Ga naar inhoud

Omie : 19 oktober 2010 : Dr. Heintz : AZ St.-Lucas : Gent


Aanbevolen berichten

Ik had mij op het forum nog niet echt voorgesteld maar ik ben heel erg enthousiast gaan lezen nadat ik -bij het googelen naar dr Heintz -bij Jolemien terecht gekomen ben.

Ik ben bijna 52 jaar oud en nadat ik op 12jarige leeftijd vol ongeduld zat te wachten op beginnende borstjes zijn ze een jaartje later gaan groeien om - zo lijkt het wel- niet meer te stoppen. De hormonenkuren de ik gekregen heb om zwanger te geraken van mijn eerste (van de twee) dochter zullen er wel mee te maken hebben maar uiteindelijk ben ik uitgekomen bij een 115 (franse maat dus als ik het goed begrepen heb is dat 100 europees)E/F cup.

Vorige week ben ik voor het eerst bij Dr Heintz in AZSt Lucas te Gent geweest. Hij heeft de operatie uitgelegd (verplaatsen van de tepel en weghalen van een grote driehoek uit elke borst en daarenboven liposuctie aan de zijkanten van de borsten omdat die zeer breed doorlopen. Het lijkt me wel heel wat maar nu ik me er een gedacht van gemaakt heb wil ik er zo vlug mogelijk voor gaan. Wat ik hem speciaal gevraagd heb is de reden waarom mijn borsten niet kleiner geworden zijn terwijl ik ongeveer 15 kilo afgevallen ben tijdens de laatste jaren. Hij zegt dat mijn zware borsten hun oorsprong hebben door hormonen en dat ze dus niet echt kleiner worden bij vermageren. De dag nadien heb ik mijn aanvraag voor tussenkomst bij de NMBS ziekenkas binnengestuurd.Ik wacht dus nu met spanning op het verdere verloop en zoek ondertussen zo veel mogelijk informatie.

Groetjes aan iedereen van Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Omie

Welkom :1:

Jee wat een verhaal.

en die hormoonkuren heb ik ook gehad(tal jaar terug) maar ik heb er helaas geen grote borsten aan over gehouden :7:

ik vind het wel heel dapper je stap,en ga dan zeker hopen dat je wat meer info erover vind en mischien zelfs personen die het herkennen?

sucses met je zoektocht verder en op naar nieuwe mooie herboren borsten :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Omie,

Welkom hier! :D

Wat is het toch ongelijk verdeeld hé, hihi, bij de ene stoppen ze niet met groeien en de andere blijft er tevergeefs op wachten. :blush:

Fijn dat je voor jezelf de beslissing hebt genomen en hoop voor je mee op tussenkomst van de ziekenkas, maar meestal is dat wel geen probleem geloof ik. Wens je nog veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Omie,

Ik had al via de PM kennis met je gemaakt. Ik hoop dat je snel aan de beurt zal zijn. Maar je kan zelf aangeven dat je niet te kleine borsten wilt. Ze hadden bij mij een B in gedachten maar heb ze toen verteld dat ik het wel erg klein vond en een C wilde en dat hebben ze ook voor elkaar gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi Omie

dus als ik het goed begrijp ben jij ook nog altijd aan het wachten o de goedkeuring van het ziekenfonds.

Ik wacht ook al 3 weken en het fijne ervan is dat het ziekenfonds nog steeds niks in huis heeft van de PC.

Ik heb al 2 keer naar PC gebeld en assistent heeft het nu afgelopen maandag pas opgestuurd..door fouten maar goed.

Ik heb nu iedere dag al naar cz gechat maar ze hebben nog niks binnen. ze scannen de post altijd .en dat duurt maar toch ben je bangdat het niet aangekomen is of nog steeds niet

opgestuurd is..wekt wel frustratie op.

Wanneer zou jij antwoord krijgen ..je wacht ook al best lang

ben benieuwd wanneer we beiden aan de beurt zijn

Gr Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk had ik erop gehoopt nu toch al antwoord te hebben maar ik heb gisteren vernomen dat de adviserende geneesheer zelf ziek is. Ik heb dat aan mijn PC laten weten en die mailde dat hij mij gerust al een voorlopige datum kon geven als ik dat graag had. Ik wacht nu verder op een nieuw mailtje van hem met een datum zodat ik kan aftellen.

Ik duim alvast ook voor jou!

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel omie.

Tis zo oneerlijk he..iedereen krijgt een darum en ik wil ook.Dan kan je idd gaan aftellen ook al duurd het nog weken.

Misschien dat morgen iets bij CZ bekend is.

we wachten maar af ,wat wil je anders ,het frustreerd wel enorm.

hoop dat jij snel wat hoort .

Groetjes Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal,

vandaag ben ik bij de dokter van de zieknkas geweest en voor hem is alles OK! Ik moet daarvan nog een schriftelijke bevestiging krijgen. Ik heb van dokter Heintz 19 oktober als operatiedatum gekregen. Ik ben daar heel erg blij mee. Nu kan het aftellen beginnen. Nog 26 dagen!!!

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

HÉ OMIE, VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!!!

Eindelijk goed nieuws. :136: Het aftellen is nu begonnen en voor je het weet is het voor jou ook verleden tijd.

Ga lekker de laatste dingetjes regelen en volgende week zitten we al in oktober :rolleyes:

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ivon, dank voor je reactie. Ik zie het echt wel zitten hoor en ik ga de tijd thuis bekijken als een extra vakantietje. Vallen de ongemakken toch tegen dan zal ik mezelf verwennen met een goed boek en wat mooie muziek. Ik kijk er ook naar uit om eindelijk eens op een leuke manier te kunnen kleren-shoppen......maar eerst kijken welke maat ik zal hebben

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Omie

dat ging snel zeg..Van harte gefeliciteerd met je datum.Kun je nu fijn naar toe leven.

