Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Ben 3,5 week geleden geholpen door v Tits . Bij consult heb ik gepast maar hij had ook protheses op tafel liggen om ze te voelen. 

Zo kon ik ook goed verschil in cohesie voelen tussen rond en anatomisch.

vond de nazorg ook super, twee x gebeld door kliniek hoe het ging ( had drains omdat ik ook een lift heb laten doen)

na een week controle en week later weer hechtingen eruit .. en allemaal even lief en met aandacht behandeld.

ja hij is niet goedkoop maar vond een goed gevoel erbij ook veel waard . Gaat wel om je lijf wat je juist mooier wilt hebben.

Hoor soms ook dat jezelf bh moet meenemen bij een kliniek, die goede van Anita extreme controle kost ook 60 euro.

Ook een goed beleid qua pijnstilling en antibiotica , dus hoeft niet echt pijn te lijden.

succes dames met jullie keuzes ! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Wuppie:

Ja daarom ik moet dinsdag nog echt ff over de maat hebben. Want ik wil wel voller maar niet naar voren voller maar in hoogte en dichter bij elkaar. Lastig uitleggen hi hi. Maar dacht zelf ook later van 4 projectie naar 6 is toch in mijn ogen best veel en dan ga ik erin de hoogte op achteruit van 12,5 nu naar 11. :blush:

duszzz Ha Ha ff s goed navragen dinsdag. 

Ik heb ook nog al mijn foto's van mijn eerste bv. Echt leuk en ga zeker nu weer nieuwe maken. Prijzen staan gewoon op site bij cosmedics ook voor wissel. ;)

succes ben benieuwd x x 

 Jah klopt ik heb die prijzen gezien, maar dat is met kapsel.

of moet ik dat gewoon aanhouden denk je, betreft jou nieuwe projectie ik zou er blij mee zijn maar jah ik had aa zonder prothese.

Mijn prothese was 10,6 Kort/hoog hoe je het wil noemen, misschien kan deze nu wel wat hoger.

Ken jou lengte en gewicht niet, maar ik ben nu 164/ +-57kg omvang 75 bh

Toen ik mijn 1e bv liet doen woog ik ongeveer 50kg met omvang 70 bh

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei B's Boobs:

Ben 3,5 week geleden geholpen door v Tits . Bij consult heb ik gepast maar hij had ook protheses op tafel liggen om ze te voelen. 

Zo kon ik ook goed verschil in cohesie voelen tussen rond en anatomisch.

vond de nazorg ook super, twee x gebeld door kliniek hoe het ging ( had drains omdat ik ook een lift heb laten doen)

na een week controle en week later weer hechtingen eruit .. en allemaal even lief en met aandacht behandeld.

ja hij is niet goedkoop maar vond een goed gevoel erbij ook veel waard . Gaat wel om je lijf wat je juist mooier wilt hebben.

Hoor soms ook dat jezelf bh moet meenemen bij een kliniek, die goede van Anita extreme controle kost ook 60 euro.

Ook een goed beleid qua pijnstilling en antibiotica , dus hoeft niet echt pijn te lijden.

succes dames met jullie keuzes ! 

 

 

Je hebt zeker gelijk betreft voorzorg/nazorg en pijnstilling dat had ik de 1e keer niet, dat is nu zeker mijn eerste prioriteit.

En de prijs is het laatste, maar wel vast handig om te weten vooraf :D, krijg jij je bh van Tits dan?

Een BV/wissel is niet zomaar iets wat je doet, en je moet je goed voelen bij de PC en kliniek.

Als ik bepaalde prijzen zie of lees, denk ik wel bij mezelf hoe bestaat het toch:o zo goedkoop, beetje vreemd.

Maar super dat hij daar alle protheses heeft liggen, dus alles fijn voelen en vergelijken Top!

En jij echt ook nog een lift, pfff dat zal wel heftig geweest zijn!

