nog 3 weken die charmante sportbh's aan en dan mogen we ze showen in sexy lingerie en gaan we nog een paar leuke bh-tjes inslaan! Ze zullen nu toch niet verder slinken?? Ik heb er weer een nieuwe foto bijgezet! Ik vind ze in het echt veel mooier dan op de foto? Hoe komt dat? Ze lijken op de foto niet gelijk en staan de tepels verder naar buiten dan wanneer ik in de spiegel kijk. Wie weet hoe dat komt? Mijn vriend zegt precies hetzelfde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 Had je foto's nog niet bekeken, net gedaan! Super mooi, je zult wel mega trots zijn!!! Geniet er van!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa72 Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 Suffie,Bedankt voor het compliment! Ik ben er zeker trots op. Mooier had het volgens mij niet gekund.Heb jij ook foto's? Ik heb wel vaker gezocht bij jou, maar volgens mij niet he? Ben wel benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lynnbeertje Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 Wow lisa,mooie hoor meid,ze zien er echt helemaal top uit hoor,ze zijn nu mooi gedaald.Heb dit weekend een nepper marlies dekkers gekocht,hihi.75 c,maar heb ook 3 van 75 d,zo zie je maar dat je maat in elke bh weer anders is.heb ook een hele mooie van de hema,en die zit perfect,terwijl dat 75 d is,en die saphh is 75 c,en die zit ook top,dus tsjaaaa.Leuk he vrijgezelle feestjes,haha,had er vorig jaar 1 voor het eerst,ben nog nooit zo dronken geweest.Wil zelf volgend jaar ook trouwen,dussse dat gaat wat worden,hahahaa.maar dat van die borsten in de spiegel zien heb ik precies het zelfde hoor.op foto's vind ik mijn boobies walgelijk,sorry,hihi...maar in het echt denk ik,nou best wel mooi eigenlijk,heel vervelend is dat.mijn linker borst staat ook meer naar links,terwijl ik dat met mijn ogen niet zie,en op de foto wel.hahaha,ach meid...we hebben borsten,dus we mogen niet klagen toch.Ik vind je borsten echt heel mooi hoor.liefs van Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa72 Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 Hi Linda, Grappig dat jij hetzelfde denkt over de stand van de borsten. En idd WE HEBBEN BORSTEN!!! Bedankt voor het lieve compliment! Ik vind jouw borsten helemaal niet walgelijk. Ze zijn juist prachtig!! Jeetje jij bent lekker aan het inkopen geweest. Oh daar heb ik ook zo'n zin in!! En nieuwe bikini's. Ik vermoed dat ik niet meer kan stoppen met kopen! Eindelijk verlost van die vreselijke vullingen die helemaal vol zitten met water als je een keer gaat zwemmen en drijfnat blijven. Ik zal ook eens kijken naar Sapph en HEMA. Dr. Kruppa adviseerde mij om een tijdje geen beugel bh's te dragen. Schijnt beter te zijn voor het litteken en hij zegt dat we eigenlijk geen beugel nodig hebben met deze borsten! Maar ja, zoveel keuze is er niet zonder beugel. Oh het vrijgezellenfeest was echt leuk, maar wel slopend!! Hebben een cd opgenomen in a'dam en daarna op stap geweest. 5 uur naar bed en 8 uur weer op! tsjakka!!! Ik hoop dat je vriendinnen een beetje medelijden met je hebben en je niet al te veel voor gek zullen laten lopen! Ook dat heeft trouwens wel wat! Leuk voor later,maar niet voor dat moment. Ik bedenk me opeens dat het er wel heel mooi uit zal zien in je trouwjurk met je borsten!!!! Dat wordt weer leuk shoppen!!! Suffie, Sorry, volgens mij ben ik de sufferd. Ik heb ze gevonden en net bekeken. Dat ziet er echt heel goed uit! Hoe voel je je nu ruim een week later? Staat waarschijnlijk in je eigen topic! Ik zal daar eerst eens lezen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts