Ga naar inhoud

Tepels laten piercen


Aanbevolen berichten

Ja super, heb ook al tientallen voorbeeldjes van mooie juweeltjes.

Kennen jullie een site die betrouwbaar is? Ik bedoel dan die kwaliteit levert, dat het echt titanium of goud is, en geen chinees radioactief spul :98:....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei popie:

Ja super, heb ook al tientallen voorbeeldjes van mooie juweeltjes.

Kennen jullie een site die betrouwbaar is? Ik bedoel dan die kwaliteit levert, dat het echt titanium of goud is, en geen chinees radioactief spul :98:....

Nee, ik weet het zo niet, ik ga naar mijn piercer toe, daar koop ik balletjes, zij laat even zien hoe ik het beste ze kan vervangen. Ik weet dat zij goed materiaal heeft omdat zij heel erg "precies"'is

met de piercings. Dus ik koop niets online maar ik zou niet bij crazy factori kopen, levering duurt erg lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
3 uur geleden zei Happy(._.):

Ik overweeg het ook. Is er iemand van jullie in belgie geweest? 

 

Ik ben in Antwerpen geweest in de Kammenstraat bij http://www.roxypiercing.be/

Mooie zaak en heel proper. Heb de zaak er altijd al weten zijn, dus veel ervaring.

Voor één tepel is het 50 euro, voor twee 90 euro, juweeltje inbegrepen.

Je kan kiezen uit een standaard zilverkleurig of zwart titanium staafje. Na 2 maanden kan je zonder probleem een ander juweeltje kiezen.

En je krijgt er een anti-bacteriële zeep bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei popie:

 

Ik ben in Antwerpen geweest in de Kammenstraat bij http://www.roxypiercing.be/

Mooie zaak en heel proper. Heb de zaak er altijd al weten zijn, dus veel ervaring.

Voor één tepel is het 50 euro, voor twee 90 euro, juweeltje inbegrepen.

Je kan kiezen uit een standaard zilverkleurig of zwart titanium staafje. Na 2 maanden kan je zonder probleem een ander juweeltje kiezen.

En je krijgt er een anti-bacteriële zeep bij :)

Wat toevallig. Die shop had ik in gedachte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Happy(._.):

Wat toevallig. Die shop had ik in gedachte 

 Je kan er altijd eens binnen springen om te gaan kijken, maar wel op eigen risico. Ik ben er terug buiten gegaan met 2 tepelpiercings :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei popie:

 Je kan er altijd eens binnen springen om te gaan kijken, maar wel op eigen risico. Ik ben er terug buiten gegaan met 2 tepelpiercings :D

Ja ik weet als ik er binnen ga dat ik buiten kom met :D. Moet er alleen eens geraken

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei popie:

 

Ik ben in Antwerpen geweest in de Kammenstraat bij http://www.roxypiercing.be/

Mooie zaak en heel proper. Heb de zaak er altijd al weten zijn, dus veel ervaring.

Voor één tepel is het 50 euro, voor twee 90 euro, juweeltje inbegrepen.

Je kan kiezen uit een standaard zilverkleurig of zwart titanium staafje. Na 2 maanden kan je zonder probleem een ander juweeltje kiezen.

En je krijgt er een anti-bacteriële zeep bij :)

Is het voor een gewone piercing of tepelcorrectie, in het laatste geval moet hij wel weten hoe hij gezet moet worden om de tepel recht naar buiten te krijgen en zal hij dieper gezet moeten worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Annelief:

Is het voor een gewone piercing of tepelcorrectie, in het laatste geval moet hij wel weten hoe hij gezet moet worden om de tepel recht naar buiten te krijgen en zal hij dieper gezet moeten worden. 

Ik denk gewone. Heb geen teruggetrokken tepels denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2017 om 22:34 zei popie:

Ja super, heb ook al tientallen voorbeeldjes van mooie juweeltjes.

Kennen jullie een site die betrouwbaar is? Ik bedoel dan die kwaliteit levert, dat het echt titanium of goud is, en geen chinees radioactief spul :98:....

 

Alloverpiercings.nl ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Rocker:

 

Alloverpiercings.nl ;) 

 

Mooie site met mooi aanbod. Vindt het wel jammer dat er niet meer wordt aangeboden in titanium.. Voel mij hierbij het veiligst. Eventueel puur goud maar dat is dan weer een andere prijsklasse :105:. Er staan er mooie tussen maar 200 euro per stuk.... :20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy(._.) Ze hebben wel een behoorlijk aanbod maar niet zo uitgebreid als op een site.

Maar bij de plaatsing van de tepelpiercing heb je enkel keuze uit een titanium staafje, zilverkleurig of zwart. Zo heb je het meeste kan op een goede genezing. Ze raden aan om zeker 2 maanden te wachten om een ander sierjuweeltje te steken. Met het staafje heb je ook de minste kans om ergens achter te blijven hangen.

Ik denk dat ik zowizoo nog eens bij hen ga langsgaan om de eerste keer een ander juweeltje te kopen en het daar dan te laat wisselen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei popie:

@Happy(._.) Ze hebben wel een behoorlijk aanbod maar niet zo uitgebreid als op een site.

Maar bij de plaatsing van de tepelpiercing heb je enkel keuze uit een titanium staafje, zilverkleurig of zwart. Zo heb je het meeste kan op een goede genezing. Ze raden aan om zeker 2 maanden te wachten om een ander sierjuweeltje te steken. Met het staafje heb je ook de minste kans om ergens achter te blijven hangen.

Ik denk dat ik zowizoo nog eens bij hen ga langsgaan om de eerste keer een ander juweeltje te kopen en het daar dan te laat wisselen. 

Das een slim idee. Ik ga er morgen heen denk ik. Ik twijfel enkel of ik er wel de 'juiste' tepels voor heb. Klinkt misschien raar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei popie:

 

Mooie site met mooi aanbod. Vindt het wel jammer dat er niet meer wordt aangeboden in titanium.. Voel mij hierbij het veiligst. Eventueel puur goud maar dat is dan weer een andere prijsklasse :105:. Er staan er mooie tussen maar 200 euro per stuk.... :20:

 

Ja ik koop meestal gewoon een titanium staafje en dan koop ik er losse balletjes bij. Dan heb je net wat meer keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héhé, ziet er toch niet erger uit dan een bv :D, en toch hebben we het laten doen!

Het is gewoon even een erge prik, duurt al bij al max 5 seconden. Eénmaal het staafje erin zit voel je er bijna niets meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei popie:

Héhé, ziet er toch niet erger uit dan een bv :D, en toch hebben we het laten doen!

Het is gewoon even een erge prik, duurt al bij al max 5 seconden. Eénmaal het staafje erin zit voel je er bijna niets meer van.

Haha maar hier word je niet verdooft. En een verdovende crème rade ze erg af. Haha wat een Sissi ben ik. Zou het pijnlijker zijn dan een tattoo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.