Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Op 20-7-2017 om 13:25 zei missy89:

Hoi @Wuppie

 

Gelukkig dat het meeviel zeg!!

Ik kom net van eindcontrole, alles goed gelukkig.

 

Enjoy your boobies xxx

Ja inderdaad. Jij ook gelukkih alles goed Yeuh. Lekker genieten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Wuppie:

@Jaydee ja inderdaad. Ziet er nu weer rustig uit. 

Hoest met jou trouwens ?? 

X x 

Met mij gaat het goed hoor. Ik ben 3 juli geweest voor het erfelijkheidsonderzoek en moet 4 à 5 weken wachten op de uitslag. Nog een paar weekjes spanning dus. Maar komt vast wel goed. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Wuppie:

@Jaydee Oké. Ben benieuwd. Laat je me wat weten. X 

Zodra ik de uitslag heb, zet ik dat in een statusupdate op mijn profielpagina. Dan kan iedereen, die erin geïnteresseerd is, het lezen. Ik hoop dat ik goed nieuws erin kan zetten. Bedankt dat je zo meeleeft, @Wuppie. Lief van je!

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
3 uur geleden zei dian85:

Oh wat lijkt me dat raar als je pas door hem geopereerd bent... Heel erg. Ik ken hem niet maar verdrietige situatie. 

Ja ik vind het ook echt erg. Was echt een super fijne lieve man en een goede pc. 

:(  Zou mijn controles bij hem blijven doen. En nu is hij er ineens niet meer. 

En voor de nabestaanden pfff echt geen woorden voor. 

Sommige meiden hier hebben nog afspraak staan bij hem voor operatie. Echt niet te geloven dit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg he :74:Gisterde hoorde ik dit en was er echt stil van en verdrietig. Ik vond hem zo'n ontzettende lieve man die goed is in zijn vak. Een groot verlies. Ben regelmatig nog bij hem op controle geweest en ik had een goede klik met hem. Vind het ook zo erg voor zijn nabestaande. Zo bizar, ineens is hij overleden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.