Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi! 

 

M'n tepels staan nog steeds naar beneden en m'n rechter hoger dan de ander. De borstband moest ik 2 weken dragen, maar ik denk dat er morgen bij de controle wordt gezegd dat ik hem dan langer moet dragen. Ik heb eigenlijk niet echt het idee dat het helpt haha. Hopelijk zijn de wondjes goed genezen. Ik ga het morgen zien. Het voelt goed, maar ik ben gewoon blijven roken, dus de genezing kan daardoor langzamer gaan natuurlijk.

 

Eindelijk weer normaal douchen en m'n armen omhoog doen! Ik vraag me alleen af hoeveel ik nou mag tillen, want volgens mij doe ik dat teveel. Maarja wat is zwaar tillen? 

 

Om nog te reageren op je berichten over Diana Gabriels...Ik moet zeggen dat ik geen problemen heb met DG. Ik ben er fijn geholpen en vind Diana echt een leuk mens. Ze zijn er misschien wat chaotisch, maar ik had er geen slecht gevoel bij. In de mail waarin staat dat je 50 euro krijgt voor een recensie staat dat ze hopen op een positieve recensie, maar hij hoeft niet positief te zijn om het geld te krijgen. 

Er zijn veel meiden in mijn omgevi g die geholpen zijn via Diana en zij hebben ook geen problemen gehad, maar doe inderdaad wat voor jezelf fijn voelt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-1-2017 om 14:34 zei Miikelly:

Hoi! 

 

M'n tepels staan nog steeds naar beneden en m'n rechter hoger dan de ander. De borstband moest ik 2 weken dragen, maar ik denk dat er morgen bij de controle wordt gezegd dat ik hem dan langer moet dragen. Ik heb eigenlijk niet echt het idee dat het helpt haha. Hopelijk zijn de wondjes goed genezen. Ik ga het morgen zien. Het voelt goed, maar ik ben gewoon blijven roken, dus de genezing kan daardoor langzamer gaan natuurlijk.

 

Eindelijk weer normaal douchen en m'n armen omhoog doen! Ik vraag me alleen af hoeveel ik nou mag tillen, want volgens mij doe ik dat teveel. Maarja wat is zwaar tillen? 

 

Om nog te reageren op je berichten over Diana Gabriels...Ik moet zeggen dat ik geen problemen heb met DG. Ik ben er fijn geholpen en vind Diana echt een leuk mens. Ze zijn er misschien wat chaotisch, maar ik had er geen slecht gevoel bij. In de mail waarin staat dat je 50 euro krijgt voor een recensie staat dat ze hopen op een positieve recensie, maar hij hoeft niet positief te zijn om het geld te krijgen. 

Er zijn veel meiden in mijn omgevi g die geholpen zijn via Diana en zij hebben ook geen problemen gehad, maar doe inderdaad wat voor jezelf fijn voelt! 

Ah pff vervelend dat er niks is veranderd!! 

Heb alle vertrouwen in kevin peters We gaan het zien hahaha

 

hoe is je controle gegaan ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ebydrr:

Ah pff vervelend dat er niks is veranderd!! 

Heb alle vertrouwen in kevin peters We gaan het zien hahaha

 

hoe is je controle gegaan ? 

De controle ging op zich goed. De wondjes zagen er goed uit. Die vrouw zei alleen dat het met m'n tepels niet meer goed zou komen, dus ik hoef die band niet meer te dragen. Hopelijk klopt het dat ik hem echt niet meer moet dragen! 

 

Ik dacht ook dat ik na 2 weken m'n armen weer omhoog mocht doen en normaal kon douchen, maar volgens haar mag dat pas na 6 weken. Ik mocht dat de vorige keer wel na 2 weken. 6 weken niet douchen is wel heel lang! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Miikelly:

De controle ging op zich goed. De wondjes zagen er goed uit. Die vrouw zei alleen dat het met m'n tepels niet meer goed zou komen, dus ik hoef die band niet meer te dragen. Hopelijk klopt het dat ik hem echt niet meer moet dragen! 

 

Ik dacht ook dat ik na 2 weken m'n armen weer omhoog mocht doen en normaal kon douchen, maar volgens haar mag dat pas na 6 weken. Ik mocht dat de vorige keer wel na 2 weken. 6 weken niet douchen is wel heel lang! 

