Ga naar inhoud

Tepels laten piercen


Aanbevolen berichten

Hey meiden, 

 

ik ben geïnteresseerd in het laten piercen van mijn tepels, vindt dat dit net dat extra geeft :). 

Graag had ik reacties gekregen van meiden die hier al ervaring mee hebben....

Ik heb geen ingetrokken tepels of dergelijke, doe het enkel voor het esthetische en het zou ze ook wel gevoeliger maken, wat mooi meegenomen is ;) . 

Deed het plaatsen pijn met jullie? Weet dat dit fel persoonsgebonden is maar wil het toch graag weten. En valt het genezingsproces mee, niet teveel risico op infecteren?Op sites spreken ze van een periode van gemakkelijk 6 maanden herstel!!!

Nog een bekommernis is dat de dag dat ik ze beu zou zijn en ze zou verwijderen, blijven er dan geen 2 gaatjes in mijn tepels? (zoals met de oren?) Of groeit dit achteraf nog toe of is het nauwelijks zichtbaar? Hier heb ik het meeste bang van.

 

Alle meiden die hier ervaring mee hebben mogen iets delen, maakt niet uit wat. Wil graag zo veel mogen info :) 

 

Ps: heb de topic hieronder geplaatst omdat het toch wel met tepels te maken heeft :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi,

 

ik heb er 2 gehad en waren verre weg de meest pijnlijke piercings. Terwijl ik ze praktisch overal wel gehad heb haha. Heb ze tweeenhalf jaar gehad en ze zijn eigenlijk nooit volledig genezen geweest. Bleef altijd rond dat balletje een beetje pus zitten. Nu heb ik daar natuurlijk ook volop over gegoogled en zo'n beetje alles geprobeerd qua zoutoplossing/dettol ect. Zijn idd heel veel mensen bij wie ze blijven irriteren.. nu heb ik 8 feb mijn bv dus wilde toch geen risico lopen en heb ze met pijn in Mn hart eruit gehaald haha. Na 3 uur kreeg ik er al geen staafje meer doorheen. Dus helaas, vind het ook nog steeds mooi en heb echt "lege" tepels nu haha. <_<

Bij mij zie je nu dus wel nog het gaatje maar dit is pas 4 dagen geleden dus ik lees ff mee, ben benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Ichelle:

Hi,

 

ik heb er 2 gehad en waren verre weg de meest pijnlijke piercings. Terwijl ik ze praktisch overal wel gehad heb haha. Heb ze tweeenhalf jaar gehad en ze zijn eigenlijk nooit volledig genezen geweest. Bleef altijd rond dat balletje een beetje pus zitten. Nu heb ik daar natuurlijk ook volop over gegoogled en zo'n beetje alles geprobeerd qua zoutoplossing/dettol ect. Zijn idd heel veel mensen bij wie ze blijven irriteren.. nu heb ik 8 feb mijn bv dus wilde toch geen risico lopen en heb ze met pijn in Mn hart eruit gehaald haha. Na 3 uur kreeg ik er al geen staafje meer doorheen. Dus helaas, vind het ook nog steeds mooi en heb echt "lege" tepels nu haha. <_<

Bij mij zie je nu dus wel nog het gaatje maar dit is pas 4 dagen geleden dus ik lees ff mee, ben benieuwd. 

 

Hey Ichelle, 

 

dank je wel voor je reactie. 

 

Ik ben ondertussen vandaag al bij een piercing shop langs gegaan. 

Had nog allerlei vragen waar ik ter plaatse antwoord op heb gekregen, met het gevolg...... dat ik buiten ben gegaan met twee tepel piercings :126:. Het was geklaard op een half uurtje tijd :)

En of het pijn deed!! :88: Wat was me dat, de pijn was wel kort maar hevig.

De dame (met menig piercings :) ) vertelde me dat een tepelpiercing inderdaad zeer snel dichtgroeit en waarschijnlijk ook geen gaatje zal laten achteraf. Natuurlijk zal er wel iets te zien zijn als je ze er pas na 10 jaar eruit haalt.

