Ga naar inhoud

Rechterprothese beweging


Megan

Aanbevolen berichten

Hey meiden, als ik snel loop of bijvoorbeeld de trap af ga voel ik in mijn rechterborst de prothese op en neer gaan.. Dit is niet goed toch lijkt me?

Betekent dit dat deze niet goed ingekapseld is? Neem aan dat ik contact op moet nemen met de chirurg? Ik ben nu 23 PO.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meisje,

Hoe bedoel je op en neer gaan?

Mischien is je rechterborst iets zachter en voel je hem al een beetje meebewegen? :D

Mischien voel je ze wiebelen ^_^

Voor de zekerheid altijd even je arts bellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Megan,

het kan 2 dingen betekenen(naar mij idee):

of de ene zit nog vol vocht en beweegt daarom nog niet,want vocht kan men wel 8weken vasthouden hoor(zonder dat je dat zelf merkt)en dan heb je nog ene wat ingepakt/stevig gevoel,of de andere is idd niet corect ingekapselt en zweeft nu los rond,waardoor je dat dus voelt bewegen.

ik zou in elk geval wel contact opzoeken met je arts/kliniek...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, maar hoe voelt het dan als ze meebewegen? Wat is het normale gevoel?

Ik weet het niet, want heb nu voor de eerste keer borsten in mijn leven haha..

Het voelt goed! Ik heb er totaal geen last van of pijn ofzo! Het is alleen zeg maar als ik trap afloop bijv, dan voel ik de prothese beetje op en neer gaan.. Is dat dan meebewegen? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, heb net met Dr.Plovier gebeld en hij vertelde me dat het geen kwaad kon..! Even afwachten dus maar! Moet begin oktober bij hem op nacontrole. Ga ervanuit dat alles goed zit. Meer ervaringen/meningen hoor ik graag!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb een tijdje gehad dat als ik naar voren boog dat ik mijn rechter prothesen in mijn borst voelde bewegen. Het deed geen pijn maar voelde wel erg raar.

Gelukkig ging dit na een tijdje gewoon weg en het voelt nu helemaal normaal.

Dus ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken en dat het over een tijdje wel weggaat.

Je protheses moeten inkapselen en het heeft natuurlijk tijd nodig om helemaal te genezen.

Dus komt allemaal wel goed :126:

Groetjes Din

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van te voren had ik geen borsten, dus daarom was het nu heel vreemd om 'ze' te voelen bewegen haha.. De linker doet het nu ook een heel klein beetje, dus het zal het meebewegen van mijn borsten zijn:D Ben gerustgesteld! x

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.