Ga naar inhoud

De meiden van 9 januari 'Operatie leed pijntje & gekkigheid'


KoKo

Aanbevolen berichten

@Controlfreak92

Dankje wel ;)

Jeetje wat vervelend meis

Is t nu de eerste x bij jou en achter je borstspier?

Zo ja weet ik heel goed hoe je je voelde vannacht.

De eerste x bij mij (ook achter de spier) had ik zoveel pijn,dat ik er echt spijt van had.ik kreeg dicoflinac toen maar kon daar niet tegen.uiteindelijk kreeg ik tramadol ( troep,was na 2 dgn verslaafd) maar deed t er super op.

Heel snel wel weer afgebouwd.

Ik snap dat je wilt helpen maar doe t niet meis,je heb jezelf ermee en je moeder komt niet voor niets he,zo moet je maar denken.

Heel veel stekte meis en luister naar je lichaam.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Melissa1983:

@Controlfreak92

Dankje wel ;)

Jeetje wat vervelend meis

Is t nu de eerste x bij jou en achter je borstspier?

Zo ja weet ik heel goed hoe je je voelde vannacht.

De eerste x bij mij (ook achter de spier) had ik zoveel pijn,dat ik er echt spijt van had.ik kreeg dicoflinac toen maar kon daar niet tegen.uiteindelijk kreeg ik tramadol ( troep,was na 2 dgn verslaafd) maar deed t er super op.

Heel snel wel weer afgebouwd.

Ik snap dat je wilt helpen maar doe t niet meis,je heb jezelf ermee en je moeder komt niet voor niets he,zo moet je maar denken.

Heel veel stekte meis en luister naar je lichaam.

xxx

Klopt ja, de eerste keer :( ik sport normaal ook 4 a 5 keer in de week dus ik denk dat mijn borstspieren ook erg strak staan. Heb af en toe ook echt het idee dat ik misschien te groot ben gegaan :( die van jullie zijn al zo mooi! Vandaag moet ik van mezelf echt rustig aan doen. Mn moeder komt ook alleen om me te douchen en dan gaat ze naar haar werk dus dan kan ik wat meer slapen. Ik ga vandaag wel even uitvogelen hoe die albums werken op de pc. 

 

Bedankt voor je lieve berichtje 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Melissa1983:

Hai joos,

Ik heb een kort verslagje geplaats en wat fotos.zal ze hier ook even plaatsen.

Vandaag gaat t stukken beter met de pijn.slapen is wel een drama,alleen op mn rug liggen grrr.

Vanavond ook maar eens een rol kussen erbij pakken.

Vanmiddag start mijn jongste zoontje met snel cursus zwemles,een hele opgave voor mij nu maar wil graag mee!

Hij vindt t erg spannend en wilt mama er graag bij...dusss knop om en mee!

Hoe gaat t bij jullie meiden?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dag 2

Dag 3

Wow wat zien die er mooi uit zeg!!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Melissa1983:

@Controlfreak92

Ja dan kan ik je haast met zekerheid zeggen dat je spieren erg strak staan nu,de eerste x duurde bij mij ook veel langer dan nu. Heel normaal.

Eigenlijk kun je pas na een jaar zeggen dat alles zn plekje heeft gevonden vindt,verandert nog zoveel.

Veel rust is t allerbelangrijkste nu.

Xxx

Geduld hebben is zooo moeilijk! Ben allang blij dat het nog geen zomer is zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

Beetje laat verslagje.
Maar viel allemaal even tegen.

8 januari ben ik samen met mijn moeder en vriend al naar Nijmegen gegaan.
Moeders had van tevoren een hotel geboekt, mocht ik vroeg geopereerd worden dat dat wel makkelijk zou zijn als we al om de hoek waren. Geen gestress.