Nu dus een goede 2 maanden voorzichtig zijn en geduldig zijn. Zeker niet aan beginnen prutsen en dergelijke.

Daarna kan ik mij een paar mooie juweeltjes gaan kopen :6:

Als mijn tepels terug een beetje rustig zijn zal ik een fotootje hier zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Oo leuk ben benieuwd! Ja bij mij deed het ook zo'n zeer toen pff. Hopelijk genezen ze bij jou wel gewoon goed. En wie weet ga ik uiteindelijk ook gewoon nog een keertje Haha. Al schijnt het volgens mij dan nog pijnlijker te zijn ivm littekenweefsel, maar wie weet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2017 om 21:15 zei popie:

 

Hey Ichelle, 

 

dank je wel voor je reactie. 

 

Ik ben ondertussen vandaag al bij een piercing shop langs gegaan. 

Had nog allerlei vragen waar ik ter plaatse antwoord op heb gekregen, met het gevolg...... dat ik buiten ben gegaan met twee tepel piercings :126:. Het was geklaard op een half uurtje tijd :)

En of het pijn deed!! :88: Wat was me dat, de pijn was wel kort maar hevig.

De dame (met menig piercings :) ) vertelde me dat een tepelpiercing inderdaad zeer snel dichtgroeit en waarschijnlijk ook geen gaatje zal laten achteraf. Natuurlijk zal er wel iets te zien zijn als je ze er pas na 10 jaar eruit haalt.

Nu dus een goede 2 maanden voorzichtig zijn en geduldig zijn. Zeker niet aan beginnen prutsen en dergelijke.

Daarna kan ik mij een paar mooie juweeltjes gaan kopen :6:

Als mijn tepels terug een beetje rustig zijn zal ik een fotootje hier zetten. 

Oeee shit. Heel pijnlijk dus! Ik heb vandaag besloten dat ik ze ook wil laten zetten :36: Vroeger echt nooit in me opgekomen, wat een borstvergroting wel niet allemaal met je doet -_- Ga morgen bellen voor een afspraak! Hoe gaat het tot nu toe bij jou? Dacht ik zoek even op t bf en toen zag ik dat jij het echt net hebt gedaan, super toevallig :) Ben erg benieuwd! En heb je ook een foto? hihi.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Boobielicious~:

Oeee shit. Heel pijnlijk dus! Ik heb vandaag besloten dat ik ze ook wil laten zetten :36: Vroeger echt nooit in me opgekomen, wat een borstvergroting wel niet allemaal met je doet -_- Ga morgen bellen voor een afspraak! Hoe gaat het tot nu toe bij jou? Dacht ik zoek even op t bf en toen zag ik dat jij het echt net hebt gedaan, super toevallig :) Ben erg benieuwd! En heb je ook een foto? hihi.

Liefs!

Ah super!

Bij mij was het ook ineens bij mij opgekomen, nog geen week geleden had ik er ooit aan gedacht... toevallig eens met mijn man over gehad na een saunabezoek.

Afspraak heb ik niet moeten maken, kon er zo binnen, een beetje uitleg en vragen stellen en na een half uurtje stond ik weer buiten. :D

De pijn was dus wel hevig maar zeer kort. Na de prik heb ik eigenlijk geen pijn meer gehad. Ik ben wel extra voorzichtig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei popie:

Ah super!

Bij mij was het ook ineens bij mij opgekomen, nog geen week geleden had ik er ooit aan gedacht... toevallig eens met mijn man over gehad na een saunabezoek.

Afspraak heb ik niet moeten maken, kon er zo binnen, een beetje uitleg en vragen stellen en na een half uurtje stond ik weer buiten. :D

De pijn was dus wel hevig maar zeer kort. Na de prik heb ik eigenlijk geen pijn meer gehad. Ik ben wel extra voorzichtig.

 

Ook zo spontaan dus, leuk! Ze staan je heel mooi :wub: Ja zou idd voorzichtig zijn en ze goed verzorgen! 

