Ga naar inhoud

Wuppie : 21 maart 2017 : Dr. van Tits : MMC : Veldhoven


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Wuppie:

hi @Desert-Rose

 

oh sorry dacht ik moest gewoon nieuwe aanmaken. ( lang geleden dat ik erop heb gezeten hi hi ) <_<

maar Thanks voor de oplettendheid en samenvoegen. 

Zodra ik datum heb laat ik het je zeker weten :D

men inderdaad baker 4 nu vergoed gekregen echt super blij mee :rolleyes:

fijne avond x x :43:

 

 

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, het is geen probleem, 

 

Ja jij lekker van het weekend een feestje bouwen hahaha.

 

Dank je wel, fijn weekend meis.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 459
  • Created
  • Laatste Reactie

Yeuh datum bekend 21 maart krijg ik mijn wissel. Mocht er iemand uitvallen kan ik eerder komen. Wilde heel graag 4 maart of zo maar dr van Tits is tot de 15e zelf op vakantie hi hi :D

Nu nog eerst op vakantie mrt carnaval en dan nog anderhalve week werken en dan mag ik :43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Wuppie:

Yeuh datum bekend 21 maart krijg ik mijn wissel. Mocht er iemand uitvallen kan ik eerder komen. Wilde heel graag 4 maart of zo maar dr van Tits is tot de 15e zelf op vakantie hi hi :D

Nu nog eerst op vakantie mrt carnaval en dan nog anderhalve week werken en dan mag ik :43::43:

 

Super, heb je datum ingevuld, mocht die veranderen dan hoor ik het wel

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alleen nu belde de assistent en die zei dat ik alles vergoed krijg. Zo staat het schijnbaar in de brief voor chirurg. Akkoord verklaring voor zorgactiviteit 039042 is akkoord 

dit had ik zelf ook wel gezien maar weet ik veel wat dit inhoud 

dus assistent word maandag hierover teruggebeld door ziekenfonds. 

 

Tja tegen mij zeiden ze alleen zelf prothese betalen en in brief staat met code eigenlijk ' met vervangen prothese' is akkoord voor vergoeding 

 

benieuwd wat ze hiermee gaan doen 

van de ene kant denk ik ja ik heb zwart op wit dat ik alles vergoed krijg?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe protheses moet ik zelf betalen. Maar Hey je hoort mij niet klagen. :D ben al heel erg blij dat de rest allemaal vergoed word door ziekenfonds. 

7 maart heb ik nog een gesprek met plastisch chirurg dr van Tits en gesprek met internist. 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Wuppie:

De nieuwe protheses moet ik zelf betalen. Maar Hey je hoort mij niet klagen. :D ben al heel erg blij dat de rest allemaal vergoed word door ziekenfonds. 

7 maart heb ik nog een gesprek met plastisch chirurg dr van Tits en gesprek met internist. 

;)

 

Ik snap je helemaal,ik zou ook niet klagen hahaha.

 

Dat is alleen maar goed dat je nog even gesprekken hebt,goede voorbereiding is het halve werk, en daarna kun je lekker aftellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Wuppie

Je bent zeker in goede handen bij Dr.Tits ik heb gisteren lelijke eendjes gekeken wat een sympathieke man.

En een mooi resultaat bij deze dame met haar BV.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Ank:

@Wuppie

Je bent zeker in goede handen bij Dr.Tits ik heb gisteren lelijke eendjes gekeken wat een sympathieke man.

En een mooi resultaat bij deze dame met haar BV.

xx Ank

ha ank Thanks voor het doorgeven. Ga het nu terug kijken. 

Ja Tis een hele fijne chirurg. Gelukkig :D maar ben wel zenuwachtig pfff 

nog 2 weken x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wuppie,

 

Ik ga jou echt volgen! ben zo benieuwd hoe het u vergaat de wissel bij Tits.

Snap dat je zenuwachtig bent, dat ben ik nu al en heb nog geen consult gepland.

Werkt Tits met verschillende protheses of is daar niet over gesproken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @lena76 ben zelf ook heel erg benieuwd. Las dat je ook al 14 jaar prothese hebt en aan wissel zit te denken. En je woont in Eindhoven. Ik in helmond :D 

dr van Tits werkt met mentor implantaten zijn sinds kort over naar deze. En wel in alle maten , ronde , druppel , low profile of medium of high enz. 