Maar ben jij dan in de velthuis geweest of ziekenhuis? Velthuis rekent voor een gewone BV al E4600 excl wissel kosten dacht ik.

Ik wil voor mijn wissel toch denk ik graag in een ziekenhuis, en velen van Velthuis werken ook in het ziekenhuis is mij verteld.

 

Xxx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei lena76:

 Jah klopt ik heb die prijzen gezien, maar dat is met kapsel.

of moet ik dat gewoon aanhouden denk je, betreft jou nieuwe projectie ik zou er blij mee zijn maar jah ik had aa zonder prothese.

Mijn prothese was 10,6 Kort/hoog hoe je het wil noemen, misschien kan deze nu wel wat hoger.

Ken jou lengte en gewicht niet, maar ik ben nu 164/ +-57kg omvang 75 bh

Toen ik mijn 1e bv liet doen woog ik ongeveer 50kg met omvang 70 bh

 

Xx Lena

Ik ben 1.70 en weeg 60 kilo. Eerste bv weet ik niet eens meer hoeveel ik woog. Maar doe veel aan krachttraining. Vetpercentage is dan ook maar 17% 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei B's Boobs:

Ben 3,5 week geleden geholpen door v Tits . Bij consult heb ik gepast maar hij had ook protheses op tafel liggen om ze te voelen. 

Zo kon ik ook goed verschil in cohesie voelen tussen rond en anatomisch.

vond de nazorg ook super, twee x gebeld door kliniek hoe het ging ( had drains omdat ik ook een lift heb laten doen)

na een week controle en week later weer hechtingen eruit .. en allemaal even lief en met aandacht behandeld.

ja hij is niet goedkoop maar vond een goed gevoel erbij ook veel waard . Gaat wel om je lijf wat je juist mooier wilt hebben.

Hoor soms ook dat jezelf bh moet meenemen bij een kliniek, die goede van Anita extreme controle kost ook 60 euro.

Ook een goed beleid qua pijnstilling en antibiotica , dus hoeft niet echt pijn te lijden.

succes dames met jullie keuzes ! 

 

@B's Boobs ben je bij Velthuis geweest kf ook mmc Veldhoven. 

Ik mag zelfs van dr van Tits nachtje blijven. Hij vroeg of ik dit wilde ivm de drains die ik krijg en ik daar niet mee naar huis wil en beetje angstig ben. 

Dus echt super fijn  

en kreeg je je bh daar? Ik wilde die Al :blink:een gaan kopen. En ja ik ga zeker een goede halen maar vind het lastig qua maat hi hi 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei B's Boobs:

Bij Velthuis kliniek 

oh dat is fijn ... hoewel ik liever thuis  slaap , maar werk zelf als verpleegkundige dus wel wat gewend natuurlijk .

ja maat is lastig , misschien vragen tijdens consult 

Ik had mijn eerste bv ook bij het Velthuis kliniek. Echt ook super tevreden daarover. Ik ben gewoon angstig aangelegd. Beetje bang dat het niet goed gaat enz. Slaap er nu al slecht door en mag pas over 2 weken :P

x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei lena76:

Ik heb wel ongeveer een idee van mn droomboobs, ik weet niet of ik die hierin mag zetten.

Maar dit komt aardig in de buurt:3:.

 

B7LZw6urTOEsAAAAAElFTkSuQmCC

Kan die niet zien of openen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei lena76:

Nou ik weet niet wat ik gedaan heb, maar soms kan ik nergens op reageren:19:.

Jah en die foto pakt hij niet, dat is echt jammer.

Ik zie hem wel maar hij plaatst hem niet in mijn reactie.

 

Xx Lena

Mooi balen :unsure: ach ja. Komt goed ... Truste vrouwke ik ga s kijken of ik vannacht een x goede nachtrust heb :P x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies update. Net terug en een heel prettig en fijn gesprek gehad met dr van Tits en anesthesist. 