Vraag aub aan je eigen pc na, wat je wel en niet mag.. Ik zou nooit zomaar het advies aannemen van een ander. Je pc is namelijk eindverantwoordelijk.
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Vraag aub aan je eigen pc na, wat je wel en niet mag.. Ik zou nooit zomaar het advies aannemen van een ander. Je pc is namelijk eindverantwoordelijk.
xx BB

Ik zal morgen even bellen, omdat ik pas na 3 maanden een afspraak heb met hem. Misschien kan hij er eerder naar kijken. Bedankt! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2017 om 20:29 zei best_boobie:

Vraag aub aan je eigen pc na, wat je wel en niet mag.. Ik zou nooit zomaar het advies aannemen van een ander. Je pc is namelijk eindverantwoordelijk.
xx BB

Ik heb gebeld en ik moet die band toch weer om! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Miikelly:

Ik heb gebeld en ik moet die band toch weer om! 

 

Xx

Dat bedoel ik...

Was het iemand bij dg die jou adviseerde de band maar af te laten?

 

Toen ik las dat je tepels nog niet 'goed' zaten en je de band al af moest doen, dacht ik; ho! Wie bepaalt dat? Hihi

 

Goed dat je je pc aan de lijn gehad hebt!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei best_boobie:

Dat bedoel ik...

Was het iemand bij dg die jou adviseerde de band maar af te laten?

 

Toen ik las dat je tepels nog niet 'goed' zaten en je de band al af moest doen, dacht ik; ho! Wie bepaalt dat? Hihi

 

Goed dat je je pc aan de lijn gehad hebt!!

Xxx

Ja ik vertrouwde het al niet dat ze dat zei. Ze zei dat ik die band helemaal niet hoeven dragen, omdat het toch geen zin heeft. Ik heb nu besloten hem nog 2 tot 4 weken draag. Als er over 2 weken nog steeds helemaal niets veranderd is mag ik hem wel af doen, omdat het dan echt niet werkt bij mij. 

Bij DG had die consulent ook gezegd dat ik 6 weken niet mag douchen, maar nu weet ik dat ik wel gewoon mag douchen. Alleen niet te lang. 

 

Dus hopelijk worden ze dan toch nog mooi hihi:wub:

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje trouwens!! Ik kan het tijdens m'n controle vragen, maar misschien hebben jullie ook zoiets gehad....

Net na mijn operatie had ik een beurs plekje onder m'n rechter borst. Je zag er niks van, maar zo voelde het. Daarna leuk de beurse plek zich steeds meer naar beneden te verspreiden. Eigenlijk doet alles aan de voorkant bij m'n ribben nu pijn alsof het gekneusd is. Het doet al pijn om m'n huid aan te raken. Maar er is helemaal niets te zien! 

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Aan de linker kant doet er niks pijn in ieder geval.

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Altijd hetzelfde liedje bij Diana Gabriels.
Mensen zonder medische achtergrond die adviezen gaan geven tegen de adviezen van de pc in.
Dat is toch de arrogantie ten top! Hoe verzin je het. Nee hoe dúrven ze!!

 

 

Ik moet zeggen dat ik bij Diana zelf altijd fijne gesprekken heb gehad. Ik vind het alleen raar dat een meisje die ik nooit heb gezien ineens moet zeggen of het er goed uitziet en tips gaat geven. 

Kevin beters is eigenlijk ook alleen bereikbaar via Diana Gabriels. Als je de kliniek in Vlaardingen belt zeggen ze dat je naar DG moet bellen om hem te kunnen spreken. Gelukkig hebben ze in Vlaardingen wel mensen werken die er verstand van hebben en zij kunnen dus zelf ook advies geven. Als ik vragen heb bel ik dus gewoon steeds naar vlaardingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Miikelly:

Nog een vraagje trouwens!! Ik kan het tijdens m'n controle vragen, maar misschien hebben jullie ook zoiets gehad....

Net na mijn operatie had ik een beurs plekje onder m'n rechter borst. Je zag er niks van, maar zo voelde het. Daarna leuk de beurse plek zich steeds meer naar beneden te verspreiden. Eigenlijk doet alles aan de voorkant bij m'n ribben nu pijn alsof het gekneusd is. Het doet al pijn om m'n huid aan te raken. Maar er is helemaal niets te zien! 

