Ga naar inhoud

Tepels laten piercen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb ze nog niet, maar weet vanuit ervaringen van anderen dat tepelpiercings er tot bijna een jaar over kunnen doen om te genezen. Waarschijnlijk zijn ze nu geïrriteerd door het wisselen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy(._.) mijn piercer zei zeker niet te vervangen voor de 11 weken, dit inderdaad met het irriteren/genezingsproces.. bij mij komt er ook nog steeds vuiligheid uit, ben nu 9 en half week verder, maar wacht echt tot de 12 weken met wisselen.. zit tussendoor ook nog in Spanje dus geen haast :) even goed ontsmetten? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, May 09, 2017 om 14:02 zei Happy(._.):

Ik heb met 8weken mijn juweeltjes laten vervangen maar nu etteren ze weer behoorlijk. Was dit bij jullie ook?

Doe elke dag even een zeezoutbadje, heb ik hierboven ergens beschreven, ontsmet en kalmeert heel erg goed. Mijn piercer raadde trouwens aan om het juweeltje niet te vervangen voor de piercing volledig genezen is, pas na 6 á 9 maanden dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb 2 weken geleden (zaten er toen 11 weken in) mijn sieraden verwisselt voor bioplast staafjes. Reageert mijn lichaam veel beter op merk ik. Minder vuil en minder irritaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Doodsbang! Ik ben geen watje, na een bv en 2 bevallingen zou je zeggen dat het toch peanuts is... Ik ben volgende week 8 maanden po dus het zou al wel mogen. Men raadde me aan 6 maanden te wachten tot na de ingreep omdat je borsten nog zoveel kunnen veranderen en de piercings dan misschien wel scheef kunnen gaan zitten. Maar hoe langer ik wacht hoe banger ik word. Ik las dat het ook met verdoving kan? Is geloof ik alleen in Breda maar ik heb er wel een ritje voor over dan..... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Drieka:

Doodsbang! Ik ben geen watje, na een bv en 2 bevallingen zou je zeggen dat het toch peanuts is... Ik ben volgende week 8 maanden po dus het zou al wel mogen. Men raadde me aan 6 maanden te wachten tot na de ingreep omdat je borsten nog zoveel kunnen veranderen en de piercings dan misschien wel scheef kunnen gaan zitten. Maar hoe langer ik wacht hoe banger ik word. Ik las dat het ook met verdoving kan? Is geloof ik alleen in Breda maar ik heb er wel een ritje voor over dan..... 

 

Hey Drieka, 

je moet er echt geen bang van hebben hoor. Is eventjes een stekende 'helse' pijn :D, maar duurt echt maar fractie van enkele seconden. Daarna heb je nog een warm gevoel in de tepels.

Ik heb ze nu iets meer dan een jaar denk ik. Soms verlies ik nog eens een beetje vocht uit mijn rechter tepel, deze is iets kwetsbaarder. Gebeurt meestal nadat de piercing achter iets blijft haken. 

Steeds goed ontsmetten en alles komt in orde.

Heb nu mooie swarovski piercings steken, zal eens proberen een foto te plaatsen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in het verleden een piercing gehad. Tijdens mijn 1e zwangerschap weggehaald omdat het ging irriteren. Het is toen helemaal dicht gegaan. Is niets meer van te zien. Maar ik zou weer opnieuw willen plaatsen. Vind het nog steeds heel sexy. Zou dan wel wachten tot ik minstens een paar maanden po ben. Geen idee waarom hoor... dat zegt me gevoel me... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Drieka Die verdoving is alleen oppervlakkig op de huid dus niet door het weefsel, ben bang dat je jezelf daarmee een beetje voor de gek houd.

Ik vond de prikken persoonlijk heel erg meevallen, had me zoveel erger voorgesteld en ik werd ook nog gepiercet door een leerling hihi.

Raad je wel aan om naar een goede shop te gaan die er ervaring mee heeft, dan doet het zoveel minder pijn omdat de handeling dan veel soepeler verloopt.

Als je er een ritje voor over hebt, ga dan naar Amsterdam (de shop heet Classic). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.