Ga naar inhoud

MissV : 9 januari 2017 : Dr. Vertriest : Maria Middelares : Gent


Aanbevolen berichten

Gisteren mijn eerste bikini gekocht!!!  Ik werd onverwachts uitgenodigd om naar de sauna te gaan. Probleem: ik had geen enkele passende bikini meer. Achteraf bleek ik dat ook helemaal niet nodig te hebben. Achja...

 

Mijn nieuwe maat blijkt 70E te zijn (op zicht zijn ze stukken kleiner hoor). Heel fijn geholpen in een lingeriezaak die ik voor het eerst bezocht. (De zaak waar ik voordien ging... het contact met de verkoopster lag me niet echt.)

Het originele plan gisteren was om bij Hunkemoller te gaan, maar niets wat ik pastte zat lekker; pijnlijk en deed niks voor mijn nieuwe borsten. Een beetje gedesillusioneerd buitengestapt daar, heb je eindelijk stevige borsten, lijkt het nog steeds een slappe boel. 

 

Het is een prijzig ding, maar heel blij ermee! Morgen ga ik terug voor uitgebreid BH's passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Heerlijk de sauna, ook zo genoten of toch nog opgelaten gevoel zo met je verse littekens? IK heb 75E dat klinkt groot maar als ik naar mijzelf kijk vind ik dat reuze meevallen. Ik slaag ook meestal niet bij de  Hunkemoller  en geef ook liever iets meer uit voor een goed passende bh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei LiaLa:

Heerlijk de sauna, ook zo genoten of toch nog opgelaten gevoel zo met je verse littekens? IK heb 75E dat klinkt groot maar als ik naar mijzelf kijk vind ik dat reuze meevallen. Ik slaag ook meestal niet bij de  Hunkemoller  en geef ook liever iets meer uit voor een goed passende bh. 

Nee, eigenlijk was ik best trots op m'n nieuwe boobs. De littekens zijn ook wat minder zichtbaar, de ene kant wat meer dan de andere. Ik had maar even een opgelaten gevoel omdat er een man maar bleef staren naar me, even later in het zwembad opnieuw... 

Ik moest ook even denken aan een uitspraak van @mmmaaike... ik geloof bij de voorbereiding van haar operatie? Ik zag iig geen enkel paar voorbijkomen waarmee ik zou willen ruilen :D

 

E klinkt huge! Maar idd, het ligt er maar aan wat er in die verpakking zit. De verkoopster vond ze ook mooi :wub: Al zegt ze het tegen iedereen... ze had gescoord! Het was toch een beetje een awkward momentje... "Ja, ik kan best wel wat hulp gebruiken. Ik heb nl. een lift gehad... oh en er zitten ook nog prothesen in". Het brave mens gaf geen krimp en heeft me uitstekend geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei MissV:

Nee, eigenlijk was ik best trots op m'n nieuwe boobs. De littekens zijn ook wat minder zichtbaar, de ene kant wat meer dan de andere. Ik had maar even een opgelaten gevoel omdat er een man maar bleef staren naar me, even later in het zwembad opnieuw... 

Ik moest ook even denken aan een uitspraak van @mmmaaike... ik geloof bij de voorbereiding van haar operatie? Ik zag iig geen enkel paar voorbijkomen waarmee ik zou willen ruilen :D

 

E klinkt huge! Maar idd, het ligt er maar aan wat er in die verpakking zit. De verkoopster vond ze ook mooi :wub: Al zegt ze het tegen iedereen... ze had gescoord! Het was toch een beetje een awkward momentje... "Ja, ik kan best wel wat hulp gebruiken. Ik heb nl. een lift gehad... oh en er zitten ook nog prothesen in". Het brave mens gaf geen krimp en heeft me uitstekend geholpen.

In de sauna moet je even over een drempel maar het is zo heerlijk eenmaal gewend. Mooi toch dat die van jouw helemaal naar wens zijn. Operatie geslaagd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha mooi toch! Helemaal trots op jullie voorgevel. @MissV en @LiaLa

 

Zo gek eigenlijk hoe snel je aan je nieuwe boobs went, hier net zo trots! Ik zat van het weekend oude foto's te bekijken en ineens lijken ze wel van een ander. Daarnaast had ik van het weekend een feestje waarbij we in een hotel verbleven met een paar vriendinnen en paar homo vrienden (zijn net soort vriendinnen eigenlijk). 1 van de meiden heeft net 4 weken terug een prothese wissel gehad en 1 andere meid heeft van zichzelf een cup 70G terwijl ze heel erg slank is. In een goeie bh een prachtig gezicht maar het is wel echt heel aanwezig. Nu heeft ze de mijne gezien en ze is overstag. Ze loopt al jaren rond met het idee een verkleining te willen maar is bang voor de littekens. De mannen (homo's) vonden het ook echt prachtig geworden. En die zijn pas kritisch :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2017 om 15:46 zei mmmaaike:

Hahaha mooi toch! Helemaal trots op jullie voorgevel. @MissV en @LiaLa

 

Zo gek eigenlijk hoe snel je aan je nieuwe boobs went, hier net zo trots! Ik zat van het weekend oude foto's te bekijken en ineens lijken ze wel van een ander. Daarnaast had ik van het weekend een feestje waarbij we in een hotel verbleven met een paar vriendinnen en paar homo vrienden (zijn net soort vriendinnen eigenlijk). 1 van de meiden heeft net 4 weken terug een prothese wissel gehad en 1 andere meid heeft van zichzelf een cup 70G terwijl ze heel erg slank is. In een goeie bh een prachtig gezicht maar het is wel echt heel aanwezig. Nu heeft ze de mijne gezien en ze is overstag. Ze loopt al jaren rond met het idee een verkleining te willen maar is bang voor de littekens. De mannen (homo's) vonden het ook echt prachtig geworden. En die zijn pas kritisch ;:D

Geweldig!! Je verhaal zo :D:D:D  Over gewenning gesproken aan mijn nieuwe boops was ik zo gewend. Mijn eigen borst op de plek waar ze horen. De rest van mijn lijf na mijn gewicht verlies is een heel ander verhaal. Na een jaar is mijn brein nog steeds niet geherprogrammeerd 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 21-2-2017 om 01:31, MissV zei:

Oh, weet je wat? Ik ben heel blij met mijn nieuwe vriendinnen...sinds vrijdag lijken ze ook weer verandert. Ze lijken nu bijna even groot, hoog, links nog een ietsje minder soepel en ik lijk een borstplooi te hebben (kleintje dan). Gek hoe snel dat verandert... misschien was het vrijdag ook al anders dan ik in mijn hoofd had (en vandaar die reactie van de pc?). 

Ik probeer deze week nog nieuwe foto's te plaatsen.

Hi, ik ben hier nieuw en vroeg me af hoe ik jouw foto’s zou kunnen bekijken. Ik zal 2/4 een lift met prothese krijgen bij dr Vertriest en ben benieuwd naar zijn werk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.