Ga je ook een consult aanvragen bij hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOh Echt wat leuk!

Ik kan niet wachten op jouw verslag, ik ben echt zo benieuwd hoe het met jou gaat bij Tits.

Hoe heb jij jouw eerste BV ervaren? ik als een hel:wacko:  achter de borstspier pfffff vandaar ook de angst, en ben echt niet kleinzerig aangezien ik ook al kinderen heb gekregen zelfs meer als 1 :D zonder verdoving ploep.

Maar mijn BV was erger en dat is nog licht uitgedrukt, vandaar ook de vraag elders of het een verschil is duel plaine of achter de borstspier.

 

dank voor je antwoord xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei B's Boobs:

Mooi dat je datum bekend is..en al in zicht!

Ik ben 3 weken geleden geopereerd door d'r van Tits en heel erg tevreden tot nu toe:D

Oh echt goed om te horen. Ik mag over 2 weken. Pffff slaap er nu al slecht van. Maar ben zo blij als ik dalijk van mijn pijn af ben en mooie nieuwe borsten heb. ( ga ik iig van uit ). Zit nog te denken of ik wel of niet foto's ga plaatsen hi hi maar denk het wel ;) heb jij foto's. En welke heb je gekregen maat enz ?? Zal zo s ff gaan neuzen op je profiel.

Goed om te horen dat het zo goed bevallen is. En is ie ok nog op tv geweest dr van Tits bij lelijke eendjes. Ben wel blij dat ik door hem geopereerd word hoor :D toch een hele geruststelling 

x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lena76:

OOh Echt wat leuk!

Ik kan niet wachten op jouw verslag, ik ben echt zo benieuwd hoe het met jou gaat bij Tits.

Hoe heb jij jouw eerste BV ervaren? ik als een hel:wacko:  achter de borstspier pfffff vandaar ook de angst, en ben echt niet kleinzerig aangezien ik ook al kinderen heb gekregen zelfs meer als 1 :D zonder verdoving ploep.

Maar mijn BV was erger en dat is nog licht uitgedrukt, vandaar ook de vraag elders of het een verschil is duel plaine of achter de borstspier.

 

dank voor je antwoord xxx

Mijn eerste bv ( voor de borstspier) deed ook zeer hoor. Ik weet nog dat ik de eerste dagen niet eens overeind kon komen uit bed om te plassen zo n pijn. 

En ik vond ze in her begin lelijk echt van die opgezwollen rakkette:unsure:n Maar daarna super mooi ben er altijd heel erg tevreden mee geweest met mijn boobies:D.

 

Heb nu 75e bh maat dus zeker goed gevuld. Alleen vind ik ze nu niet meer mooi door de kapselvorming. Zijn echt nu meer ronde protheses geworden ipv anatomisch ( wat ik dus wel heb) 

ze zijn hard en niet meer mooi in model. En dan dat branderige gevoel ( vooral rechts ) is echt klote en er zit een dikke bobbel op. Blij als ik daar straks ook vanaf ben. Ik hoop oook echt dat ze weer zacht worden :rolleyes:

maar krijg ze nu weer voor de borstspier. Ben alleen bang dat ik nu pijn ga krijgen van het kapsel wat eruit gesneden word :blush: dat ik dat ga voelen daarna. Maar das ff afwachten. Dat weet ik ook niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Wuppie,

 

Ja vertel me wat, net na de operatie het was echt super lelijk ook bij mij!

Onderkant was recht en de pijn was idd verschrikkelijk, hoop dat jij er dadelijk weer snel vanaf bent.

Ik woon in omgeving eindhoven zoals je hebt gelezen, heb net even jou hele verhaal gelezen!

En ook mijn spullen gezocht van de BV  (lag op zolder ver weg) , ik heb dus ook de McGhans 410mm Soft Touch 245 cc Anatomisch dezelfde als jij of niet?

Ik heb even gekeken en mijn prothese is 11,5 breedt en 10,6 hoog en 4,2 staat er. Echt grappig om te lezen hoe ik dat allemaal opgeschreven heb toen:rolleyes: snel snel kriebel kras kras.