Dr van Tits besteld nu de 440cc voor me ( mentor ) 

 

ik gaf aan dat ik ze wel iets voller wilde. En ik dacht ook echt dat ik da met de 390cc wel zou krijgen. Dr van Tits legde me nu uit dat het kapsel wat hij eruit haalt natuurlijk opgevuld word vandaar de 390cc ( heb nu 310) 

dus qua maat zou ik er niet heel veel op vooruitgaan dus toch ook 440cc besteld Yeuh Ikke blij :43:

 

hij had ook duidelijk uitgelegd dat het beter is om gewoon weer voor de spier terug te plaatsen het het voor mij meer voordelen dan Dual plane.

A . Ik kan dan mooier decolleté maken 

B . was beter voor krachttraining wat ik doe 

C . hij gaf aan dat ik net zoveel kans heb op kapselvorming met Dual plane als voor de borstspier en dat dit nu met de mentor nihil was. Vandaar dat ze waren overgestapt van natrelle naar mentor. ( schijnt dus met mcghan meer kans op kapselvorming te hebben , was onderzoek naar geweest) 

:D ik iig blij alles klaar nu aftellen. 

 

Ik mag ook ( omdat ik best angstig ben en slecht slaap) van de anesthesist een oxazepam innemen dag voor de operatie om te slapen ( gelukkig ) medicatie krijg ik in ziekenhuis en ik mag een nachtje daar overnachten :rolleyes: ook blij mee 

x x 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Wuppie:119:

 

Wat geweldig, volgens mij heb je een super consult gehad!

Dus het wordt 440cc mooi! dat is effe een sprong he hihi, maar weer anatomisch toch.

Ik vraag/twijfel mezelf suf of ik weer anatomisch of rond moet nemen.

Pieker mezelf suf, zeker omdat bij mn eerste bv niet breder kon als prothese van 11,5 breedt (had ook omvang 70, maar nu 75! zou ik dan nu een bredere prothese kunnen denk je? of heeft de omvang bh hier niks mee te maken.

Ik weet wel zeker dat ik meer projectie wil dan die 4,2 van toen, wat hoger hihi heb nu maar korte tietjes.

Welke maten prothese heb jij dan zo meteen in breedte en projectie, ik wil toch echt wel minimaal een duidelijke echte D voor het oog. (niet in bh maat, dan lijkt het met geluk nog maar een c grote b.

 

Spannend hoor xxxxxxxx Lena

Kreeg mijn foto ineens bij iemand anders er wel in geplakt, vraag me niet hoe:blink: ploep daar stond hij hihi.

Maar dat was een voorbeeld van wat ik ongeveer mooi zou vinden.

Nu moet ik bij jou toppic naar pagina 4 gaan en kan dan pas reageren, zo raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @lena76 mijn maten nu zijn 12 breed , 12 high en projection 4,2. 

Word nu dan wel iets meer maar ik geb nu al een duidelijke D cup. Heb het nog niet opgezocht voor de 440cc en ja anatomische :43: maar ze worden nu iets voller.

 

Dus ben blij dat ik het gesprek nog aangevraagd had. Echt zo fijn gevoel bij nu dat ik de juiste keuzes heb gemaakt ook met terug voor de borstspier :D

Projectie bij nieuwe is dacht ik 6 dus komt goed.  

Benieuwd wanneer jij je gesprekje hebt en hoe het bij jou gaat worden dan :rolleyes:

 

Moet alleen nog wel sport bh halen volgende week 

litteken crème krijg ik daar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey ik kan weer reageren in jouw toppic:D

 

Heb toch wel effe een grote domper nu pfffff, heb een reactie gekregen van MMC en val hier bijna van mijn stoel:(:(:(.

Ik ben super teleurgesteld in de prijs omdat ik had gerekend dat het met E4000,- toch wel zou lukken.

Ben ik nu dan zo'n pin of zuinige muts dat ik zo heb gedacht? ik voel me er echt vervelend onder en dat is nog zacht uitgedrukt.