Ja over die prik lees je idd veel! Vind het vooral vervelend dat ja na de ene er nog een moet haha, het is niet 1 keer even doorzetten. Maarja wie mooi wil zijn :P 

Maar later die dag en dagen erna viel het mee dus? Kan ik dat mee nemen in het plannen tussen school en werk ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhh wel heel mooi geworden zeg!!! ik heb er eentje gehad, maar die was uitgescheurd :ph34r:

 

ik twijfel nu ook of ik ze weer laat zetten als I kde jouwe zie, wooowieee!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Boobielicious~:

Ook zo spontaan dus, leuk! Ze staan je heel mooi :wub: Ja zou idd voorzichtig zijn en ze goed verzorgen! 

Ja over die prik lees je idd veel! Vind het vooral vervelend dat ja na de ene er nog een moet haha, het is niet 1 keer even doorzetten. Maarja wie mooi wil zijn :P 

Maar later die dag en dagen erna viel het mee dus? Kan ik dat mee nemen in het plannen tussen school en werk ;) 

Ja, voor de prik moet je het niet laten. Na een bv kan je alles ook wel beter relativeren ;)

De dag zelf op de avond viel alles al heel goed mee. Tot nu toe heb ik eigenlijk geen last ervan ondervonden. Ben wel heel voorzichtig. Hopelijk blijven ontstekingen uit.... onder de douche dop ik voorzichtig met het gegeven ontsmettende zeepje op mijn tepels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei TessaDLCDP:

ohhhh wel heel mooi geworden zeg!!! ik heb er eentje gehad, maar die was uitgescheurd :ph34r:

 

ik twijfel nu ook of ik ze weer laat zetten als I kde jouwe zie, wooowieee!!!

Auchhh, dat klinkt zeer pijnlijk :88:

Is alles in orde gekomen daarna? Zie je er nog iets van? Heb het op je foto's wel nooit opgemerkt. En hoe lang heb je ze gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dat deed best zeer kan ik je vertellen :o

een vriendin van me die I nde zorg werkt heft hem toen "Terug geduwd" en er een 2e huid pleister op geplakt, en een uur later is het gehecht, wat ik me ervan kan herinneren was alleen op dat moment de pijn heftig, maar de nasleep ervan niet.. maar kan het me niet meer herinneren :) ik heb hem er toen uitgehaald omdat ik bang was dat het weer ozu gebeuren hihi..

 

je ziet er nog wel wat van, maar alleen als je er echt op let hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei popie:

Ja, voor de prik moet je het niet laten. Na een bv kan je alles ook wel beter relativeren ;)

De dag zelf op de avond viel alles al heel goed mee. Tot nu toe heb ik eigenlijk geen last ervan ondervonden. Ben wel heel voorzichtig. Hopelijk blijven ontstekingen uit.... onder de douche dop ik voorzichtig met het gegeven ontsmettende zeepje op mijn tepels.

Ahh goed om te horen, nouja even doorbijten dan maar :D Ik moet nog eventjes geduld hebben, iig even wachten tot 6weken po! 

 

En @TessaDLCDP dat klinkt echt als horror :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2017 om 18:24 zei popie:

Hey meiden, 

 

ik ben geïnteresseerd in het laten piercen van mijn tepels, vindt dat dit net dat extra geeft :). 

Graag had ik reacties gekregen van meiden die hier al ervaring mee hebben....

Ik heb geen ingetrokken tepels of dergelijke, doe het enkel voor het esthetische en het zou ze ook wel gevoeliger maken, wat mooi meegenomen is ;) . 

Deed het plaatsen pijn met jullie? Weet dat dit fel persoonsgebonden is maar wil het toch graag weten. En valt het genezingsproces mee, niet teveel risico op infecteren?Op sites spreken ze van een periode van gemakkelijk 6 maanden herstel!!!

Nog een bekommernis is dat de dag dat ik ze beu zou zijn en ze zou verwijderen, blijven er dan geen 2 gaatjes in mijn tepels? (zoals met de oren?) Of groeit dit achteraf nog toe of is het nauwelijks zichtbaar? Hier heb ik het meeste bang van.

