Ga naar inhoud

Ellie737 : 27 januari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Goede middag allemaal!

 

Laat ik me even voorstellen.

Ik ben 35 jaar en na 20 jaar heb ik eindelijk de beslissing genomen een einde te maken aan het 'kleine-borsten-tijdperk' :D

Ik ben zowel bij dr Demeyere als dr Verdonck op consultatie geweest, maar aangezien dr Demeyere enkel boven de borstspier werkt en ik onvoldoende eigen borstweefsel heb, is de keuze uiteindelijk op dr Verdonck gevallen.

Ik had tevens ook een betere persoonlijke 'klik' bij dr Verdonck.

Aangezien ik volgende week vrijdag de ingreep onderga, ben ik donderdag nog even langs geweest om de definitieve maat door te geven!

Ik heb gekozen voor de Motiva. 

Aangezien mijn linkerborst iets kleiner is, heb ik gekozen voor 275cc links en 245cc rechts. Op deze manier zouden ze beide evengroot worden.

Ik heb momenteel een A-cup en zou toch graag naar een C-cup gaan.

Nu begin ik ineens terug te twijfelen of ik niet te groot gekozen heb... :wacko:

Bij mijn eerste consultatie bleek ik namelijk voor 230cc te gaan.

Ik zou dus heel graag vergelijkbare foto's zien van meiden die dezelfde maten hadden/hebben!

Wil echt niet wakker worden en spijt hebben van mijn keuze!

Voor mij is het heel belangrijk dat het nog steeds heel natuurlijk oogt en dat buitenstaanders (lees: bazen op het werk) het verschil niet zien in kledij.

Ik draag momenteel wel altijd super push-ups.

 

Kunnen jullie mij raad geven?

1000 maal dank!!

 

Grtjs

het eeuwige twijfelaarke xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Ellie737! Ik ga ook door Verdonck geopereerd worden op 27/1! We zullen mekaar misschien zien dan. @Patries is er dan ook. Dan zijn we al met 3... ivm met de maat: ik hoor vaak van anders vrouwen hier dat ze achteraf hun borsten nog te klein vinden. In jouw geval zou ik dus de grootste maat kiezen. Verdonck staat er ook om bekend geen extreem grote borsten te maken. Als je dus een natuurlijk resultaat wil zit je goed bij hem denk ik. Ik heb ook voor motiva gekozen. Deze voelen echt natuurlijk aan en bewegen natuurlijk mee met je lichaam. Het is allemaal heel spannend vind ik. Heb al veel zenuwen. Dat het maar snel vrijdag is :unsure: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey PacificLady,

 

Zo leuk te horen dat jullie ook die dag geopereerd worden!

Ja, het is echt enorm spannend. Begint infeite nu pas echt tot me door te dringen :o dus zenuwen zijn ook gearriveerd. 

Indd, ik had ook in mijn achterhoofd gehouden dat je beter voor de grootste maat kiest bij twijfel.

Maar dan zie ik soms foto's met dezelfde maat en denk ik: WoW das echt huge voor mij :lol:

Morgen horen we vermoedelijk hoe laat we er moeten zijn! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gezellig met z'n 3en :) Ik denk idd ook dat je het beste voor de grootste maat kunt kiezen. 

Bij mij zijn de zenuwen nu een beetje gezakt, zullen tegen vrijdag wel weer terug zijn denk ik. Ja morgen de mail met de tijd, ik ben benieuwd. Waar moeten jullie vandaan komen? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Ellie737:

Goede middag allemaal!

 

Laat ik me even voorstellen.

Ik ben 35 jaar en na 20 jaar heb ik eindelijk de beslissing genomen een einde te maken aan het 'kleine-borsten-tijdperk' :D

Ik ben zowel bij dr Demeyere als dr Verdonck op consultatie geweest, maar aangezien dr Demeyere enkel boven de borstspier werkt en ik onvoldoende eigen borstweefsel heb, is de keuze uiteindelijk op dr Verdonck gevallen.

Ik had tevens ook een betere persoonlijke 'klik' bij dr Verdonck.

Aangezien ik volgende week vrijdag de ingreep onderga, ben ik donderdag nog even langs geweest om de definitieve maat door te geven!

Ik heb gekozen voor de Motiva. 

Aangezien mijn linkerborst iets kleiner is, heb ik gekozen voor 275cc links en 245cc rechts. Op deze manier zouden ze beide evengroot worden.

Ik heb momenteel een A-cup en zou toch graag naar een C-cup gaan.

Nu begin ik ineens terug te twijfelen of ik niet te groot gekozen heb... :wacko:

Bij mijn eerste consultatie bleek ik namelijk voor 230cc te gaan.

Ik zou dus heel graag vergelijkbare foto's zien van meiden die dezelfde maten hadden/hebben!

Wil echt niet wakker worden en spijt hebben van mijn keuze!

Voor mij is het heel belangrijk dat het nog steeds heel natuurlijk oogt en dat buitenstaanders (lees: bazen op het werk) het verschil niet zien in kledij.

Ik draag momenteel wel altijd super push-ups.

 

Kunnen jullie mij raad geven?

1000 maal dank!!

 

Grtjs

het eeuwige twijfelaarke xx

Hoi,

 

bijna zo ver !

ik ben ook door Dr Verdonck geopereerd op 23 december. Het is niet alsof het aantal cc zo'n groot verschil zou maken (230 cc met 245 cc) dus zou sowieso gaan voor het grootste aantal cc's. Het is niet alsof je twijfelt tussen 250 en 350 bv . Doe gewoon wat je denkt dat goed is, maar als je een goed gevulde push up draagt zal niemand dit 'echt' merken. Ik heb 355 cc laten plaatsen (ik

ben 1m70 en weeg 72, draag niet echt nauwaansluitende kledij, maar mijn jurkjes toch wel . Mijn bh maat was ongeveer een kleine B75) er waren zelfs mensen die vroegen heb je het nou al laten doen :D ... Haha . Mensen letten er minder op dan je denkt. Mijn mama, die me natuurlijk van kop tot teen goed kent zegt dan natuurlijk wow die zijn groot :D . Het zou eerder mensen opvallen als je hele grote borsten hebt en dan opeens niets . En met de koude draag je nog vlug eens een sjaaltje ofzo ;) . 

@Patries @PacificLady 

aan alle 3 jullie dames veel succes vrijdag, ik zal proberen beetje op te volgen maar lukt me minder nu ik niet meer heel de dag thuis ben haha. 

Dat jullie alle 3 moge wakker worden met hele prachtige boobies ! :D 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Patries:

Ooh die fase is ook leuk:wub: Hoe gaat t met je herstel? 

Heb nog wat pijn hier en daar. Maar had al na de operatie meer pijn vergeleken met de meeste vrouwen hier.  Gaat goed , maar linker wilt niet zo zakken als rechter en staat ook zichtbaar en voelbaar meer gespannen (ik heb foto's staan) na praten met enkele dames (hier op het forum) kom ik op 1 oplossing : GEDULD :D xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.