Dacht oke ik heb nu n mooi bedrag bij elkaar incl nog wat extra voor eventuele complicatie's waar je niet vanuit moet gaan, maar ik vind deze prijs echt belachelijk sorry (dan komt er ook nog n bh bij etc etc, ik weet het effe niet nu).

Het consult valt dan wel weer mee in prijs, die is hetzelfde als bij de Velthuis.

 

Hieronder de reactie, wel even mijn naam weg gehaald wil het niet over internet verspreiden.

 

Geachte mevr,

 

Hartelijk dank voor het invullen van het contactformulier op onze website.  

 

U bent van harte welkom op de polikliniek . Tijdens dit consult zal hij de mogelijkheden voor een prothesewissel met u bespreken.  U heeft tijdens dit consult de mogelijkheid tot passen van diverse protheses, zodat u kunt kiezen uit verschillende maten/ vormen. Tevens wordt gekeken wat het best bij uw lichaam past.

 

Voor dit intake gesprek wordt € 50,00 in rekening gebracht. Als u na het gesprek een operatie in laat plannen, zal de € 50,00 in mindering worden gebracht op het totaalbedrag.

 

A: werkt inderdaad met Mentor protheses

B: er zijn voortdurend nieuwe ontwikkelingen op het gebied van pijnmedicatie. Dit kunt u tijdens het consult/ of bij de afdeling anesthesie bespreken  

C: de prijs voor een prothesewissel is € 4.700,00. Mogelijk komt U in aanmerking voor een (gedeeltelijke) machtiging van de zorgverzekering. Tijdens het consult kan beoordelen plaatsvinden of u aan de voorwaarden voldoet om een machtiging aan te vragen. De zorgverzekering beslist of zij de machtiging verlenen.

 

Ik hoop u hiermee alvast voldoende te hebben geïnformeerd. De polikliniekassistenten kunnen uw vragen ook telefonisch beantwoorden.

U bent van harte welkom op de polikliniek en kunt via een van onderstaand telefoonnummer een afspraak inplannen:

 

Maxima Medisch Centrum Eindhoven

locatie Eindhoven
Ds. Th. Fliednerstraat 1
5631 BM Eindhoven
Tel.: 040 - 888 8590
Plastische chirurgie op www.mmc.nl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Wuppie:

Ha @lena76 mijn maten nu zijn 12 breed , 12 high en projection 4,2. 

Word nu dan wel iets meer maar ik geb nu al een duidelijke D cup. Heb het nog niet opgezocht voor de 440cc en ja anatomische :43: maar ze worden nu iets voller.

 

Dus ben blij dat ik het gesprek nog aangevraagd had. Echt zo fijn gevoel bij nu dat ik de juiste keuzes heb gemaakt ook met terug voor de borstspier :D

Projectie bij nieuwe is dacht ik 6 dus komt goed.  

Benieuwd wanneer jij je gesprekje hebt en hoe het bij jou gaat worden dan :rolleyes:

 

Moet alleen nog wel sport bh halen volgende week 

litteken crème krijg ik daar 

 

Lees hierboven:(, was je vergeten te citeren

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lena76 Ik wist dat dit tegen de 5000 euro kost bij MMC. Staat volgens mij ook bij hun op de site. Extra kosten voor verwijderen van oude protheses. 

 

Voor 4000euro heb je een bv maar nu moet je ook wisselen vrouwke dus daar komen de kosten van bij. Maar ik was 15 jaar geleden al 4600,- euro kwijt voor bv in velthuiskliniek. Bij MMC is het eigenlijk vaak wat goedkoper omdat dit in het ziekenhuis is. 

 

Maar heb je ook last van je protheses(pijn of zo) Anders zou je nog verzoek kunnen laten aanvragen door mmc voor gedeeltelijk vergoeding. Denk dat deze prijzen overal in Nederland hetzelfde liggen hoor. Ik heb dan nu het geluk dat ik de helft vergoed krijg. 

Wil je goedkoper dan zal je denk ik in België moeten gaan oriënteren. 

