Ga naar inhoud

1sep consult gehad bilvergroting


Aanbevolen berichten

gisteren(1sep) ben ik op consult geweest voor me buik,maar heb het dus ook gehad over me billen,die ik voller wou laten maken.

er zijn dus bij deze kliniek 2manieren,door middel van siliconen plaatsen9wat ik dus eigenlijk niet zie zitten) wat erg erg erg pijnlijk is en blijft ene tal weken,en er is ene manier door middel van een goedje erin laten spuiten,weet even de naam niet meer.

dit is een erg dure methode en is maar voor hooguit 1,5 jaar,erna kan je opnieuw beginnen.wat dus erg duur is en blijft terug komen als je het voor aantal jaren wilt.

dus de conclusie was snel getrokken,ik laat het er maar bij,ik train wel weer extra hard op de sportschool,lijkt me handiger,goedkoper,en minder pijnlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Moontje,

Hahaha ja kan me voorstellen dat jij zoiets hebt van laat maar zitten..

Veel geld betalen en dan over paar jaar weer opnieuw moeten..

En implantaten in je kont lijkt me niet echt fijn...

Hoe moet je dan in godsnaam zitten als je ze net hebt?? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mii

haha ja idd,stukken goedkoper en minde rpijnlijk,ja het werd me echt meteen op het hart gedrukt,weet waar men aan begint.

en ik had zelf niet het idee dat te willen,het word via een snede bij je aars zeg maar,erin gestopt,en zitten is eerste week lastig en vooral pijnlijk,omdat het tussen je bilspier word geplaatst.

zitten is eerste weken pijnlijk en lastig,of op het puntje van de bank/stoel en of helemaal onderuitgezakt.

eerste maanden ziet het er erg gezwollen uit en niet wat je verwacht,en bij inspanning,zelfde verhaal als een bv,verspringt het :unsure:

niet iets wat ik wil en op zit te wachten.vind een prothese gewoon nogal heftig in me billen zeg maar :blush:

het goedje is maar voor tijdelijk,erg duur,maar wel erg mooi resultaat,als de sportschool me geen resutaat geeft wat ik wens,ga ik wel achter me oren krabben en na denken of het mischien toch niks voor mij is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, ikvind het toch wel erg heftig klinken zon inplantaat in je billen..

In je bilspier?? :blink: Op de een of andere manier vind ik het veel pijnlijker klinken als in een bv in je borstspier.. Weet niet waarom!

Maar je kont heb je ook elke dag nodig om te zitten en liggen! Dus lijkt me een pijnlijk en langdurig herstel!!!

Niet doen dus!!

Eerst maar even de sportschool proberen, ikweet zeker dat het je gaat lukken!

Anders kun je misschien dat andere goedje proberen maar ik vind het zonde van je geld hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je hebt best wat gelijk hoor,ik ben ook te veel met me uiterlijk bezig op dat soort gebieden :D

sportschool kan een berg betekenen voor je,als je maar werkt!

komt vast goed,en tegen de tijd dat ik er eens overna denk,ben je denk een jaar verder.

nee die bilprothesen ,werd haast misselijk van idee,en zoiezo het idee,nee niets voor mij :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje, tip voor mooie billen en benen!!!

Doe mee aan een lesje BodyStep.. (ontzettend goede training voor je billen en benen)

Wellicht is het ook een idee om een training (gericht op de bil- en beenspieren) voor je te laten maken bij de sportschool..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb body step gedaan,maar trekt me niet zo zeer :blush:

ik doe meer met toestellen,dat werkt voor mij beter,alleen heb ik laaste half jaar beetje gemakkelijk gedacht en te weinig ondernomen.ben te veel met cardio zelf bezig geweest,en het hardlopen heb ik weer op moeten bouwen. :6:

bedankt voor je tip

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.