Ga naar inhoud

Jezebel1980 : 14 maart 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Kimmetje187:

Het personeel in kliniek Amstelveen zijn echt vriendelijke mensen. Ze laten je echt veilig en rustig voelen.  Ik had totaal geen stress ik bleef echt rustig maar dat komt echt door hun. Ze zijn echt super super lief, heb het nog nooit zo gehad. Zeker een aanrader!  Voor de klas staan na 2 weken gaat denk ik wel. Als je maar niks opheft enzo.. ik blijf in totaal 4 weken thuis. Ik wil gewoon zeker niets forceren. Je herstelt maar 1 keer natuurlijk ;)

 

Oh dat is super fijn om te horen!! Dat zal ik dan ook echt wel nodig hebben anders durf ik het niet meer aan denk ik haha. Dat is fijn. Ik zou ook liever 4 weken thuis blijven maar ja dat gaat sowieso niet lukken helaas. En dat is zeker waar je herstel is het allerbelangrijkste! Het scheelt dat ik ze niet hoef te tillen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

mijn ervaring met dr Schiettecatte is ook alleen maar positief. Wat een aardige vriendelijke man.Hij kwam op mij zeer ervaren over, die echt voor het mooiste resultaat wil gaan.Ik heb zelf nu een A/b cupje en als je dus nog eigen vetweefsel hebt, kan rond prima. En zodra je ook nog dual plane kiest, word nog mooier omdat de spier de prothese dan nog iets indrukt en zo krijg je een heel natuurlijk resultaat. Daarnaast gaan ronde protheses op den duur bijna niet hangen en maakt het hierbij niet uit indien ze eventueel zouden gaan draaien. Zodra je geen/heel weinig eigen vetweefsel hebt, dan word rond afgeraden omdat je dan eventueel de rand van de prothese zou kunnen zien. En echt alleen een geoefend oog zal straks het verschil kunnen zien tussen anatomisch en rond. ( lang verhaal, heb goed opgelet tijdens mijn consult )

 

ik denk dat 400cc met jouw lengte heel mooi is! 

 

Gr Jezebel

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jezebel1980:

Hi dames,

 

mijn ervaring met dr Schiettecatte is ook alleen maar positief. Wat een aardige vriendelijke man.Hij kwam op mij zeer ervaren over, die echt voor het mooiste resultaat wil gaan.Ik heb zelf nu een A/b cupje en als je dus nog eigen vetweefsel hebt, kan rond prima. En zodra je ook nog dual plane kiest, word nog mooier omdat de spier de prothese dan nog iets indrukt en zo krijg je een heel natuurlijk resultaat. Daarnaast gaan ronde protheses op den duur bijna niet hangen en maakt het hierbij niet uit indien ze eventueel zouden gaan draaien. Zodra je geen/heel weinig eigen vetweefsel hebt, dan word rond afgeraden omdat je dan eventueel de rand van de prothese zou kunnen zien. En echt alleen een geoefend oog zal straks het verschil kunnen zien tussen anatomisch en rond. ( lang verhaal, heb goed opgelet tijdens mijn consult )

 

ik denk dat 400cc met jouw lengte heel mooi is! 

 

Gr Jezebel

Ik geef je zeker in alles gelijk maar op 1 ding moet ik je toch echt tegenspreken en dat is van het vetweefsel. Ik had dat net echt niet van mijn eigen vandaar ook dual plane zodat de randen niet te zien zijn. Als ze voor de spier worden geplaatst kan het zijn dat je de randen ziet en voelt vandaar. Haha sorry dat ik je tegenspreek :) maar dual plane word sowieso al het meeste gebruikt ze gaan inderdaad veel eerder hangen als ze voor de spier zitten.. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jezebel1980:

Hi dames,

 

mijn ervaring met dr Schiettecatte is ook alleen maar positief. Wat een aardige vriendelijke man.Hij kwam op mij zeer ervaren over, die echt voor het mooiste resultaat wil gaan.Ik heb zelf nu een A/b cupje en als je dus nog eigen vetweefsel hebt, kan rond prima. En zodra je ook nog dual plane kiest, word nog mooier omdat de spier de prothese dan nog iets indrukt en zo krijg je een heel natuurlijk resultaat. Daarnaast gaan ronde protheses op den duur bijna niet hangen en maakt het hierbij niet uit indien ze eventueel zouden gaan draaien. Zodra je geen/heel weinig eigen vetweefsel hebt, dan word rond afgeraden omdat je dan eventueel de rand van de prothese zou kunnen zien. En echt alleen een geoefend oog zal straks het verschil kunnen zien tussen anatomisch en rond. ( lang verhaal, heb goed opgelet tijdens mijn consult )

 

ik denk dat 400cc met jouw lengte heel mooi is! 