Helaas had @Controlfreak92 mijn plek om 7 uur al ingepikt dus werd het voor mij half 1.:121: *haha grapje :3:

Emaal aangekomen lag ze in de kamer naast me en ben ik even gaan spieken bij der.
Wauwww, mooi zeg! Maar ook weer die twijfel! Heb ik niet teweinig!
Ik ben nog even gaan passen met Tanne en uitgekomen op 325cc.
We moesten alleen nog aan Frans vragen of hij de cohe 2 wel op voorraad had.
Maar Frans was druk bezig in de O.K dus afwachten dus.

Na een hoop geklets met mutsie in kamer 28. 
Was het al tijd. :63: 
14:00 JEEEEJ eindelijk ik mocht naar de verkoeverkamer!
Het ergste van alles want ik schijt peuken voor een infuus... Oke, ik ben bloeddoner geweest maar naalden bah.

Met een poep en een scheet zat hij erin en wachten en wachten en wachten.
Operatie voor mij liep erg uit. En Frans kwam me pas om kwart over 3 halen.
En thank god hij had de 325cc op voorraad!:33:
15:25 gingen ze me onder narcose brengen en Frans wilde nog weg lopen. Ik zeg hey, hier komen jij! :lol:

Uurtje later werd ik wakker gemaakt en wat zit dat STRAK!:kez_11:
En wat waren ze mooi! Was er zo blij mee! Maar zo GROOT!:18:
Alles zat gelijk en overal gevoel in. Ow ja, en STRAK had ik dat al gezegd? Pff!
Spiegel wilde ik niet meer terug geven haha.
Nou hup de bh aan en terug naar de kamer.

 

Toen was het al tegen 17:00 aan. Moeders en vriendlief zullen wel denken dat ik afgeslacht ben. Die gingen van een uurtje uit. En ik was al 3 uur weg! Had onderhand al 6 borsten kunnen hebben haha. :huh:
 

Emaal op de kamer werd ik ziek van de narcose. :98:
Alles eruit gegooid en om 20:00 mocht ik lekker naar huis.

Ben er heel blij mee.:123:
Maar iets kleiner had ook gemogen.:18:
Moet het denk even in kleding zien voor ik er echt blij mee kan zijn.
Heb nu nog zo weinig energie dat ik gewoon probeer de dagen door tekomen.

 

Volgende week gezellig met @Controlfreak92 naar de controlle. :126:
 




 

Link naar reactie
Delen op andere sites

How, mijn celebrex raakt op...:20: En dacht ik ga nieuwe vragen zodat ik langzaam kan afbouwen. Maar het is zaterdag!

 

Ik ben vandaag ook zo moe! Was 6 uur uit bed en ben inslaap gevallen op de bank.

 

Alles gaat wel steeds makkelijker. Kan makkelijk gaan staan nu behalve als ik helemaal plat lig. En voel me redelijk ok... Nog wel last maar dit is tedoen.

 

Ben het alleen zo zat:ph34r:

Dat ellendige pff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog celebrex voor vanavond (2 capsules) en dan nog 1 capsule voor morgenochtend en dan heb ik ook niet meer. Ik haal voor de zekerheid maar ibuprofen in huis. Paracetemol slik ik al 4x per dag en blijf ik voorlopig nog even doen hoor. Maar in combi met ibu werkt die wat sterker door. Misschien ook handig voor jou @KoKo 

Hoeveel celebrex nam jij eigenlijk en hoeveel mg was het?

 

Ik voel me ook per dag wat beter. Je wordt handiger in dingen en opstaan enzo doet idd minder zeer.  Maar blijf het echt nog wel rustig aan doen. 

 

Net was een vriendin bij me op bezoek met dr 1 jarige dochtertje. Echt heel gezellig.  Kreeg van haar namens het vriendinnengroepje (nog 2 meiden) een bos bloemen en chocolaatjes. Echt zoooo lief :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-1-2017 om 13:26 zei Evi90:

Ik heb nog celebrex voor vanavond (2 capsules) en dan nog 1 capsule voor morgenochtend en dan heb ik ook niet meer. Ik haal voor de zekerheid maar ibuprofen in huis. Paracetemol slik ik al 4x per dag en blijf ik voorlopig nog even doen hoor. Maar in combi met ibu werkt die wat sterker door. Misschien ook handig voor jou @KoKo 

Hoeveel celebrex nam jij eigenlijk en hoeveel mg was het?

