Ga naar inhoud

Tepels laten piercen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie
9 uur geleden zei Happy(._.):

Haha maar hier word je niet verdooft. En een verdovende crème rade ze erg af. Haha wat een Sissi ben ik. Zou het pijnlijker zijn dan een tattoo?

 

NIET verdooft?? :88:  wauw en je hebt het gewoon nu :) En pijnlijker dan een tattoo? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei popie:

blijkbaar mogen ze in piercingshops geen verdoving gebruiken. En uiteindelijk is het maar een klein pijntje vergeleken met een bv  :P

 

Oke, dus hoppa...gewoon naald erin :19:

TROTS op jullie!! Ik ga al gestrekt als ik de naald richting tepel zou zien :45: ziet er wel heeeeeel mooi uit bij jullie. Thanks for the info ( brrr) ..geef mij toch maar een narcose :P Heb er zo heerlijk op geslapen ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

 

NIET verdooft?? :88:  wauw en je hebt het gewoon nu :) En pijnlijker dan een tattoo? 

xx

Vond men tattoo pijnlijker maarja daar lig je een paar uur af te zien. Ik heb bewust niet gekeken. De eerste 2 u wel zeurende pijn gehad maar nu valt het reuze mee. Ben er heel blij mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 6 weken na mijn bv ook tepelpiercings laten zetten, vooral omdat ik 1 ingetrokken tepel had. Deed mij geen deugd, vond het veel pijnlijker dan een tattoo. Maar o wat ben ik er blij mee! Eindelijk mooie tepels! Ik heb ze nu iets meer dan een jaar, en het heeft toch wel 9 maanden geduurd voor er echt geen pus meer uit kwam. Af en toe werden ze wat pijnlijk, maar dan nam ik gewoon een badje met zeezout: water koken en in een glas of kommetje doen met een lepeltje zeezout, lauw laten worden, en dan het kommetje 5 minuutjes over je tepel plaatsen. Dat enkele dagen herhalen en alles is goed ontsmet. Was voor mij de gouden tip!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze staan je super mooi! Misschien dat het wel meer pijn doet met ingetrokken tepels...

Heb jij nu soms nog eens van dat pus dat er uit komt? Ik mag tot nu toe niet klagen, soms na het douchen een klein beetje pus, maar echt niet veel. Neem nog elke dag een douche met antibacteriele zeep. Ben nu bijna 7 weken ver.

Heb jij veel verschillende juweeltjes en wissel je dan regelmatig? Of hou je het steeds bij dezelfde? Lijkt me nu nog niet echt aangenaam het wisselen. Zie ook wel dat je gewoon andere balletjes kan kopen en het staafje dan kan laten zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas na 9 maanden het juweeltje verwisseld. Vanaf toen kwam er ook geen pus meer uit.  Ik verwissel mijn juweeltjes door met het nieuwe staafje het oude eruit te duwen, zodat de holte nooit leeg is. Dat gaat makkelijker. Ik heb ook staafjes gehad met een halve ronde er onderaan, als je begrijpt wat ik bedoel,  maar dat hangt dan onder je tepel los te bengelen en dat vond ik niet zo aangenaam. Nu heb ik gewone staafjes met balletjes, momenteel kristallen balletjes (epoxy). Af en toe wissel ik de balletjes, je vindt er heel mooie online!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ils74:

Ik heb 6 weken na mijn bv ook tepelpiercings laten zetten, vooral omdat ik 1 ingetrokken tepel had. Deed mij geen deugd, vond het veel pijnlijker dan een tattoo. Maar o wat ben ik er blij mee! Eindelijk mooie tepels! Ik heb ze nu iets meer dan een jaar, en het heeft toch wel 9 maanden geduurd voor er echt geen pus meer uit kwam. Af en toe werden ze wat pijnlijk, maar dan nam ik gewoon een badje met zeezout: water koken en in een glas of kommetje doen met een lepeltje zeezout, lauw laten worden, en dan het kommetje 5 minuutjes over je tepel plaatsen. Dat enkele dagen herhalen en alles is goed ontsmet. Was voor mij de gouden tip!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oh wauw ze staan je heel mooi! :wub:

 

Ik ben ook nog steeds helemaal blij dat ik het gedaan heb! Bij mij zitten ze er nu ongeveer een maandje in. Af en toe eens wat gevoelig of korstjes, maar verder geen problemen gelukkig :) 

En wat zijn ze heerlijk gevoelig :P hihi. Zal even een afbeelding toevoegen aan m'n album! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei pammetje:

IK ben sinds vandaag ook trotse eigenaar van 2 tepelpiercings!