 

Alle meiden die hier ervaring mee hebben mogen iets delen, maakt niet uit wat. Wil graag zo veel mogen info :) 

 

Ps: heb de topic hieronder geplaatst omdat het toch wel met tepels te maken heeft :75:

Ik heb er al eerder over geschreven, maar zal mijn ervaring nog een keer delen. Ik heb mijn hele leven 2 ingetrokken tepels gehad, ben nu 49 jaar en heb me er altijd erg voor geschaamd. Ik ging wel naar de sauna of zo en deed net of er niets aan de hand was maar het was altijd alsof ik niet compleet was. Dus ik wilde uiteindelijk een tepelcorrectie en mooie borsten ( borstvergroting ). Tijdens 1e consult werd mij verteld dat de enige manier voor de tepelcorrectie was om tepels piercings te zetten. Ik was lichtelijk in shock. Dat zou ik nooit doen, maar ja dan heb je dus ingetrokken tepels. Het kon tegelijk met de borstvergroting onder narcose. Oké uiteindelijk besloten het te doen, zelf piercings aangeschaft en mee tijdens de OK. Toen ik ze voor het eerst zag kon je zien dat de rechter tepel veel meer naar buiten was gekomen dan de linker. Na 3 dagen kwam er enorm veel pus uit de linker piercing, zowel voor uit de tepel als ook uit de gaatjes van de piercing. Ik belde de kliniek en kon de volgende dag langs komen. Eerst een slap verhaal dat het wel de melkkliertjes konden zijn. Ik merkte dat zij verder geen kennis van tepelpiercings hebben. Ik kreeg voor de zekerheid een antibiotica kuur. Toevallig las ik een website van iemand die tepelcorrectie uitviert dmv piercings. Zij is oncoloog en dermatoloog en door haar werk kwam ze in aanraking met tepelcorrecties. Ik heb haar mijn verhaal verteld en een afspraak gemaakt voor een controle. Het antwoord wad hard, de linker piercing was niet goed geplaatst vandaar de tepel minder goed naar buiten kwam en je kon hem aan de voorkant voelen, hij zou dus kunnen splijten en dan zou ik geen nieuwe meer kunnen laten zetten. Dus advies nu eruit en over 10 dagen een nieuwe. Dat was gisteren, hij is onder verdoving opnieuw geplaatst, de verdoving prikjes voel je, dan een vervelend gevoel van door je huid steken. Dat doet geen pijn ivm de verdoving. Ik durfde niet te kijken, ze zei doe dat ook maar niet het ziet er erg eng uit. Hij ging bij mij iets moeilijk want hij moest wat diep ivm de tepel die dus goed naar buiten moest komen, gelijk als de andere. Het steken bij tepelcorrectie is anders dan gewone tepelpiercings omdat de tepel naar buiten gedrukt moet worden en volgens mij gaan ze onder melkkanaaltjes zodat die de tepel naar buiten drukken. Maar goed ik ben weer symmetrisch, heb 2 tepelpiercings terwijl ik dit nooit gedaan zou hebben. Maar wat vind ik ze mooi!!! En ik heb meteen een afspraak gemaakt om mooie bling bling piercings te doen. Maar daar is het nu te vroeg voor. Na het zetten heeft de piercing nog iets gebloed en ik vind het nog wat gevoelig. Ook schuift hij nog moeilijk heen en weer doordat alles nog opgezet is. Maar de rechter piercing doet het goed, zit er nu bijna 4 weken in en voel hem niet meer, en schuift gemakkelijk heen en weer bij het schoonmaken.

Ik weet het is een heel verhaal, maar goed je vraagt om ervaringen en dit is mijn ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, wat heb je dan pech gehad zeg.. Wel moedig van je dat je doorgezet hebt voor de nieuwe piercing.

Ik heb wel geen bloed verloren, waarschijnlijk omdat het bij mij niet zo diep moest gaan.

Er is wel aangeraden geweest om zeker de eerste maand niet aan de piercing te komen. Zeker niet met draaien of schuiven. Zo heb je de minste kans op infectie en het snelste herstel. Moesten er 'korstjes' komen dan gewoon onder de douche nat maken en laten los weken en dan met een antibacteriële zeep insmeren en opnieuw afspoelen. Daarna voorzichtig droog deppen. 

