Ga naar inhoud

Prijzen Dr Bruno Demeyere


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

 

Na heeeeeeeel lang twijfelen ga ik maandag bellen voor een consult bij dr. Demeyere Bruno. Ik las hier op het forum zeer goede ervaringen van hem.

 

Mijn man en ik hebben al een tijdje gespaard voor een borstlift en eventueel een vergroting. Maar ik vroeg me af hoeveel hij centjes vraagt... Ik zie op het forum zoveel verschillende prijzen. En het geld groeit niet op onze rug. Maar voel me zó onzeker over mijn borsten. Er moet echt iets gebeuren.

 

Ik wil het ook graag geheim houden. (Voor iedereen behalve mijn man ) Zijn er nog mensen bij wie dat gelukt is?

 

Groetjes van een onzekere meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en tja of het geheimhouden lukt ligt denk ik aan t formaat dat je gaat nemen :D maar ik zou het gewoon alleen tegen je beste vriendin(en) vertellen en misschien je moeder?

Ik vertel het alleen tegen mijn vriendinnen en mochten mensen er naar vragen als ze het zien, dan maak ik daar echt geen geheim van. Heb vroeger wel altijd al volle boezem gehad, ben wel wat ouder dan jou denk ik, ik wil gewoon m'n volle boezem weer terug, plus wat extra :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gho enkel mijn man weet het momenteel. Ik vind dat andere mensen geen zaken hebben met mijn borsten. Ik wil gewoon dat ze er natuurlijk uitzien. Gelift en gevuld. Geen dikke, ronde borsten. Dus hopelijk luistert de Meyere daarnaar. Want meer hoef ik echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Bo90:

Gho enkel mijn man weet het momenteel. Ik vind dat andere mensen geen zaken hebben met mijn borsten. Ik wil gewoon dat ze er natuurlijk uitzien. Gelift en gevuld. Geen dikke, ronde borsten. Dus hopelijk luistert de Meyere daarnaar. Want meer hoef ik echt niet.

 

Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt. Demeyere staat, zoals ik hier op dit forum lees, bekend om het maken van natuurlijke borsten, dus wat dat betreft zit je bij hem waarschijnlijk wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Lolo:

 

Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt. Demeyere staat, zoals ik hier op dit forum lees, bekend om het maken van natuurlijke borsten, dus wat dat betreft zit je bij hem waarschijnlijk wel goed.

 

Ja ik hoop het! Ik weet zeker dat ik het wil doen, maar heb toch nog steeds schrik van  'wat als het mislukt' ... Achja! 8 februari ga ik. We zullen wel zien wat hij te zeggen heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 10-2-2017 om 15:15 zei Bo90:

8 februari ben ik geweest...

Ik heb enkel een vergroting nodig.

Geen lift.

Dat zal me 3500 euro kosten.

Gelukkig hebben we al wat bij elkaar gespaard :P

Heel goed dat je dan geen lift meer nodig hebt.:) Ik zal nog even moeten sparen jammer genoeg. Kan al niet meer wachten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 19-2-2017 om 19:39 zei Bo90:

Ja 3500, het blijft veel geld hé...

Maar ik hoop dat het elke cent waard zal zijn :33:

 

Hey Bo!

 

Dien je bij De Meyere de som in 1 keer te betalen of is het met voorschot en/of afbetalingen?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik heb twee weken vóór de operatie  alles in 1 keer overgeschreven. 3500 euro. Ik moest geen voorschot betalen. Ik heb zelf de eerste consultatie niet moeten betalen van hem :)

Ik heb geen idee of het ook zou kunnen op afbetaling. Maar het lijkt me geen schande om dat eens te vragen! Anders bel je eens naar artemedis? Misschien is er wel iets bespreekbaar :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.