Ga naar inhoud

Beevee : 13 maart 2017 : Dr. Van Genechten : Hasselt


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei best_boobie:

misschien thuis voor de buis in plaats van steeds op bf :45: 

Wij zijn vrouwen, dus we kunnen multitasken hè. Dus wij zijn actief op het BF, terwijl we voor de buis hangen :38:.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal zo goed gegaan is! Hoe is het nu met je? De eerste dagen ben je door, begin je nu echt minder pijn te krijgen?

Zou ik je foto's mogen zien, ik krijg zelf 375cc volgende maand en ben heel benieuwd naar je nieuws setje ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Liefbeestje:

Wat fijn dat het allemaal zo goed gegaan is! Hoe is het nu met je? De eerste dagen ben je door, begin je nu echt minder pijn te krijgen?

Zou ik je foto's mogen zien, ik krijg zelf 375cc volgende maand en ben heel benieuwd naar je nieuws setje ;-)

 

Hoi!  Ja valt eigenlijk reuze mee.  Doet wel pijn hoor dat wel, maar had erger verwacht.  Ben sinds gisteren pijnstillers gestopt , enkel voor het slapen gaan nog.  En smorgens is het allemaal heel stijf en zo, dus dat is ook wat opletten bij het rechtkomen.  Het is wat zoeken hoe en wat je kan, maar valt wel mee.  Je voelt wel dat het minder gaat als je teveel wil doen, daarom dat ik ook geen pijnstillers meer neem anders ga ik misschien te veel willen doen :). Weet niet of je kinderen hebt? En borstvoeding gegeven?  Het voelt alsof er enorm veel stuwing in de borsten zit.  Bij mij is de linker meer gezwollen dan de rechter, ben rechtshandig dus met die kant doe ik wel iets meer;  links hangt er maar wat bij :)

krijg je voor of achter de spier?

ik voeg je toe aan mijn album, maar echt veel zie je er niet op vind ik zelf moet echt nog vorm krijgen, dus kan niet wachten tot de zwelling weg is en ze wat zachter worden!! :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beevee, dank voor het toevoegen, ziet er al mooi uit hoor! Die gaan prachtig worden straks als het allemaal lekker ingezakt is :-).

Ja ik kan me de stuwing nog goed herinneren, de pijn was minder, maar hoe mijn borsten er toen uitzagen was geweldig :D. Kan niet wachten tot ze altijd zo zijn!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat de pijn redelijk meevalt! 

Alleen ik heb dus nog nooit stuwing meegemaakt, wel m'n ribben gekneusd/gebroken gehad. Dat was echt hel, dus ga er maar van uit dat het ongeveer die pijn gaat zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Rocker:

Fijn om te lezen dat de pijn redelijk meevalt! 

Alleen ik heb dus nog nooit stuwing meegemaakt, wel m'n ribben gekneusd/gebroken gehad. Dat was echt hel, dus ga er maar van uit dat het ongeveer die pijn gaat zijn. 

Misschien dat het nog wel meevalt dan voor jou :) want dat doet naar het schijnt ook verschrikkelijk pijn hoor!!  Stuwing is vooral vervelend , gevoel dat het allemaal trekt, de huid staat gespannen, en spierpijn alsof je dagen oefeningen hebt zitten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topic gevonden. Hoe gaat het nu met je? Is de pijn dragelijk? Ik ben ook erg benieuwd naar je foto's. Wil je mij toevoegen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.