 

Gr Jezebel

 

Hoi Jezebel! Fijn dat jij ook goed ervaringen hebt met dr. Schiettecatte! Voor jou duurt het nu niet lang meer! Ik heb al wel wat van zijn bv's gezien en het meeste vond ik wel echt mooi! 

 

Ik hoop het ook.. Ben net als jij bang dat het veel te groot wordt. Had eerst een afspraak via Diana Gabriels, maar daar had ik toch niet helemaal een goed gevoel bij.. Sinds vandaag een nieuwe afspraak gemaakt rechtstreeks via kliniek Amstelveen. Zijn jullie ook via deze kliniek of via kliniek Gabriels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben ook moeder met slappe borsten helaas. Ik zat ook wat informatie over kliniek Amstelveen te zoeken, en zag er allemaal positief uit. Mag ik vragen hoeveel je ongeveer moet betalen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jetxxx:

 

Hoi Jezebel! Fijn dat jij ook goed ervaringen hebt met dr. Schiettecatte! Voor jou duurt het nu niet lang meer! Ik heb al wel wat van zijn bv's gezien en het meeste vond ik wel echt mooi! 

 

Ik hoop het ook.. Ben net als jij bang dat het veel te groot wordt. Had eerst een afspraak via Diana Gabriels, maar daar had ik toch niet helemaal een goed gevoel bij.. Sinds vandaag een nieuwe afspraak gemaakt rechtstreeks via kliniek Amstelveen. Zijn jullie ook via deze kliniek of via kliniek Gabriels?

Hi,

 

ik ben via kliniek Veldhoven bij Dr Schiettecatte gekomen. Dat zou ik doen of rechtstreeks naar kliniek Amstelveen. Daar word je immers ook geopereerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jetxxx:

 

Hoi Jezebel! Fijn dat jij ook goed ervaringen hebt met dr. Schiettecatte! Voor jou duurt het nu niet lang meer! Ik heb al wel wat van zijn bv's gezien en het meeste vond ik wel echt mooi! 

 

Ik hoop het ook.. Ben net als jij bang dat het veel te groot wordt. Had eerst een afspraak via Diana Gabriels, maar daar had ik toch niet helemaal een goed gevoel bij.. Sinds vandaag een nieuwe afspraak gemaakt rechtstreeks via kliniek Amstelveen. Zijn jullie ook via deze kliniek of via kliniek Gabriels?

Ik ben via kliniek Veldhoven gegaan ;) daar heb ik het consult gehad en de operatie in kliniek amstelveen :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Jetxxx said:

 

Hoi Jezebel! Fijn dat jij ook goed ervaringen hebt met dr. Schiettecatte! Voor jou duurt het nu niet lang meer! Ik heb al wel wat van zijn bv's gezien en het meeste vond ik wel echt mooi! 

 

Ik hoop het ook.. Ben net als jij bang dat het veel te groot wordt. Had eerst een afspraak via Diana Gabriels, maar daar had ik toch niet helemaal een goed gevoel bij.. Sinds vandaag een nieuwe afspraak gemaakt rechtstreeks via kliniek Amstelveen. Zijn jullie ook via deze kliniek of via kliniek Gabriels?

 

Ik ben ook via Kliniek Veldhoven en moet ik naar Kliniek Amstelveen voor de operatie. (sorry voor mijn slecht Nederlands!). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Stephh90 said:

Hoi! Ik ben ook moeder met slappe borsten helaas. Ik zat ook wat informatie over kliniek Amstelveen te zoeken, en zag er allemaal positief uit. Mag ik vragen hoeveel je ongeveer moet betalen? 

 

Hoi Steph, via Kliniek Veldhoven is €2.800. Het is de prijs voor mijn borstvergroting met ze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesxxx Ik ben ook geopereerd door dr. Schiettecatte. Hij raadde mij 450 cc aan, maar ik heb gekozen voor 400 cc. Ik ben ook 1.80m lang, maar het ligt ook aan hoe breed je borst is. In het begin schrok ik mij rot en vond ze veel te groot. Nu ben ik er na 7 weken al aan gewend, maar denk dat 350 cc natuurlijker oogt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei ChanB:

@Loesxxx Ik ben ook geopereerd door dr. Schiettecatte. Hij raadde mij 450 cc aan, maar ik heb gekozen voor 400 cc. Ik ben ook 1.80m lang, maar het ligt ook aan hoe breed je borst is. In het begin schrok ik mij rot en vond ze veel te groot. Nu ben ik er na 7 weken al aan gewend, maar denk dat 350 cc natuurlijker oogt. 

 

Oh heel fijn voor mij om te horen!! Ik wil namelijk niet heel groot en ben bang dat het dan iets te groot wordt. Welke cup maat heb je nu? Jij bent er nu hopelijk wel tevreden mee? :)

 

Andere dames bedankt voor de reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.