Ga naar inhoud

Jezebel1980 : 14 maart 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hi Allemaal,

 

Ik denk dat ik er nu toch uit ben: ik ga het doen! Ik ben 35. 173 lang en 59 kilo.

Ik had altijd al niet veel borst maar na 2 zwangerschappen is er niet veel meer van mijn borsten over, ik voel me er erg onzeker over en ik wil gewoon mooie volle borsten, maar zeker niet te groot! Na het zien van de nieuwe borsten bij een vriendin van mij gisteren, dacht ik: het ziet er zo mooi uit! ik ga ervoor!

Ik moet alleen nog een 1 e consult inplannen, ik begin denk ik bij de Bergman clinic. Spannend! Weet iemand wat de gemiddelde wachttijden zijn? Ik hoop dat het voor deze zomer nog zou lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jezebel1980:

Hi Allemaal,

 

Ik denk dat ik er nu toch uit ben: ik ga het doen! Ik ben 35. 173 lang en 59 kilo.

Ik had altijd al niet veel borst maar na 2 zwangerschappen is er niet veel meer van mijn borsten over, ik voel me er erg onzeker over en ik wil gewoon mooie volle borsten, maar zeker niet te groot! Na het zien van de nieuwe borsten bij een vriendin van mij gisteren, dacht ik: het ziet er zo mooi uit! ik ga ervoor!

Ik moet alleen nog een 1 e consult inplannen, ik begin denk ik bij de Bergman clinic. Spannend! Weet iemand wat de gemiddelde wachttijden zijn? Ik hoop dat het voor deze zomer nog zou lukken!

Hey!

 

welkom op het forum! Hopelijk kan het forum veel voor je betekenen. Voor mij alvast wel. Iedereen is superlief en zonder dit forum had ik waarschijnlijk al 100 keer in alle nood gebeld naar de dokters voor iets dat niets is haha :D . Is leuk om iedereen zijn ervaringen te kunnen lezen en ook wat je kan verwachten. Ik ben bij dr Verdonck geweest en ben nu 17 dagen geleden geopereerd :) . Ben iedere dag al gelukkiger en gelukkiger. Wachttijden hangt af van dokter tot dokter. Best gewoon op consultatie gaan en dan zal je al veel meer weten ! Succes alvast!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi,

 

na heel veel uren hier op het forum en heel veel sites en recensies gelezen te hebben, heb ik op 9 feb een consult gehad bij kliniek Veldhoven , en op eigen verzoek bij Dr. Schiettecatte. 

Ik ben erg tevreden over het consult en de bijdrage van dr Schiettecatte hierin. Hij nam rustig de tijd en heeft al mijn vragen goed en duidelijk beantwoord. Ik denk dat het goed is om jezelf goed voor te bereiden op het consult, dan kan je samen met de arts de vragen etc doornemen. Ik kan mij anders voorstellen dat het meer een info gesprek word vanuit de arts zijn visie. Ik had bijvoorbeeld ook een groot aantal foto's meegenomen van hele mooie borsten en van hele lelijke, en heb de arts dus ook gevraagd hoe en wat hierover.  Hij heeft mij hier duidelijk antwoord op gegeven. Daarna hebben we een pas sessie gedaan en zijn uitgekomen op 300cc mentor rond, dual plane. En na 1 nachtje slapen heb ik een afspraak gemaakt. Ik mag 14 maart! Joehoe! Ik vind het enorm spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jezebel1980

 

He meis, Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt,geeft nu toch een gerust gevoel.

 

Ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates, vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Nu lekker aftellen,voor je het weet is het zover.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jacoline,

 

Ga jij ook bij Dr Schiettecatte?  Heb je zelf bewust gekozen om over 3 maanden te gaan? Ik kon nl "zelf'' kiezen en zodoende zo snel al, ik wou graag ruim voor de zomerperiode hersteld zijn.

 

Ik vind het wel echt enorm spannend, en twijfel nog wel eens over de maat, 300cc ( ik wil namelijk echt niet te grote )

Weet je al wat jij krijgt?

 

Gr Jezebel   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jezebel,

 

Ik ga in het Amphia ziekenhuis in Breda. Ik heb er inderdaad zelf voor gekozen om het in juni te doen, omdat ik dan al een aantal weken vrij had genomen en het niet aan m'n baas hoef te melden ;)

Ik krijg 320cc anatomisch maar met een medium/moderate projectie dus niet heel dik en de arts heeft me verzekerd van een natuurlijk resultaat, zal een c-cup worden want hij gaf aan dat dit aantal cc neerkomt op 2 maten groter :)  

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik word woensdag geopereerd door dr Schiettecatte :) Ik krijg 250cc rond dual plane COH 2, dus 50cc minder als jij! ik wou ook geen te grote ik wil zo natuurlijk mogelijk en Schiettecatte rade me dus 250cc aan, daar ben ik wel super blij mee. Ik ben 1m62, als je foto's wilt zien van men voorsituatie en vanaf woensdag ook van na de operatie dan laat je maar iets weten en voeg ik je erbij toe want ze staan wel privé :) 

 

Groetjesss Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Kimmetje187 said:

Hoi! Ik word woensdag geopereerd door dr Schiettecatte :) Ik krijg 250cc rond dual plane COH 2, dus 50cc minder als jij! ik wou ook geen te grote ik wil zo natuurlijk mogelijk en Schiettecatte rade me dus 250cc aan, daar ben ik wel super blij mee. Ik ben 1m62, als je foto's wilt zien van men voorsituatie en vanaf woensdag ook van na de operatie dan laat je maar iets weten en voeg ik je erbij toe want ze staan wel privé :) 

 

Groetjesss Kim

 

Hey kim, ik word geopereerd ook door schiettecatte 19 april!! Ik krijg 300cc mentor II rond prothese. Veel succes woensdag!!! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Jezebel1980 said:

Hi Jacoline,

 

Ga jij ook bij Dr Schiettecatte?  Heb je zelf bewust gekozen om over 3 maanden te gaan? Ik kon nl "zelf'' kiezen en zodoende zo snel al, ik wou graag ruim voor de zomerperiode hersteld zijn.

 

Ik vind het wel echt enorm spannend, en twijfel nog wel eens over de maat, 300cc ( ik wil namelijk echt niet te grote )

Weet je al wat jij krijgt?

 

Gr Jezebel   

Hey jezebel,

 

ik krijg hetzelfde van jij :) ik ben 1,56m and 46kg! Ik wil een beetje groot, maar kok natuuralijk.. haha veel spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jacoline:

Hey Kim,

 

ik ben eerlijk gezegd ook erg benieuwd naar jouw resultaten en ervaringen, zou ik je album ook mogen zien?

 

gr Jacoline

ja tuurlijk ik zal je erbij toevoegen, kijk dan maar in mijn album. Nu staat alleen mijn voorsituatie er nog maar op. Ik ga proberen woensdag na de operatie een verslag te schrijven, maar dat zie ik dan wel hoe ik me dan voel enzo.. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kimmetje187:

ja tuurlijk ik zal je erbij toevoegen, kijk dan maar in mijn album. Nu staat alleen mijn voorsituatie er nog maar op. Ik ga proberen woensdag na de operatie een verslag te schrijven, maar dat zie ik dan wel hoe ik me dan voel enzo.. 

 

 

Spannend zeg, woensdag al! Veel succes en dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Kimmetje187 said:

ja tuurlijk ik zal je erbij toevoegen, kijk dan maar in mijn album. Nu staat alleen mijn voorsituatie er nog maar op. Ik ga proberen woensdag na de operatie een verslag te schrijven, maar dat zie ik dan wel hoe ik me dan voel enzo.. 

 

 

 

Kim, kan ik ook jouw prive album vanaf woensdag zien? :)) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Jezebel1980:

Enne succes woensdag!

Ik zal je vanaf morgen er ook bij zetten! Anders moet je me al volgen dan vergeet ik je naam zeker niet.. hmm ik denk niet bepaald dat ze te groot zijn bij jou.  Ik krijg 250cc en ben 1.62 en die grootte vond ik goed.  Heb je geen passessie gehad ? En dankje wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames!

 

Ik ga 15 maart op consult bij dr Schiettecatte en er staat nu een voorlopig datum gepland voor de operatie op 25 april! Echt heel erg spannend. Twijfel wel nog steeds. Ben daarom ook extra benieuwd naar jullie ervaringen! Zou ik eventueel ook jullie album mogen zien? 

Ik heb nu een A/B cup en wil naar een volle C. Bij het consult bij Diana Gabriels adviseerde zij mij 400cc rond. Dit lijkt mij alleen best wel veel... Ik wil zo natuurlijk mogelijk eigenlijk. Ben wel 1.80 m. en weeg 66 kg. Wat denken jullie?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jetxxx:

Hoi dames!

 

Ik ga 15 maart op consult bij dr Schiettecatte en er staat nu een voorlopig datum gepland voor de operatie op 25 april! Echt heel erg spannend. Twijfel wel nog steeds. Ben daarom ook extra benieuwd naar jullie ervaringen! Zou ik eventueel ook jullie album mogen zien? 

Ik heb nu een A/B cup en wil naar een volle C. Bij het consult bij Diana Gabriels adviseerde zij mij 400cc rond. Dit lijkt mij alleen best wel veel... Ik wil zo natuurlijk mogelijk eigenlijk. Ben wel 1.80 m. en weeg 66 kg. Wat denken jullie?

 

 

Hoi!  Wat spannend zeg.. ik zou eerlijk gezegd gewoon het consult van Schiettecatte afwachten hij gaat sowieso nooit te groot hij is echt voor natuurlijke borsten. En 400cc kan wel. Hangt van je lichaam af, scheelt echt van persoon tot persoon. Ik heb 250 cc rond dual plane geplaatst. En die zijn echt al groot voor mij maar dat is omdat ik heel smal ben. Ik zal je toevoegen bij mijn album... en de ervaring bij mij met Schiettecatte, ik vind hem echt een goede dokter hij neemt zeker de tijd bij het consult om op al je vragen te antwoorden, vind hem echt heel vriendelijk en zijn werk vind ik top! Ben tot nu toe heel blij ben nu 8 dagen po ..

