Recommended Posts

popie    253

Ik na meer dan een jaar, maar dat komt omdat ik er vroeger nooit aan gedacht heb :)

Denk niet dat er echt een bepaalde tijd moet tussen zitten, hebben geen invloed op elkaar, al kan ik er wel in komen dat als je herstel niet zo vlot verloopt na een bv dat je dan geen gaatjes wil laten prikken in je tepels :D

Dacht dat @Annelief het door de pc had laten doen tijdens de bv. ( eentje was wel niet goed gelukt )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
pammetje    265

Ik na 8 maanden.
Persoonlijk denk ik wel dat je na je BV gewoon de herstelperiode van 6 weken aan moet houden voordat je piercings laat plaatsen.
Ik appte mijn piercer om een afspraak te maken , gezegd dat ik een BV had gedaan en zij vroeg gelijk hoe lang geleden dat gebeurd is. Denk dat zij ook pas na 6 weken piercet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rocker    460

Nee dan wacht ik zes weken.

ik wil ze echt omdat ik ze al heel lang mooi vind en wil ze wel mooi geprikt hebben. Dus op 6 weken gaan we naar de pierceshop, ben ik ook bijna jarig dus gelijk mooi cadeautje voor mezelf hihi!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rocker    460

Heb ze nog niet, maar weet vanuit ervaringen van anderen dat tepelpiercings er tot bijna een jaar over kunnen doen om te genezen. Waarschijnlijk zijn ze nu geïrriteerd door het wisselen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
TessaDLCDP    451

@Happy(._.) mijn piercer zei zeker niet te vervangen voor de 11 weken, dit inderdaad met het irriteren/genezingsproces.. bij mij komt er ook nog steeds vuiligheid uit, ben nu 9 en half week verder, maar wacht echt tot de 12 weken met wisselen.. zit tussendoor ook nog in Spanje dus geen haast :) even goed ontsmetten? x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ils74    29
Op Tuesday, May 09, 2017 om 14:02 zei Happy(._.):

Ik heb met 8weken mijn juweeltjes laten vervangen maar nu etteren ze weer behoorlijk. Was dit bij jullie ook?

Doe elke dag even een zeezoutbadje, heb ik hierboven ergens beschreven, ontsmet en kalmeert heel erg goed. Mijn piercer raadde trouwens aan om het juweeltje niet te vervangen voor de piercing volledig genezen is, pas na 6 á 9 maanden dus...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
pammetje    265

Ik heb 2 weken geleden (zaten er toen 11 weken in) mijn sieraden verwisselt voor bioplast staafjes. Reageert mijn lichaam veel beter op merk ik. Minder vuil en minder irritaties.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden