Ga naar inhoud

Tepels laten piercen


Aanbevolen berichten

2 weken verder....pfff man oh man , mijn tepels zijn nog nooit zo gevoelig geweest. Durf alleen nog geen bh's met kant te dragen , bang dat de piercing blijft steken ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

bedoel je pijnlijk gevoelig, of prettig gevoelig? 

Bij mij valt het goed mee, kan niet zeggen dat ze nu gevoeliger zijn dan ervoor. Moet wel nog voorzichtig zijn dat er niets achter blijft haken, dan doet het wel nog zeer.

En heb nieuw juweeltje maandag laten plaatsen, zijn er nu goudkleurige en iets groter bolletjes... Zal straks fotootje plaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

is normal hoor , @pammetje

ik heb al eerder tepelpiercings gehad, dan is hij van binnenuit aan het Helen

 

ik zit nu op zo'n 3 weken, maar ik ga het staafje laten vervangen, ook al mag het pas bij de 10 weken. mijn staafje is erg lang, en bij de tepel waarhij weleens is uitgescheurd, heb ik het gevoel (Niks aan de hand, maar beeld ik me in) dat ie makkelijk uit kan scheuren omdat ie zo lang is.. dusja

 

 

foto @popie

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei popie:

bedoel je pijnlijk gevoelig, of prettig gevoelig? 

Bij mij valt het goed mee, kan niet zeggen dat ze nu gevoeliger zijn dan ervoor. Moet wel nog voorzichtig zijn dat er niets achter blijft haken, dan doet het wel nog zeer.

En heb nieuw juweeltje maandag laten plaatsen, zijn er nu goudkleurige en iets groter bolletjes... Zal straks fotootje plaatsen.

 

Absoluut niet pijnlijk gevoelig :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TessaDLCDP @Boobielicious~

 

heb een foto maar van slechte kwaliteit, lukt maar niet om een mooie foto te nemen.... :21:

zal hem toch nu hier plaatsen, dan kunnen jullie eens kijken :D

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, March 09, 2017 om 22:46 zei popie:

@Happy(._.) heb ze net gezien, super :35:

@Ils74 die half ronde vind ik ook heel mooi, maar misschien heb je wel gelijk qua gevoel dan. Zal het toch eens moeten proberen ;)

 

Dit zijn trouwens de halfronde die ik had. Is met een kliksysteem, dus wel makkelijk in te doen. ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minutes ago, Happy(._.) said:

Gistere tijdens het passen van een bikini met men piercing achter het prijskaartje blijven hangen :o dat deed niet goed.

 

 

oooh neee! ik had er ook vroeger, en mijn vriend is met onze ring er aan blijven hangen... echt pijnlijk he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Happy(._.):

 

Ja sloeg dat even tegen. Maar 1 staafje is presies te groot 

Ja, denk dat ze liever een iets te ruim staafje plaatsen de eerste keer. 

Voor mijn nieuw staafje hebben ze het opgemeten, 14mm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik na meer dan een jaar, maar dat komt omdat ik er vroeger nooit aan gedacht heb :)

Denk niet dat er echt een bepaalde tijd moet tussen zitten, hebben geen invloed op elkaar, al kan ik er wel in komen dat als je herstel niet zo vlot verloopt na een bv dat je dan geen gaatjes wil laten prikken in je tepels :D

Dacht dat @Annelief het door de pc had laten doen tijdens de bv. ( eentje was wel niet goed gelukt )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik na 8 maanden.
Persoonlijk denk ik wel dat je na je BV gewoon de herstelperiode van 6 weken aan moet houden voordat je piercings laat plaatsen.
Ik appte mijn piercer om een afspraak te maken , gezegd dat ik een BV had gedaan en zij vroeg gelijk hoe lang geleden dat gebeurd is. Denk dat zij ook pas na 6 weken piercet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dan wacht ik zes weken.

ik wil ze echt omdat ik ze al heel lang mooi vind en wil ze wel mooi geprikt hebben. Dus op 6 weken gaan we naar de pierceshop, ben ik ook bijna jarig dus gelijk mooi cadeautje voor mezelf hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.