Ga naar inhoud

Bailey11 : 20 maart 2017 : Dr. ten Doeschate : Noordwest Ziekenhuisgroep : Alkmaar


Bailey11

Aanbevolen berichten

Hoi meiden 

 

in maart krijg ik een mommy make over bestaande uit een volledige BWC en een borstvergroting/borstlift, laatste word volgende week dinsdag besloten. 

Ondanks dat ik me erg verheug op de operatie ben ik ook zó enorm zenuwachtig. Vooral voor de napijn etc

Na 3 zwangerschappen heb ik een enorme blubberbuik en hangen mijn borsten lichtelijk, het is meer dat mijn borsten "leeg" zijn, de huid is er wel alleen t volume niet zegmaar. 

Wie heeft deze behandeling al reeds ondergaan? En hoe is het bevallen ? 

 

Bedankt voor het reageren! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Ik kan niets zeggen qua ervaring. Maar toevallig krijg ik ook in maart  (zondag 12 maart) een buikwandcorrectie en een borstcorrectie met opvulling (375 cc). Net als jij maak ik me zorgen om de ongemakken de weken erna. Toch heb ik verschillende verhalen gelezen van vrouwen die zeiden dat het meeviel. Hopelijk geldt dat ook voor ons. :-)  Heel veel succes/sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2017 om 18:29 zei Bailey11:

Hoi meiden 

 

in maart krijg ik een mommy make over bestaande uit een volledige BWC en een borstvergroting/borstlift, laatste word volgende week dinsdag besloten. 

Ondanks dat ik me erg verheug op de operatie ben ik ook zó enorm zenuwachtig. Vooral voor de napijn etc

Na 3 zwangerschappen heb ik een enorme blubberbuik en hangen mijn borsten lichtelijk, het is meer dat mijn borsten "leeg" zijn, de huid is er wel alleen t volume niet zegmaar. 

Wie heeft deze behandeling al reeds ondergaan? En hoe is het bevallen ? 

 

Bedankt voor het reageren! 

 

Liefs

Ook ik kan helaas nog geen ervaring met je delen. 

Maar ik ben 23 feb aan de beurt...een bwc met reven van de spieren en een bv. 340cc voor de spier. 

Die blubberbuik vind ik ook verschrikkelijk. Ik kan niet wachten tot het zover is.

 

waar wordt je geopereerd ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, ik heb wel ervaring , ben nu 18 dagen post op en het gaat heel goed. Ik heb ook 3 kinderen gekregen en heb ook een lift met vergroting, volledige bwc met reven vd spieren ondergaan. Toegegeven, de eerste week vond ik zwaar maar laten we niet vergeten dat het echt een zware ingreep is. Ik ben 5,5 uur op OK geweest en 1 nacht in het ziekenhuis. Ben erg blij met het resultaat tot nu toe. Scheelt weer een kledingmaat hahaha.( In precies een jaar tijd van 50 naar 38 is leuk joh!) bij welke artsen gaan jullie ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-1-2017 om 10:30 zei Fieleke:

Hoi dames, ik heb wel ervaring , ben nu 18 dagen post op en het gaat heel goed. Ik heb ook 3 kinderen gekregen en heb ook een lift met vergroting, volledige bwc met reven vd spieren ondergaan. Toegegeven, de eerste week vond ik zwaar maar laten we niet vergeten dat het echt een zware ingreep is. Ik ben 5,5 uur op OK geweest en 1 nacht in het ziekenhuis. Ben erg blij met het resultaat tot nu toe. Scheelt weer een kledingmaat hahaha.( In precies een jaar tijd van 50 naar 38 is leuk joh!) bij welke artsen gaan jullie ? 

Fieleke viel het qua pijn erg tegen ? Ik word in Alkmaar geopereerd. Hoeveelheid cc word aankomende maand bepaald, ik vind het ook vrij moeilijk om te kiezen. Ik heb nu een enigzins hangende 80B, en de pc adviseert 300cc voor de spier.  Mag ik vragen op welke maat jij uitgekomen bent Fieleke? 

Bij mij is een lift niet nodig maar de verwachte tijd is wel +/- 4 uur ok. Ik zie erg op tegen de narcose, viel dat je mee ? 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2017 om 10:14 zei Vrouwtje85:

Ook ik kan helaas nog geen ervaring met je delen. 

Maar ik ben 23 feb aan de beurt...een bwc met reven van de spieren en een bv. 340cc voor de spier. 

Die blubberbuik vind ik ook verschrikkelijk. Ik kan niet wachten tot het zover is.

 

waar wordt je geopereerd ? 

In Alkmaar ziekenhuis ! En jij ? Die buik is ook t ergste waar ik mij aan stoor, en de hoeveelheid striae. Gelukkig is de huid boven de navel vrijwel egaal, en zal na de bwc praktisch geen striae meer zichtbaar zijn:D

ik ben 20 maart aan de beurt. Welke maat gaat het +/- worden bij jou qua cup? 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2017 om 14:30 zei Gemma2017:

Hoi, 

 

Ik kan niets zeggen qua ervaring. Maar toevallig krijg ik ook in maart  (zondag 12 maart) een buikwandcorrectie en een borstcorrectie met opvulling (375 cc). Net als jij maak ik me zorgen om de ongemakken de weken erna. Toch heb ik verschillende verhalen gelezen van vrouwen die zeiden dat het meeviel. Hopelijk geldt dat ook voor ons. :-)  Heel veel succes/sterkte! 