Nog een lachertje, ik herrinner me nu ineens niet lachen! geef dat boekje maar hier van die borsten kan ik nog even lezen thuis en pakte het zo van zijn bureau, niet dat ik er wat van snapte toen hihi maar ik zie het net tussen mijn spulletjes uit vallen.

Maar zo zien we maar, nu is het misschien toch handig wel handig al die informatie van toen.

Als ik mijn wissel laat doen wil ik zeker voor het oog een volle D, dus denk een sport bh een DD/E mee nemen denk ik haha mij foppen ze niet meer, nu loop ik dus met een C dat op een Btje lijkt.

Die pasprotheses leken veel groter als de BV dus was echt een tegenvaller, maar had geen keus dat of niks.

Bij mij is er toen niet gesproken over projectie's/profile's etc etc, nu is dat wel anders denk ik.

Wat heb ik al veel gelezen hier, het is gewoon een verademing:D denk dat ik nu misschien beter af ben met Mentor ivm mijn wens.

Wat super dat jij een deel vergoed krijgt, echt top!

 

XxxLena

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei lena76:

Hee Wuppie,

 

Ja vertel me wat, net na de operatie het was echt super lelijk ook bij mij!

Onderkant was recht en de pijn was idd verschrikkelijk, hoop dat jij er dadelijk weer snel vanaf bent.

Ik woon in omgeving eindhoven zoals je hebt gelezen, heb net even jou hele verhaal gelezen!

En ook mijn spullen gezocht van de BV  (lag op zolder ver weg) , ik heb dus ook de McGhans 410mm Soft Touch 245 cc Anatomisch dezelfde als jij of niet?

Ik heb even gekeken en mijn prothese is 11,5 breedt en 10,6 hoog en 4,2 staat er. Echt grappig om te lezen hoe ik dat allemaal opgeschreven heb toen:rolleyes: snel snel kriebel kras kras.

Nog een lachertje, ik herrinner me nu ineens niet lachen! geef dat boekje maar hier van die borsten kan ik nog even lezen thuis en pakte het zo van zijn bureau, niet dat ik er wat van snapte toen hihi maar ik zie het net tussen mijn spulletjes uit vallen.

Maar zo zien we maar, nu is het misschien toch handig wel handig al die informatie van toen.

Als ik mijn wissel laat doen wil ik zeker voor het oog een volle D, dus denk een sport bh een DD/E mee nemen denk ik haha mij foppen ze niet meer, nu loop ik dus met een C dat op een Btje lijkt.

Die pasprotheses leken veel groter als de BV dus was echt een tegenvaller, maar had geen keus dat of niks.

Bij mij is er toen niet gesproken over projectie's/profile's etc etc, nu is dat wel anders denk ik.

Wat heb ik al veel gelezen hier, het is gewoon een verademing:D denk dat ik nu misschien beter af ben met Mentor ivm mijn wens.

Wat super dat jij een deel vergoed krijgt, echt top!

 

XxxLena

Ha Lena. 

Ja een geluk bij een ongeluk dat de helft vergoed word. 

Bij het Velthuis werd 15 jaar geleden bij mij ook 245cc geadviseerd. Ben toen op het laatst ( dankzij dit birstenforum en verhalen) terug gegaan om de maat nog s te bespreken en toen is het 310cc geworden waar ik heel blij mee ben. (75e) dus ik snap dat je je nu ook niet meer laat foppen. 

Wanneer ga je op consult en waar ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wuppie,

 

Ben nog aan het nadenken waar een consult Velthuis rekent volgens mij maar E50,- en ziekenhuis E150,- dus consult velthuis en operatie ziekenhuis.

En velen van hun werken ook in een ziekenhuis stuk goedkoper Tits werkt ook in Helmond/eindhoven ziekenhuis:D, Zat ook te denken aan Tits of van rappard maar zo moeilijk pffff ben nu al beroerd haha (had moojen ook op mn lijstje staan maar geschrapt)  Nio of Selms zijn ook toppers volgens mij maar die laatste 2 is zo ver rijden van ons, maar ik heb hier al wel heel veel gelezen.

Verder in die tijd zat ik nog niet aan de laptop bijna en waren maar weinig mensen met een bv toen die ik ken.