@Happy(._.) hoe lang heb je ze? Mijn piercer zei dat een beetje bloed kan en normaal is.

Proficiat! Viel het bij jou mee het zetten.

ik heb ze van woensdag, woensdag en donderdag niets bloed gehad en nu hangt inneens heel men bh vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Happy(._.):

Proficiat! Viel het bij jou mee het zetten.

ik heb ze van woensdag, woensdag en donderdag niets bloed gehad en nu hangt inneens heel men bh vol

Oh dat is minder. Zou voor alle zekerheid morgen toch even contact opnemen met je piercer , desnoods langsgaan.

Ik ben blij dat ze er in zitten , maar zal het nooit meer doen (hmmm dat zei ik een jaar of 15 geleden ook). Ach die 10 (20?) seconden op een mensenleven stelt niet zo heel veel voor he. Maar weet weer wel gelijk een van de redenen waarom ik er toen maar 1 heb laten zetten ipv 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei pammetje:

Oh dat is minder. Zou voor alle zekerheid morgen toch even contact opnemen met je piercer , desnoods langsgaan.

Ik ben blij dat ze er in zitten , maar zal het nooit meer doen (hmmm dat zei ik een jaar of 15 geleden ook). Ach die 10 (20?) seconden op een mensenleven stelt niet zo heel veel voor he. Maar weet weer wel gelijk een van de redenen waarom ik er toen maar 1 heb laten zetten ipv 2.

Hehe ik had mezelf zo liggen bangmaken voor de pijn dat het reuze mee viel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook trotse eigenaar van 2 stuks sinds vorige week.. ik dacht, als ik toch al "pijn" heb van de operatie, dan met gelijk erin knallen hihi

 

Aantal jaar geleden eentje uitgescheurd, dus door het littekenweefsel deed wel zeer, maar was een paar seconde.. ik heb ook de 3e dag gebloedt en de dagen ervoor niet, kon volgens de piercer geen kwaad, is inmiddels weer weg.. hoop voor je dat het niks is xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Hier ook trotse eigenaar van 2 stuks sinds vorige week.. ik dacht, als ik toch al "pijn" heb van de operatie, dan met gelijk erin knallen hihi

 

Aantal jaar geleden eentje uitgescheurd, dus door het littekenweefsel deed wel zeer, maar was een paar seconde.. ik heb ook de 3e dag gebloedt en de dagen ervoor niet, kon volgens de piercer geen kwaad, is inmiddels weer weg.. hoop voor je dat het niks is xx

Oh super leuk!! Hoe gaat het met je boobs?

ga morgen even mailen voor de zekerheid naar men Piercer maar je hebt me wel gerust gesteld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Happy(._.) said:

Oh super leuk!! Hoe gaat het met je boobs?

ga morgen even mailen voor de zekerheid naar men Piercer maar je hebt me wel gerust gesteld 

ik wilde het altijd al wel, maar jij gaf de doorslag hihi

 

gaat goed, soms een naar zeurderig gevoel, maar mag niet klagen! hoe is het nu met je piercing? nog gebloedt? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei TessaDLCDP:

ik wilde het altijd al wel, maar jij gaf de doorslag hihi

 

gaat goed, soms een naar zeurderig gevoel, maar mag niet klagen! hoe is het nu met je piercing? nog gebloedt? x

Oh echt hehe grappig. 

Wat goed om te horen dat het mee valt.

bloed nog lichtjes ga wel even horen voor de zekerheid 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy(._.) zie dat je elke dag het zeepje gebruikt om het goed te ontsmetten. En niet aan de staafjes prutsen.

@pammetje toen jij vroeger je piercings had, zaten ze er al lang in toen je ze er uit hebt gehaald? En zijn daarna de gaatjes weer volledig dicht gegaan? Dat was zo mijn enige vrees dat de dag dat ik beslis ze weg te doen (je weet maar nooit) , dat ik dan met 2 gaatjes in mijn tepels zou zitten...... zoals met onze oren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei popie:

@Happy(._.) zie dat je elke dag het zeepje gebruikt om het goed te ontsmetten. En niet aan de staafjes prutsen.

@pammetje toen jij vroeger je piercings had, zaten ze er al lang in toen je ze er uit hebt gehaald? En zijn daarna de gaatjes weer volledig dicht gegaan? Dat was zo mijn enige vrees dat de dag dat ik beslis ze weg te doen (je weet maar nooit) , dat ik dan met 2 gaatjes in mijn tepels zou zitten...... zoals met onze oren..

Ja ik gebruik het 2x per dag onder de douche en kom aan het staafje zelf niet aan. Dat durf ik nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.