En een mooi voordeel van de piercing is nu wel dat we steeds 'harde' tepels hebben ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei popie:

Oh, wat heb je dan pech gehad zeg.. Wel moedig van je dat je doorgezet hebt voor de nieuwe piercing.

Ik heb wel geen bloed verloren, waarschijnlijk omdat het bij mij niet zo diep moest gaan.

Er is wel aangeraden geweest om zeker de eerste maand niet aan de piercing te komen. Zeker niet met draaien of schuiven. Zo heb je de minste kans op infectie en het snelste herstel. Moesten er 'korstjes' komen dan gewoon onder de douche nat maken en laten los weken en dan met een antibacteriële zeep insmeren en opnieuw afspoelen. Daarna voorzichtig droog deppen. 

En een mooi voordeel van de piercing is nu wel dat we steeds 'harde' tepels hebben ^_^

Bij mij is het helemaal wennen omdat ik nooit tepels gewend was dus de gevoeligheid van de tepel ken ik niet. als er aan mijn ingetrokken tepel gezogen werd voelde ik niets en wilde het dan ook niet hebben. Nu denk ik, jeetje eindelijk kan er aan mijn tepel gezogen worden!! 

Ik moet de eerste weken de tepelpiercing 3x dgs met een wattenstaafje met water schoonmaken, eromheen zodat het vuil wat voor het gaatje zit weg gehaald wordt en niet naar binnen kan gaan, daarna met antiseptisch spray de gaatjes in sprayen en voorzogtig horizontaal heen en weer schuiven zodat de spray in het gaatje komt. Daarna de eerste 10 dagen afplakken. En na ik geloof 4 weken nog maar 2 x daags. En als ik smorgens douche zet ik de sproeier erop en even met het wattenstaafje er omheen gaan. Maar vandaag bloed het niet meer, schuift nog wat stroef maar dat komt ook omdat het nog wat opgezet is. Maar het is bij mijn zo'n mooi resultaat. Prachtige borsten met tepels! En ik heb de piercings helemaal geaccepteerd! Ik vind ze nog mooi ook!! Straks helemaal met van de glimmende knopjes. Ik denk gewoon diamantjes, maar misschien wel elke dag een ander kleurtje... hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek dat we ieder zo een ander advies krijgen... Misschien zijn ze bij jou net iets anders geplaatst. Maar heb zoals gezegd tot nu toe nog niets van vocht of zo gehad.

Kan ook niet wachten om een ander juweeltje te plaatsen. Heb van die mooie halfronde goudkleurige met diamantjes gezien :123:, en dan ook nog met vleugeltjes :)

Heb je geen fotootje van je piercings? Ben nu wel benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle meiden die die nadenken over een tepelpiercing ook hier even mijn ervaring! 

 

Deze week was ik 6 weken po en heb ik mezelf getrakteerd op 2 cadeautjes ^_^

 

Doordat m'n tepels nog extra gevoelig waren was ik best wel bang voor de pijn! Ik had nog een tube Emla crème liggen en ik dacht even googlen, dat moet was een deel verdoven en van de pijn weg nemen :rolleyes: Maar ik kwam dus allemaal

reacties tegen dat het niet helpt etc. Ergens vind ik dat de pijn van een piercing er wel een beetje bij hoort en die adrenaline kick geeft haha, maar de scherpe randjes eraf mag ook wel dacht ik. Aangezien ze enkel aanraken al behoorlijk pijnlijk was.. :ph34r: Dus ik dacht ik ga de uitdaging aan. 1 tepel heb ik 1,5u van te voren goed dik ingesmeerd en afgedekt met huishoudfolie, de andere tepel niets mee gedaan. Nou ik heb het geweten! :4: De ene tepel was echt wel even een scherpe pijn en in de ander heb ik dus helemaal geen pijn gehad! Ik dacht dat ze een beetje aan het friemelen was, keek om hoog en de naald stak er al doorheen :12: Dusss ladies, mocht je het graag willen, maar het laten voor de pijn is dit een optie! 

