Ga naar inhoud

Voorstellen


juboobs

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Mijn naam is Tess. Ik zou graag een bv willen maar weet nog niet bij welke chirurg en waar.

Op Instagram en Youtube heb ik al veel voor en na fotos gezien van chirurgen in het buitenland.

Maar nog vrij weinig van chirurgen in Nederland, daarom heb ik me bij jullie aangemeld!

 

Mooie bv heb ik gevonden op de instagram van drdavidekim

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tess

Ik heb even je tweede account weggehaald, want het is niet handig om 2 accounts te hebben die je moet bijhouden.. Dat maakt het er niet overzichtelijker op voor jezelf of voor anderen :)

Misschien dat je het gedaan hebt, omdat je geen reactie kreeg, maar dat kan ook liggen aan de info die je geeft.. of misschien de info die je niet geeft ;) 
Bij een voorstel kun je net iets meer over jezelf schrijven, zonder uit de anonimiteit te treden.
Wat je huidige cupmaat is bijvoorbeeld? Wat je beoogt en in welke regio in Nederland je graag een arts zoekt, om maar eens een paar voorbeelden te noemen. Of zoek je toch liever in Belgie omdat dat dichterbij is misschien?

Het lezen van verhalen op dit forum staat je vrij, en zo kun je misschien een goede keuze maken waar je eens op consult gaat? Er zijn een boel pc's in Nederland (ook te vinden op google trouwens, en op hun websites vaak ook voorbeeldmateriaal) maar hier kun je ook de recensies lezen van meiden die een bv gehad hebben.

Succes en veel leesplezier!

 

BB

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.