Ik heb ook de goedkeuring moet alleen de brief nog krijgen.Ben benieuwd wanneer ik de datum te horen krijg.

Heb er ook onwijs zin in..

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wachten wij samen op onze brief!

De datum had ik alvast voorlopig van de PC gekregen omdat ik -3 weken nadat mijn verwijsbrief doorgestuurd was naar de ziekenkas- vernomen had dat de adviserend geneesheer zelf ziek was. Uitendelijk mocht ik gisteren bij hem langs gaan en heeft hij alvast gezegd dat hij zijn akkoord geeft.

Ik ben echt zoooo blij!

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey omie

leuk dat je toch eindelijk bericht hebt gekregen voor je goedkeuring na al dat wachten. ik heb meer geluk gehad op dat vlak, op minder dan een week had ik al antwoord :-)

Dat is snel dat je dan ineens al een datum hebt voor de operatie. Hoeveel keer ben je eigenlijk op consultatie moeten gaan? Ik heb mijn consultatie in augustus gehad, en moet nu terug op 7 oktober om de operatie vast te leggen.

Groetjes en veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo omie alweer een paar dagen voorbij. :rolleyes:

en net wat je zegt, het wordt een vakantietje met kleine tietjes!!

( Sorry, woordgrapje, kon het niet laten :155: )

Ik duim voor je dat de dagen zo snel gaan voor je, maar helaas gaan ze voor mij dan ook zo snel, er moet eigenlijk een middenmoot zijn vind je ook niet. De dagen sneller voor de mensen die geopereerd moeten worden en de dagen niet zo snel voor de mensen die op vakantie gaan :152:

Zo, nu slapen en dan nog 23 dagen.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey omie

leuk dat je toch eindelijk bericht hebt gekregen voor je goedkeuring na al dat wachten. ik heb meer geluk gehad op dat vlak, op minder dan een week had ik al antwoord :-)

Dat is snel dat je dan ineens al een datum hebt voor de operatie. Hoeveel keer ben je eigenlijk op consultatie moeten gaan? Ik heb mijn consultatie in augustus gehad, en moet nu terug op 7 oktober om de operatie vast te leggen.

Groetjes en veel succes

Hallo Kitte,

ik ben nog maar één keer bij de PC geweest maar dr Heitz is wel zo'n toffe waar je ook mee kan mailen. Ik heb hem ook per mail op de hoogte gehouden hoe het liep met mijn goedkeuring door de ziekenkas en nu ga ik hem volgende week bellen om terug op consultatie te gaan. 19 oktober zal er al vlug zijn hé.

Ik zal ook uitkijken hoe het met jou gaat want tenslotte zijn we allemaal lotgenoten en voor mij persoonlijk zijn de reacties hier heel nuttig. Ik kom bijna elke dag kijken en probeer regelmatig te reageren.

Het beste nog voor jou en voor vandaag nog een fijne zondag

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk zeg dat je met je pc kan mailen, ik wou dat ik dat kon! Hier zitten ze maar 2 dagen per week in het ziekenhuis en als het te stil is wordt je afspraak verplaatst naar een andere data, heb ik ook al gehad. Toen ik nog in het ziekenhuis lag heb ik de hele pc niet meer gezien, het was weekend en dan is hij vrij.

We lagen op de afdeling van de nierpatienten, dus die verpleegsters hielden ons in de gaten, maar mochten niets doen omdat we niet onder hun vielen.

Tja, gelukkig is de chirurg wel goed want anders :121: haha

Nou Omie, weer een dag voorbij. Weet dat ik aan je denk en met je meeleeft hoor, weet hoe spannend het is.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen nu allebij weer aftellen naar de dag dat we geholpen worden.

Verheug me er nu alweer op.

Groetjes Sietske

Ik was ook net jouw verhaal aan het lezen en wens je veel succes en geen uitstel meer

Op naar een vernieuwd leven.......

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iedereen, ik ben hier nog even met een update over mezelf.

Giteren ben ik nog eens langs gegaan bij dr Heintz om de laatste praktische afspraken te maken.

Ik moet op 19 oktober om 8u in het ziekenhuis zijn, nuchter natuurlijk, en nadat ik mezelf ingeschreven heb bij de recptie zal men mij naar mijn kamer brengen. Daar wordt ik klaargemaakt voor de operatie, men zal mij steunkousen aanmeten en een operatieschortje geven. Daarna komt de doter "aftekenen" en omdat ik de 2de "klant" ben die dag denkt de dokter dat ik rond 9u30 geopereerd word. De volgende voormiddag mag ik normaal gezien naar huis en op vrijdag of zaterdag verwacht hij mij op controle en zal het verband eraf gaan en vervangen worden door een plastieken beha-vervanger. De week nadien moet ik terug en zal ik een sportbeha mogen/moeten dragen.

Ik moest gisteren ook nog een bloedafname laten doen. De dokter zei ook dat het weggenomen weefsel zal onderzocht worden in het labo. Hij eeft alvast de "vOOr-fotos" genomen. We hebben ook afspraken gemaakt ivm de betaling van het gedeelte waarin de ziekenkas niet tussenkomt en daarna kon ik afscheid nemen voor......euh...gisteren 13 en nu nog 12 keer slapen

Groetjes aan iedereen van Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.