Jah en daar zeg je wat de Velthuis die was toen idd zo populair, maar ook MEGA duur!

Ik wist wel dat ik de druppel wilde toen persee en dat koste toen in het MMC E3750, dat was het nieuwste Soft Touch en dat wilde ik dus!

 

Lena76

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt. Ik was bij Velthuis 15 jaar geleden ongeveer 4500,- euro kwijt. En inderdaad Dr.  van Tits werkt ziwel in Velthuis als bij cosmedics in het MMC Veldhoven. Ik krijg mijn wissel nu bij het MMC VEV  En eigenlijk ben ik daar wel blij mee. Mag sowieso nachtje blijven ..Yeuh 

 

Bij Velthuis was ik super tevreden hoor... maar was pinnen (Rond 9.30 uur)  , operatie , bijkomen en even later weer thuis ( Dus vind ziekenhuis wel fijner nu. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Wuppie:

Ja klopt. Ik was bij Velthuis 15 jaar geleden ongeveer 4500,- euro kwijt. En inderdaad Dr.  van Tits werkt ziwel in Velthuis als bij cosmedics in het MMC Veldhoven. Ik krijg mijn wissel nu bij het MMC VEV  En eigenlijk ben ik daar wel blij mee. Mag sowieso nachtje blijven ..Yeuh 

 

Bij Velthuis was ik super tevreden hoor... maar was pinnen (Rond 9.30 uur)  , operatie , bijkomen en even later weer thuis ( Dus vind ziekenhuis wel fijner nu. :D

Hoe gaat het met Tits op consult?

Heb jij ook de echte mentor prothese gevoeld of alleen de pasprotheses.

Hoe gaat het dan met nieuwe ccs bepalen bvb tellen ze dan 245cc bij wat ik nu erin heb? als ze nog 100% 245cc zijn hahaha ik laat ze wegen en wil ze mee naar huis:unsure:.

Weet jij jou maten nog toevallig, ik had de eerste keer 11,5 breedt en 10,6 hoog met 4,2 projectie 245ccmm.

Denk dat wij namelijk aardig overeen komen betreft prothese maten, voorsituatie was ik alleen plat aa.

Draag nu 75c (toen 70c) maar lijkt n B,

 

Pfff spannend. Xxx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Wuppie,

 

En mochten ze bij mij er als smurrie uitkomen:unsure::o:o zoals op een youtube filmpje wat ik nooit had moeten kijken natuurlijk!

Dan kunnen die van mij ook terug naar de fabriek, of moet ik alles eerst laten controleren van te voren?

Maar jah, heb al zo vaak gelezen dat ze toch niks zien op een echo of mri zelfs, en pas als de boel open is.

Dus zonde mijn mijn hoge eigen risico, als ze stuk zijn zien ze het vanzelf.

Maar lees het wel steeds meer pffff, en hoor nog zeggen scheuren niet en kunnen nooit lekken:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Lena. Heel erg fijn het consult bij van Tits. Alleen heb ik nu niks gepast ( is denk ik niet mogelijk als je al implantaten hebt :blink:

ik heb as dinsdag nog gesprek met dr van Tits en wil dan de implantaten voelen en ik had nog wat vragen. 

Mijn maten van de mcghan die ik nu heb zijn 12 breed en 12,6 hoog met projectie 4,4 ( 310 cc) 

nu met mentor 390 cc is dit 12 breed , 11,3 hoog en projectie 6. En hierover wil ik het dinsdag ff over hebben met dr van Tits <_< omdat de hoogte veel lager is en de projectie hoger ( en ik snap niet zo goed waarom hij deze maat heeft gekozen )  maar dinsdag weet ik dan meer. 

 

Mijn voorsituatie was kleine b en nu heb ik 75e oogt als grote d. X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei lena76:

Oh Wuppie,

 

En mochten ze bij mij er als smurrie uitkomen:unsure::o:o zoals op een youtube filmpje wat ik nooit had moeten kijken natuurlijk!

Dan kunnen die van mij ook terug naar de fabriek, of moet ik alles eerst laten controleren van te voren?

Maar jah, heb al zo vaak gelezen dat ze toch niks zien op een echo of mri zelfs, en pas als de boel open is.

Dus zonde mijn mijn hoge eigen risico, als ze stuk zijn zien ze het vanzelf.

