Ga naar inhoud

Plank : 15 juni 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

@Suusieq sorry voor de late reactie!

 

Ik heb eigenlijk helemaal geen pijn of iets meer. Wat het soms een beetje lastig maakt om per ongeluk niet meer te doen dan mag haha.

 

Ik ben wel erg blij met het resultaat, ze beginnen steeds meer in te dalen nu. Ook zijn de hechtingen verwijderd en je ziet nu al bijna niks van de littekens! 

 

In het begin vond ik ze echt mega maar nu denk ik stiekem er had nog wel meer bij gepast:blush: heb jij dat ook?

 

En hoe gaat het verder met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Plank:

@Suusieq sorry voor de late reactie!

 

Ik heb eigenlijk helemaal geen pijn of iets meer. Wat het soms een beetje lastig maakt om per ongeluk niet meer te doen dan mag haha.

 

Ik ben wel erg blij met het resultaat, ze beginnen steeds meer in te dalen nu. Ook zijn de hechtingen verwijderd en je ziet nu al bijna niks van de littekens! 

 

In het begin vond ik ze echt mega maar nu denk ik stiekem er had nog wel meer bij gepast:blush: heb jij dat ook?

 

En hoe gaat het verder met jou?

 

Wat fijn dat je je zo goed voelt! Heb je ook geen gevoelige borsten meer? Die van mij zijn nog wel beurs hoor!

 

Wat je zegt dat heb ik ook ja hahaha. Zei al tegen m'n vriend: de volgende keer wil ik ze groter! Hahahahaah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Plank:

@Suusieq af en toe is m'n rechterborst wat gevoelig maar verder gelukkig niet. Ik heb wel echt enorm gevoelige tepels haha.

 

Hahaha ja echt stom he hoe snel het went

 

Zijn bij jou de hechtingen ook al

verwijderd? 

 

Ja afgelopen week eruit gehaald. Moesten we nu nog een week wachten voor we het litteken masseren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.