De napijn vind ik enorm meevallen. Draag nog lekker mijn compressie bh met twee gaasjes erin en voel eigenlijk praktisch niks, soms als ik t heel koud heb of er komt iets tegenaan en beetje een geïrriteerd gevoel hihi. 

I'm happy :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een klein updateke: ben morgen 2 weken verder. Alles is perfect in orde. Heb nooit wondvocht of korstjes gehad, heel soms een klein pijntje. Elke dag met de sproeikop spoelen en dan met de antibacteriële zeep zachtjes deppen. Daarna voorzichtig afdrogen. Ben wel super voorzichtig. Paar keer mijn man en kindjes ertegen gekomen.... dan wordt je eraan herinnerd :lol: dat je net je tepels hebt laten piercen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei popie:

@Boobielicious~

 

Wat hebben ze je als advies gegeven voor de nazorg? Want @Annelief had iets totaal anders dan ik....

Mij adviseerde ze enkel 1 keer per dag met antibacteriële zeep wassen, goed spoelen en afdrogen! Iedere dag schone bh of even gaasjes ertussen. Als het zou gaan irriteren/eerste tekenen van ontsteken evt met zoutwater behandelen en 2x per dag gaan wassen met zeep, maar dat is 9/10 keer niet nodig. Ze zegt ze worden meestal "oververzorgd". Tot nu toe heb ik nergens last van dus ga ik lekker zo door! :) Waarschijnlijk kan er gewoon een heleboel en is er niet snel iets echt fout als je niet te gek doet ;) Ze gaf wel aan dat het dragen van een sportbh/compressie bh goed is omdat je dan geen wrijving hebt waardoor je tepel irriteert of je piercing beweegt en door het wondje schuurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Boobielicious~:

Mij adviseerde ze enkel 1 keer per dag met antibacteriële zeep wassen, goed spoelen en afdrogen! Iedere dag schone bh of even gaasjes ertussen. Als het zou gaan irriteren/eerste tekenen van ontsteken evt met zoutwater behandelen en 2x per dag gaan wassen met zeep, maar dat is 9/10 keer niet nodig. Ze zegt ze worden meestal "oververzorgd". Tot nu toe heb ik nergens last van dus ga ik lekker zo door! :) Waarschijnlijk kan er gewoon een heleboel en is er niet snel iets echt fout als je niet te gek doet ;) Ze gaf wel aan dat het dragen van een sportbh/compressie bh goed is omdat je dan geen wrijving hebt waardoor je tepel irriteert of je piercing beweegt en door het wondje schuurt

Bij mij komt het ook op het zelfde neer, alleen de eerste 4 weken 3 keer daags met water en wattestaafje schoonmaken endaarna even sprayen met antiseptische spray ( ongeveer hetzelfde als de antibacteriële zeep) daarna 2x dgs, en uiteindelijk 1x dgs schoonmaken, en 10 dagen afplakken, en na controle na 6 weken. En 6 weken niet in bad of zwembad. Maar ik begrijp best dat het zo goed schoon gehouden moet worden. Lees heelveel op internet dat er toch vaak ontstoken piercings zijn, die na een jaar nog wat vocht geven. En die van mij wil geen ontstekingen en dat kan alleen als je heeeeeel precies richtlijnen opstelt. Ik begrijp het wel.  Met onze borstvergroting mogen we ook 6 weken niet in bad terwijl daar alle wonden ook allang dicht zijn! Vergeet niet dat waar ik de piercing voor de tweede keer heb laten zetten een oncoloog/ dermatoloog is, en dat zal wel een rol mee spelen, ze weet precies waar ze het over heeft. Heeft ook nog advies over mijn hechtingen/litteken gegeven. Maar alles gaat erg goed met de piercing, totaal geen vocht of ontsteking! Dus we houden ons maar aan de voorschriften.

 

maar het leuke is dat ik dus nooit een tepelpiercing wilde! En nu "nood gedwongen" moet en ik het hartstikke leuk vind! 3 maart mag ik andere knopjes erop! Dan krijg ik een iets kleiner staafje met mooie glimmende knopjes, en koop ik meteen meer kleurtjes ( voor elke dag een kleur) en dan kan ik ze daarna zelf vervangen! Hahahahaha........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.