:)

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Kimmetje187:

Hoi!  Wat spannend zeg.. ik zou eerlijk gezegd gewoon het consult van Schiettecatte afwachten hij gaat sowieso nooit te groot hij is echt voor natuurlijke borsten. En 400cc kan wel. Hangt van je lichaam af, scheelt echt van persoon tot persoon. Ik heb 250 cc rond dual plane geplaatst. En die zijn echt al groot voor mij maar dat is omdat ik heel smal ben. Ik zal je toevoegen bij mijn album... en de ervaring bij mij met Schiettecatte, ik vind hem echt een goede dokter hij neemt zeker de tijd bij het consult om op al je vragen te antwoorden, vind hem echt heel vriendelijk en zijn werk vind ik top! Ben tot nu toe heel blij ben nu 8 dagen po ..

:)

Groetjes x

Ja heb je ook gelijk in! Ik had alleen de hele tijd anatomische in gedachten.. Ik heb het idee dat dat natuurlijker is of heb ik het dan mis? Welke cup maat heb jij nu met 250cc? Top dankjewel! 

Goed om te horen dat je een positieve ervaring hebt met dr. Schiettecatte! 

 

Hoe gaat het verder met jouw herstel?? Valt het mee of valt het tegen?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jetxxx:

Ja heb je ook gelijk in! Ik had alleen de hele tijd anatomische in gedachten.. Ik heb het idee dat dat natuurlijker is of heb ik het dan mis? Welke cup maat heb jij nu met 250cc? Top dankjewel! 

Goed om te horen dat je een positieve ervaring hebt met dr. Schiettecatte! 

 

Hoe gaat het verder met jouw herstel?? Valt het mee of valt het tegen?

 

X

Ik heb je toegevoegd in mijn album dus je kan kijken :) ik wou eerst ook anatomisch maar Schiettecatte heeft me van gedacht veranderd. Ik weet zelfs niet dat hij vaak anatomisch doet, ik denk dat hij echt voor ronde prothese is. Dus als je echt anatomisch wilt zou ik naar een andere gaan, rond kan ook natuurlijk vooral met dual plane.. Ook zoals ik net zei Schiettecatte wilt echt natuurlijke borsten, ik ben super blij met rond dual plane :) en mijn cup maat weet ik nog niet. Weet je pas na 6 weken.. normaal kreeg ik een grote B kleine C maar lijkt nu eerder een C. Ook zie je vaak dat je borsten na 6 weken net groter zijn dan na 1 week po. Dus ben eens benieuwd.. Mijn herstel gaat goed. Nog een beetje pijn nu maar als ik niets forceer gaat het echt goed. De eerest 2 dagen zijn echt heftig vooral smorgens maar dit moet je er gewoon voor over hebben :) voor de rest valt het echt mee! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Kimmetje187:

Ik heb je toegevoegd in mijn album dus je kan kijken :) ik wou eerst ook anatomisch maar Schiettecatte heeft me van gedacht veranderd. Ik weet zelfs niet dat hij vaak anatomisch doet, ik denk dat hij echt voor ronde prothese is. Dus als je echt anatomisch wilt zou ik naar een andere gaan, rond kan ook natuurlijk vooral met dual plane.. Ook zoals ik net zei Schiettecatte wilt echt natuurlijke borsten, ik ben super blij met rond dual plane :) en mijn cup maat weet ik nog niet. Weet je pas na 6 weken.. normaal kreeg ik een grote B kleine C maar lijkt nu eerder een C. Ook zie je vaak dat je borsten na 6 weken net groter zijn dan na 1 week po. Dus ben eens benieuwd.. Mijn herstel gaat goed. Nog een beetje pijn nu maar als ik niets forceer gaat het echt goed. De eerest 2 dagen zijn echt heftig vooral smorgens maar dit moet je er gewoon voor over hebben :) voor de rest valt het echt mee! :)

Ik heb jouw album bekeken. Ziet er al mooi uit!! Ja ik lees bijna ook alleen over ronde protheses bij hem, maar goed eerst maar even vragen wat zijn visie is daarop! Ja snap ik ze veranderen natuurlijk nog volop dus dat is spannend! Hoe was jouw ervaring verder met kliniek Amstelveen??

Goed om te horen dat je herstel goed gaat! Dat heb ik er ook zeker wel voor over! :) 

Ben wel benieuwd of ik eventueel na 2 weken weer voor de klas kan. Zou het heel erg vervelend vinden als ik mij ziek moet melden bijvoorbeeld.. Moet jij binnenkort alweer werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het personeel in kliniek Amstelveen zijn echt vriendelijke mensen. Ze laten je echt veilig en rustig voelen.  Ik had totaal geen stress ik bleef echt rustig maar dat komt echt door hun. Ze zijn echt super super lief, heb het nog nooit zo gehad. Zeker een aanrader!  Voor de klas staan na 2 weken gaat denk ik wel. Als je maar niks opheft enzo.. ik blijf in totaal 4 weken thuis. Ik wil gewoon zeker niets forceren. Je herstelt maar 1 keer natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.