Dit heb ik ook gehoord, veel positieve ervaringen achteraf. Borstvergroting schijnt weinig voor te stellen maar de bwc wel iets zwaarder! 

 

Jij ook veel sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Bailey11:

In Alkmaar ziekenhuis ! En jij ? Die buik is ook t ergste waar ik mij aan stoor, en de hoeveelheid striae. Gelukkig is de huid boven de navel vrijwel egaal, en zal na de bwc praktisch geen striae meer zichtbaar zijn:D

ik ben 20 maart aan de beurt. Welke maat gaat het +/- worden bij jou qua cup? 

 

Liefs 

Ik wordt in Amsterdam bij boerhaave geopereerd. 

Hier ook merendeels de striae onder de navel. 

Ik heb nu 80c en krijg 340cc, volgens de pc zou ik daarmee uitkomen op een d cup. 

Ben zo benieuwd! Aftellen geblazen...nog maar 16 dagen te gaan. 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 7-2-2017 om 13:47 zei Bailey11:

Fieleke viel het qua pijn erg tegen ? Ik word in Alkmaar geopereerd. Hoeveelheid cc word aankomende maand bepaald, ik vind het ook vrij moeilijk om te kiezen. Ik heb nu een enigzins hangende 80B, en de pc adviseert 300cc voor de spier.  Mag ik vragen op welke maat jij uitgekomen bent Fieleke? 

Bij mij is een lift niet nodig maar de verwachte tijd is wel +/- 4 uur ok. Ik zie erg op tegen de narcose, viel dat je mee ? 

 

Liefs 

 De eerste week vond ik echt wel heftig, al was dat niet zozeer door de pijn. Mijn lichaam had het er duidelijk moeilijk mee maar wellicht dat mijn gastric bypass daar ook een duit in het zakje heeft gedaan. Ik twijfelde erg tussen de 300CC en 340CC. Uiteindelijk voor 340 gekozen en zeker geen spijt. Ik vind ze exact goed zo! Ik kwam van een 80C/D en heb nu 80E. Ze passen eindelijk bij mijn lengte en postuur. De narcose vond ik heel prettig verlopen. Ging er totaal relaxed in ( door vriendelijke mensen om mij heen) , kwam er volkomen relaxed uit en ben totaal niet misselijk geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het dan eindelijk zo ver ! Ik ben erg zenuwachtig maar heb er ook zoveel zin in ! 

Erg bang voor de narcose, dat wel :rolleyes:

het is uiteindelijk 360cc dual plane geworden, pc heeft toch voor dual plane gekozen omdat volume aan de bovenzijde nihil is. 

Als het allemaal achter de rug is zal ik een voor+na foto plaatsen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Afgelopen maandag mijn mommy-make-over gehad, alles goed verlopen en ik ben momenteel denk ik de meest gelukkige persoon op aarde met het resultaat :wub:

320 cc anatomische eurosillicone geplaatst voor de spier, mijn borsten zijn nog steeds erg gevoelig vooral onder bij het litteken, een soort vervelende stekende pijn, alsof de huid open is (is overigens niet zo) 

wanneer word dit minder ? 

Het resultaat van de vergroting is voor mij echt 200% verbetering van wat het was (hangende Bcup, en nu een volle D) ze staan mooi recht, word dat minder door het zakken? Of blijft dat resultaat wel zoals het nu is ? 

Haha zoveel vragen waar ik geen antwoord op kan vinden op internet dus hopelijk hebben jullie antwoorden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
2 uur geleden zei milse:

En? Hoe is het gegaan? Ik las dat je in Alkmaar geopereerd bent.. Ik ben daar toevallig morgen aan de beurt! Ook een bwc plus bv.. Ik begin nu toch echt wel zenuwachtig te worden hoor..

Hoi Milse 

 

door wie word je geopereerd ? Het is mij echt alles meegevallen. Er werd gezegd dat het enorm heftig zou zijn, operatie zelf heeft ook wel bijna 6 uur geduurd maar ik vond het veel minder heftig dan verwacht. 

Narcose was erg relaxt, alles verliep heel rustig. Qua napijn vond ik alleen het voorover lopen in het begin een beetje vervelend. Ik ben nu bijna 4 weken verder en het rechtop staan gaat alweer goed. Echt pijn heb ik niet gehad, het is echt goed te doen ! 

Heel veel succes morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei milse:

O wat goed zeg! Dat stelt mij ook wat meer gerust.. Ik begin nu toch wel echt zenuwachtig te worden hoor! Ik word geopereerd door dokter Kanhai, wie was jouw arts?

Jeetje 6 uur.. Das best lang..

Ik had mevrouw ten Doeschate, het was inderdaad best lang maar ik heb er zelf niks van gemerkt haha:D ook totaal niet misselijk geweest daarna en snel weer bij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.