 

Ik voel me ook per dag wat beter. Je wordt handiger in dingen en opstaan enzo doet idd minder zeer.  Maar blijf het echt nog wel rustig aan doen. 

 

Net was een vriendin bij me op bezoek met dr 1 jarige dochtertje. Echt heel gezellig.  Kreeg van haar namens het vriendinnengroepje (nog 2 meiden) een bos bloemen en chocolaatjes. Echt zoooo lief :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

ahw wat lief! bij mij zouden er 2 vriendinnen langskomen, woensdag. Nou, verrassing, het waren er 6 haha, ze hadden een hele grote doos met allemaal cadeautjes erin! zooo lief! knap je echt van op.

 

Mijn celebrex is ook op nu. heb vanmorgen om 8 uur nog paracetamol genomen en om 11uur 1 laatste celebrex. vanaf nu ga ik kijken hoe het gaat zonder. vandaag ook een uur gewandeld en weer aan mijn gezonde eetschema. Ben klaar met het zielig zijn hahah! voelde me zo waardeloos!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Joos:

@Evi90  thxs, Het begint erop te lijken he? :)

Ja echt mooi!

 

Ik ben vandaag 1 week po. Voel me echt al wel goed. Zonder pijnstillers kan ik nog niet hoor. Maar ik kan tenminste zelf mee aankleden en douchen e.d. Zo heerlijk dat dat nu lukt. 

Nog een week thuis en dan weer aan het werk. Benieuwd hoe dat gaat. 

 

En al vanaf dag 3 of 4 lekker met vriendlief mee op stap met de auto her en der wat halen.  Denk wel dat je dan fitter blijft. Tuurlijk, hele stukken lopen doe ik niet. Maar buitenlucht doet me goed. 

 

Vandaag de eerste dag alleen thuis. Vriendlief is weer aan het werk. Vanmiddag nog een paar uur geslapen en weinig gedaan op douchen na. Heerlijk rustig dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies, Hoe is het met jullie??

Met mij gaat het heel goed, ik heb vandaag de pleisters eraf gehaald, en ben best blij verrast over hoe mooi de littekens al zijn genezen. 

Ik heb ook nieuwe foto's geplaatst, dus jullie kunnen kijken (of niet haha)

Ik voel me verder prima, heb moeite om me rustig te houden, maatja.

Mijn borsten zijn nog niet helemaal gelijk, mijn rechter spier is nog erg gespannen, en dikker. En deze borst zit voor mijn gevoel ook nog wat hoger, maar soms zie ik het ook weer niet. Ik wil teveel denk ik, te snel...

Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat!

Liefs, Joos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vandaag geholpen op de verjaardag van een vriendin. Achter de bar dus mooi alles op goede hoogte. Beetje drinken inschenken. Was goed te doen. 

 

Komende vrijdag moeten m'n hechtingen eruit. Erg spannend en zie er een beetje tegenop. 

 

Ik heb het idee dat mijn rechter borst beter geneest dan de linker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
Op 11/1/2017 om 11:17 zei Melissa1983:

Hai joos,

Ik heb een kort verslagje geplaats en wat fotos.zal ze hier ook even plaatsen.

Vandaag gaat t stukken beter met de pijn.slapen is wel een drama,alleen op mn rug liggen grrr.

Vanavond ook maar eens een rol kussen erbij pakken.

Vanmiddag start mijn jongste zoontje met snel cursus zwemles,een hele opgave voor mij nu maar wil graag mee!

Hij vindt t erg spannend en wilt mama er graag bij...dusss knop om en mee!

Hoe gaat t bij jullie meiden?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dag 2

Dag 3

Hoeveel Xx heb jij? Wauw Nice boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.