Hopelijk kom je eruit mop. Klote als je ergens op rekent en het is heel anders ja:blush:

x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je dames,

 

Nou ik heb net gebelt, en ik zei tegen die assitente ben ik nu blind of wat?

Lees ik er dan zo erg langs op de site van Cosmedic, ze gaf aan dat zei een ander lijstje had als de site:(.

Zeg nu zelf wat staat hier?

Kapselverwijdering inclusief prothesen

kapselverwijdering_12470644_178.jpg

 

Vanaf € 3.950,-

 

Onze plastisch chirurgen

 

94

Gemiddelde beoordeling van CosMedic

Zoek, vind en beoordeel kliniek op KliniekErvaringen.nl
Lees alle ervaringenSchrijf een review
Onderdeel van HelloReview

Wat voor soort behandeling is het?

Een operatieve ingreep waarbij het kapsel rond de prothesen en de prothesen verwijderd worden. Nieuwe prothesen worden ingebracht.

Wat houdt de ingreep in?

Het oude litteken wordt geopend, het kapsel wordt verwijderd en de prothesen worden verwisseld.

Duur ingreep

Vanaf negentig minuten

Nabehandeling

Drie weken dag en nacht een sportbeha dragen, zes weken geen inspanning

 

??och jah raar is het wel in ieder geval.

 

Xx Lena

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Desert-rose,

 

Idd weet ik bij Nio en Selms E3100,- voor een wissel, zou ik er bij hun meteen een hotel bij kunnen boeken ivm reizen op en neer, en houd nog geld over ook om met de kinderen iets leuks te doen.

 

@Wuppie Nee heb niet echt last, slaap wel altijd met een arm onder mn borsten omdat het anders niet lekker ligt.

Ook op vakantie lig ik nooit op mn buik op zo'n zonnebedje, dat is echt irritant.

Maar echt raar hoor die prijzen, wat je zegt klopt idd Velthuis rekende toen E4600 voor de McGhans druppel en MMC E3750 14 jaar geleden.

Maar goed ik blijf gewoon nog effe doorsparen of ik ga even iets anders bedenken, zoals desert rose ook al zei.

Zelfs die assistente zei andere klinieken zijn misschien goedkoper! kijk eens rond:blink:.

Ik zei tegen haar, luister in Amsterdam werken ze met dezelfde protheses en Top chirurgen voor E3100,-, jullie prijzen zijn echt hoog! en die in Amsterdam Nio en Selms zijn echt geen prutsers pfff.

Sorry voor mn geklaag, ik leg me er nu even bij neer.

Ik hoef niet voor een duppie voor op te zitten en wil een goede prothesewissel met garantie nazorg etc etc, maar hier moet ik zelfs mijn BH nog betalen ook:wacko:.

Ik stop effe met typen, lees mezelf terug en ben een klaagmiep op dit moment.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lena76 ah vrouwke toch. Je klaagt niet het is gewoon f*** duur. :blush: en inderdaad stom dat er andere prijzen op hun site staan terwijl het duurder is. Mogen ze dan wel s ff aanpassen. 

 

Snap dat prijsverschil ook niet hoor. Kijk naar dr van Tits. Werkt in Velthuis en bij cosmedic en bij Velthuis betaal je nog meer als in ziekenhuis. 

Maar miss wat desert rose zegt en bij die kliniek s navragen. :rolleyes:

 

klopt met die bh. Vroeg gisteren ook of ik die bij MMC kreeg maar bh moet ik ind zelf kopen en meenemen. Krijg wel litteken crème hi hi :P Wanne feest :D

komt vast wel goed bij je.

 

Ik ben nu zo via huisarts en doorverwijzing in ziekenhuis door mri bij dr van Tits MMC terecht gekomen ( en heel erg blij mee hoor ) maar kan me voorstellen dat als je zo moet zoeken dat da een gedoe is ff 

succes schat :1big_boobs:x x 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.