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Aan de linker kant doet er niks pijn in ieder geval.

 

Xoxo

Hoi hoi

Beetje lastig om specifiek antwoord op te geven, maar het zouden mijns inziens twee dingen kunnen zijn:

1. pijn door hoe je wond open gehouden is, tijdens het inbrengen van de prothesen. Daar kun je pijn van aan je ribben krijgen..
2. een zenuw die al aan het herstellen is en daardoor eerst de sterkste signalen doorgeeft. De sterkste signalen zijn 'pijn' en zo..

Vertrouw je het echter niet, dan zou ik altijd even contact opnemen met je pc.
Echter, zolang de huid niet rood is, of extra warm aanvoelt, of dat je geen koorst hebt of een lekkend wondje, dan is er meestal niets ernstigs aan de hand :) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Beetje lastig om specifiek antwoord op te geven, maar het zouden mijns inziens twee dingen kunnen zijn:

1. pijn door hoe je wond open gehouden is, tijdens het inbrengen van de prothesen. Daar kun je pijn van aan je ribben krijgen..
2. een zenuw die al aan het herstellen is en daardoor eerst de sterkste signalen doorgeeft. De sterkste signalen zijn 'pijn' en zo..

Vertrouw je het echter niet, dan zou ik altijd even contact opnemen met je pc.
Echter, zolang de huid niet rood is, of extra warm aanvoelt, of dat je geen koorst hebt of een lekkend wondje, dan is er meestal niets ernstigs aan de hand :) 

 

xxx

Ja ik dacht zelf inderdaad aan je eerste antwoord! Misschien hebben ze me stevig vastgehouden ofzo en is het een beetje gekneusd. Eng idee eigenlijk dat ze gewoon met je kunnen doen wat ze willen tijdens zo'n narcose :lol:. Je merkt er niets van!

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Miikelly:

Ja ik dacht zelf inderdaad aan je eerste antwoord! Misschien hebben ze me stevig vastgehouden ofzo en is het een beetje gekneusd. Eng idee eigenlijk dat ze gewoon met je kunnen doen wat ze willen tijdens zo'n narcose :lol:. Je merkt er niets van!

xoxo

Wees maar blij, want je wilt het niet meemaken :45: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Heyy miikelly! Ik ben nu ook 6dagen po en mijn borsten zien er ongeveer hetzelfde uit als die van jou.. alleen heb ik de indruk dat het vanboven bij mij is "platgedrukt" door die borstband .. ik weet dat deze dient om ervoor te zorgen dat je prothesen niet naar boven gaan maar aangezien het er platgedrukt uitziet stel ik me de vraag of die borstband wel een goed idee is ?.. 

xxw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2017 om 19:40 zei Liesss:

Heyy miikelly! Ik ben nu ook 6dagen po en mijn borsten zien er ongeveer hetzelfde uit als die van jou.. alleen heb ik de indruk dat het vanboven bij mij is "platgedrukt" door die borstband .. ik weet dat deze dient om ervoor te zorgen dat je prothesen niet naar boven gaan maar aangezien het er platgedrukt uitziet stel ik me de vraag of die borstband wel een goed idee is ?.. 

xxw

 

Hoi! 

 

Ik heb de band 6 weken gedragen en toen ik me de eerste keer liet opereren ook. Bij mij zijn ze iig niet plat aan de bovenkant. Hopelijk is het bij jou goedgekomen!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Liesss

 

Hai liesss ik ben zelf ook 3 weken geleden geopereerd en mij is na 2 weken ook geadviseerd  zo'n borstband te gebruiken. Heeft het bij jou geholpen want ik had nogal moeite met advies omdat het de consulente mij dat adviseerde en niet de arts. 

 

Mij borsten zijn ook gelijkwaardig als die van miikelly een tepel is ook wat lager alleen zijn ze bij mij wat meer puntig uitgevallen. Hoe is de borstvorm nu bij jou aantal weken verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

ik heb de borstband inderdaad nog 2 weken dag en nacht aangehouden en het resultaat is echt super nu ! De "bolling" van boven is inderdaad gezakt en mijn tepels zijn inderdaad "naar boven" gekomen. Ik ben echt tevreden over het resultaat nu ! Dus ik zou het advies zeker opvolgen .. 

 

hou me op de hoogte ! 

XOXO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.