Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

Hopelijk plaats ik dit bericht op de goede plek, want ik doe dit voor het eerst.

ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door kevin peters via DG. Van tevoren hadden we besproken dat hij zou proberen mijn tepels meer omhoog te krijgen, omdat ze naar beneden wezen sinds mijn eerste borstvergroting. Na deze operatie is het juist erger geworden. Mijn rechter tepel staat wel iets hoger dan mijn linker.  Hij zegt dat het goed gaat komen met de borstband die ik minimaal 2 weken moet dragen. Iemand hier ervaring mee? Verder zien ze er vierkant uit, maar dat komt na een tijdje wel goed denk ik. 

 

Ik hoor het graag als iemand mij gerust kan stellen :(

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, je bent nog maar 6 dg PO. Er gaat nog zoveel veranderen. Heb je dp? De protheses moeten nog gaan indalen en de spier moet gaan ontspannen (daarom zijn ze nu vierkant) Als dit gebeurt gaan je tepels omhoog en word de onderkant voller. Daarbij helpt de borstband idd. Geduld geduld en nog eens geduld meis. T komt goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld hebben is inderdaad belangrijk! Sorry, wat betekend dp? :D fijn dat het nog goed gaat komen. Ik vraag me ook af of ik de band wel goed om doe. Moet hij boven de borsten of net boven de tepels? En heel strak of juist niet? Bij de kliniek is het voorgedaan, maar ik was nog iets te suf van de narcose denk ik! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb even wat foto's gemaakt. Zal dit echt nog goed komen? Ze wijzen wel heel erg naar beneden. En zit die band goed zo? 

 

Xoxo

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! 

Ik word 2 mei ook geopereerd door kevin peters, gisteren gesprek gehad en gepland.. heb eerder bij diana gepast.. en gelijk gisteren aan gegeven dat ik 450 wil.. het past net zij hij.. hij zij wel dat ik het aan de rand een beetje zou voelen.. ik heb heel erg me twijfelss of ik goed zit of niet..kevin lijkt mij echt wel goed.. maar gisteren liep er zo veel uit de hand bij diana gabriels.. we stonden niet eens op een afspraak lijst terwijl ik 3 x terug heb gebeld om het voor de zekerheid te vragen.. want had al eerder gelezen dat er veel gebeurd daarzo.. ben een beetje heel erg in de twijfels :unsure::unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ebydrr:

Hoi hoi! 

Ik word 2 mei ook geopereerd door kevin peters, gisteren gesprek gehad en gepland.. heb eerder bij diana gepast.. en gelijk gisteren aan gegeven dat ik 450 wil.. het past net zij hij.. hij zij wel dat ik het aan de rand een beetje zou voelen.. ik heb heel erg me twijfelss of ik goed zit of niet..kevin lijkt mij echt wel goed.. maar gisteren liep er zo veel uit de hand bij diana gabriels.. we stonden niet eens op een afspraak lijst terwijl ik 3 x terug heb gebeld om het voor de zekerheid te vragen.. want had al eerder gelezen dat er veel gebeurd daarzo.. ben een beetje heel erg in de twijfels :unsure::unsure:

Dat snap ik. Dat heeft mij toen doen besluiten revhtsstreeks naar Straten te gaan. Je koopt geen bos wortels en je hoort zeker geen nr te zijn. Dit zegt ook iets over de nazorg straks. Dit gaat via DG en niet via Peters. Dus als er wat is moet je eerst naar DG en als zij gaat het beoordelen. Knap voor iemand zonder medische achtergrond 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Karin1985:

Dat snap ik. Dat heeft mij toen doen besluiten revhtsstreeks naar Straten te gaan. Je koopt geen bos wortels en je hoort zeker geen nr te zijn. Dit zegt ook iets over de nazorg straks. Dit gaat via DG en niet via Peters. Dus als er wat is moet je eerst naar DG en als zij gaat het beoordelen. Knap voor iemand zonder medische achtergrond 

Had gisteren indd ook wat over straten gelezen.. hij gaat ook via dg tog ?? En hij was van kliniek heyendeal ? Ofzo he haha.. of haal ik het door de war met een ander.. en je hebt gelijk.. lees wel echt goeie dingen over kevin.. maar wat als ik nou dalijk na mijn operatie een probleem krijg.. zit is er dus aan vast zonder dat iemand mij helpt.. hoeveel cc heb jij ? En waneer heb jij ze laten zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Karin1985:

@Ebydrr kun je niet rechtsstreeks gaan bij Peters? Of eens een consult rechtsstreeks plannen bij bv Straten of Nio? Bij twijfel zeg ik niet doen!!

Nee niet rechtstreeks kevin gaat echt via diana:unsure: ik heb voor diana gekozen omdat het in termijnen betalen is.. maar tot aan mei kan ik zelf ook wel 3000 sparen en voor een goeie gaan.. pff zoveel twijfels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Ebydrr:

Had gisteren indd ook wat over straten gelezen.. hij gaat ook via dg tog ?? En hij was van kliniek heyendeal ? Ofzo he haha.. of haal ik het door de war met een ander.. en je hebt gelijk.. lees wel echt goeie dingen over kevin.. maar wat als ik nou dalijk na mijn operatie een probleem krijg.. zit is er dus aan vast zonder dat iemand mij helpt.. hoeveel cc heb jij ? En waneer heb jij ze laten zetten

Ik heb ze nu een jaar en heb 375 en 400cc. Ik ben rechtstreeks gegaan bij Heyendael idd. Daar kun je terecht voor rond de €2800. Je bent dus niet eens veel meer kwijt als bij DG. Voordeel. Betere nazorg. Betere begeleiding voor en tijdens de dag. Privé kamer. Is er wat, je kan ze altijd bellen en mailen. Frans reageert heeeel snel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook nog wil benoemen is de reviews die je leest op kliniekervaringen geven wellicht een vertekend beeld aangezien DG je

€50 terugstort als je een goede review plaats voor haar. Waarom zou je dat doen als je bedrijf super loopt?? Goede ervaringen verkopen zichzelf wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karin1985 klopt

heel moeilijk allemaal gelukkig is het in mei en heb ik nog veel denk tijd.. 

nogmaal kevin peters heb ik me twijfels niet over. Hij is direct en vertelt wat wel en niet mogelijk is. En elk borst is anders.. maar Diana gabriel raad ik niemand aan.. de dokters zelf wel hoor! :) 

 

en indd als het goed gaat hoor je het snel.. zal zeker ook een consult met straten plannen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ebydrr:

@Karin1985 klopt

heel moeilijk allemaal gelukkig is het in mei en heb ik nog veel denk tijd.. 

nogmaal kevin peters heb ik me twijfels niet over. Hij is direct en vertelt wat wel en niet mogelijk is. En elk borst is anders.. maar Diana gabriel raad ik niemand aan.. de dokters zelf wel hoor! :) 

 

en indd als het goed gaat hoor je het snel.. zal zeker ook een consult met straten plannen. 

Egt zonde dat Kevin Peters alleen via gabriels opereerd. Werkt hij niet ook ergens anders in een kliniek. Dit doen de meeste die bij DG werken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.