Maar lees het wel steeds meer pffff, en hoor nog zeggen scheuren niet en kunnen nooit lekken:blink:

Ha Ha ik lees dit nu pas. Ja ben ook zo erover na aan denken of ik mijn oude implantaten wil zien. Ze zeggen wel kapsel gescheurd maar voor het zelfde geld is implantaat gescheurd ( want dan krijg je ook een bult erop en dat heb ik) 

en dan krijg je ind alles vergoed als ze kapot zijn. Maar weet niet of het mag en of ik het wel wil zien :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Wuppie:

Ha Ha ik lees dit nu pas. Ja ben ook zo erover na aan denken of ik mijn oude implantaten wil zien. Ze zeggen wel kapsel gescheurd maar voor het zelfde geld is implantaat gescheurd ( want dan krijg je ook een bult erop en dat heb ik) 

en dan krijg je ind alles vergoed als ze kapot zijn. Maar weet niet of het mag en of ik het wel wil zien :unsure:

 

Hee Wuppie,

 

Jazeker kan je ze mee krijgen, daar hebben we voor betaald:lol:.

Maar als het nou echt smurrie is lijkt het me wel lastig om ze mee te geven als chirurg hihi.

Tits zal gewoon werken met de meting dan die hij heeft gedaan bij jou nu. projectie is dus echt veel meer 6!

Mijn prothese moet bij de 11,5 breedt liggen en mogen van mij wel iets hoger als het kan nu(voller ook).

Ik wil ze deze keer ook echt voelen voor ik ze laat plaatsen, en ook gewoon passen zodat ik ongeveer weet hoe het eruit gaat zien.

Dan moet hij er maar wat bij doen in de sport bh, dan kan ik hier foto's van maken grappig toch:D.

Ik heb zelfs nog foto's van voor mijn 1e BV 2 erwtjes op n plankje, maar ik weet niet hoe ik die op de computer krijg omdat ze niet digitaal zijn.

Ik maak ook dadelijk weer foto's van hoe ze nu nog zijn, voor mijn wissel.

Ben ook wel een benieuwt naar Tits zn prijs voor n wissel, heb al n mailtje weg gedaan naar Cosmedic voor info.

Kan niet wachten.

 

Xxx Lena

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei lena76:

 

Hee Wuppie,

 

Jazeker kan je ze mee krijgen, daar hebben we voor betaald:lol:.

Maar als het nou echt smurrie is lijkt het me wel lastig om ze mee te geven als chirurg hihi.

Tits zal gewoon werken met de meting dan die hij heeft gedaan bij jou nu. projectie is dus echt veel meer 6!

Mijn prothese moet bij de 11,5 breedt liggen en mogen van mij wel iets hoger als het kan nu(voller ook).

Ik wil ze deze keer ook echt voelen voor ik ze laat plaatsen, en ook gewoon passen zodat ik ongeveer weet hoe het eruit gaat zien.

Dan moet hij er maar wat bij doen in de sport bh, dan kan ik hier foto's van maken grappig toch:D.

Ik heb zelfs nog foto's van voor mijn 1e BV 2 erwtjes op n plankje, maar ik weet niet hoe ik die op de computer krijg omdat ze niet digitaal zijn.

Ik maak ook dadelijk weer foto's van hoe ze nu nog zijn, voor mijn wissel.

Ben ook wel een benieuwt naar Tits zn prijs voor n wissel, heb al n mailtje weg gedaan naar Cosmedic voor info.

Kan niet wachten.

 

Xxx Lena

 

Ja daarom ik moet dinsdag nog echt ff over de maat hebben. Want ik wil wel voller maar niet naar voren voller maar in hoogte en dichter bij elkaar. Lastig uitleggen hi hi. Maar dacht zelf ook later van 4 projectie naar 6 is toch in mijn ogen best veel en dan ga ik erin de hoogte op achteruit van 12,5 nu naar 11. :blush:

duszzz Ha Ha ff s goed navragen dinsdag. 

Ik heb ook nog al mijn foto's van mijn eerste bv. Echt leuk en ga zeker nu weer nieuwe maken. Prijzen staan gewoon op site bij cosmedics ook voor wissel. ;)

succes ben benieuwd x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.