Ga naar inhoud

De meiden van 9 januari 'Operatie leed pijntje & gekkigheid'


KoKo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei BrownieG:

Kom ook even op kraamvisite :45: .. Happy Boobday iedereen en een fijne nachtrust met jullie babiess :64: Fijn herstel!! 

Op kraam visite haha dankjewel meis!

Beetje onwerkelijk allemaal. Pak ze soms even vast en dan is het yes eindelijk.

 

1 uur geleden zei Evi90:

Dankjewel zinin. 

 

Ik kom een partij moeilijk overeind elke keer. En in bed komen is ook een ramp haha. Ach daar word ik vast gauw handiger in. 

Hier nog 1 vreselijk.

2 uur geleden zei Zinin:

Gefeliciteerd dames jullie hebben allemaal je nieuwe boobies:43:

Heel goed herstel gewenst voor jullie allemaal xx

Dankjewel

 

3 uur geleden zei Controlfreak92:

Sterkte meid. Bij mij begint de pijn nu ook te komen helaas. Slaap rechtop met een bedsteun en zo'n u vormig vliegtuigkussentje in mn nek :rolleyes:

 

Slaap lekker!

 

Xxx

Ik ook heb een verstelbaar bed.

Jeetje ik ga echt stuk van de pijn...

Heb jij ook zo n last van je rug?

Net 2 pcm genomen.

Moest trouwens nog wel spugen in de kliniek:98:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei KoKo:

@Controlfreak92

Hoe gaat het met je sport bh? Kan je nog ademen? Vind de mijne al extreem strak. :excl::12:hihi

Pfffff ben er nu al klaar mee, hoop dat de 75d snel binnenkomt :blink: slapen is zo kut nu! Denk dat ik naar de woonkamer verhuis als mn vriend naar zn werk is, lekker op de bank. En misschien wat koelen met ijskompressen! 

 

Wat rot dat je nog moest spugen zeg! Bij mij is alleen de pijn heel naar. En jeetje wat zijn ze hard haha, vooral die bovenkant! Mn kat wil ook heel de tijd op me komen liggen :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Controlfreak92:

@KoKo heb m trouwens ook nog besteld via plutosport! Zie net dat hij pas tussen 1500 en 1700 aankomt dus dat wordt even doorbijten vandaag..

Oww dat is zuur! Toch de 75.

 

Lig nog in bed moeders ligt op de bank.

Mijn rug man, ik zeg net tegen me vriend: Jezus ik heb grote borsten, hou er alleen een gebroken rug aan over.:88:

Lachkick... Ik zeg niet doennnn dat doet zeer:45:

Al 2 keer wezen plassen wat een drama om je bed uit tekomen. Lijk wel een wandelend spook.

 

Moet denk alleen nog overgeven als ik sta ben ik kots misselijk. :98:

Moet ik eigenlijk voor 10 uur doen want dan mag ik die celebrex weer.

Anders gaat die er ook weer uit.

Leuk vooruit zicht pfff.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KoKo jezelf verslikken is ook geen succes kan ik je vertellen! Ik ben nu verhuisd naar de bank, vriend is net naar zijn werk en als t niet meer gaat komt mijn moeder langs. Mijn rug doet inderdaad ook pijn, van het rechtop slapen. En mn keel joh!

 

Heb jij trouwens ook jeuk? Mijn borsten jeuken aan de buitenkanten zeg haha. Een kant zit ook deels wat minder gevoel in..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Controlfreak92

Nee, daar heb ik geen last van.

Wel branderig gevoel in de aders van mijn arm...

Heel raar heb net gekeken of er wat zat maar helemaal niets.

Bij mijn polsen:huh:

 

Hahaha dat deed ik ook bijna maar ging net goed. Zat er aan tedenken dat moet ik nu niet doen.

 

Ga nog even proberen een houding tenemen.

Ik lig nu al een paar uur plat omdat ik ook dacht het komt van het zitten.

Maar plat is net zo erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden, ik was wat laat maar was ook gister later aan de beurt. Onderweg gebeld dat het uitliep, maar toen was ik al onderweg. Om 15.00 geopereerd. Super allemaal. 18.15 naar huis geloof ik. Bh vd kliniek zat zo rot, (75c)dat ik hem thuis meteen gewisseld heb voor mijn andere die ik al besteld had. Vandaag meteen 1 bijbestellen 75d

eerst geprobeerd te slapen met voedingskussen maar om 1 uur toch maar plat gaan liggen en een ontspanningpilletje genomen die ik nog ergens had liggen:)

werd om 19.00 wakker. Enorme druk op mijn borsten vooral bovenin . Lijkt of ze ontploffen. Nu ik enen beetje rechterop zit in mijn voedingskussen gaat het weer beter. Straks meer.... en gefeliciteerd allemaal!!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames

@KoKo ik hoop dat je misselijkheid snel over is. Wat rot zeg. Rook je?

 

Ik heb redelijk plat geslapen. Met een voedingskussen onder m'n benen en m'n heupen wel wat gedraaid. Maar wel dat m'n rug nog recht was.

Zo lang ik zo lig heb ik amper tot geen pijn. 

Ik mag tot nu toe niet klagen denk ik. Ga zo eens proberen om rechtop te zitten en m'n bed uit te komen.

 

Vriendlief zorgt voor ons dochtertje. Ze is bijna 5 dus kan een hoop zelf. Maar ze moet wel naar school gebracht vlak acher ons huis dus dat doet hij deze week en begin volgende week. Ga er zo gewoon even bijzitten aan de eettafel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neb nog niet alles gelezen van jullie, maar hoorde wel overal dat je met name vd extra pijnstillers zo misselijk kunt worden. Ben ooit zo ziek geweest dagen na narcose, door tramadol en morfine...nooit meer! Dus als het lukt neem dan alleen ibuprofen en paracetamol . Netjes volgens het schema. Vd spugen en al die troep knap je niet op.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evi90 ik had nog tramadol gekregen en nog pillen tegen evt misselijkheid. 

Maar daar heb ik niets van genomen. Nu alleen een goede spiegel op opbouwen met paracetamol

en ibufrofen 400... Moet te doen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man stelde voor een boob shower te organiseren ipv een babyshower. Haha grapje natuurlijk maar moest er wel om lachen. Al mijn friends en collega's willen ze zien straks natuurlijk :) lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Controlfreak92:

Ahw meis ik begin nu ook meer last te krijgen helaas. Ze zeiden tegen mij om de 6 uur alle pijnstillers maar ik ga nu ook om en om slikken om de 3 uur. Lekker relaxen nu!

beter is om niet om en om in te nemen.. maar ook niet tegelijk. Paracetamol moet elke 6 uur, dan krijg je de beste spiegel, en anderre medicatie op ander vaste tijden.
Heb je celebrex en paracetamol?
Ik kan wel een schema voor je maken.. Laat me dan even in pb weten wat je neem en wanneer je het genomen hebt, dan help ik je.

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, hoe is het met jullie?

Ook van die fijne nachten? Vannacht was echt de ergste tot nu toe, nog niet eerder zoveel pijn gehad. Steken niet normaal en mijn rug!!!!!!

Ben nu om de 2 uur iets schuin op mijn voedingskussen gaan liggen, om en om, dat was uiteindelijk het beste.

Vanmorgen gedouched, ziet er wel goed uit verder.

Ik kan van jullie nergens verslagen terug lezen? Klopt dat? Foto's??

Of zijn jullie er niet toe in staat?

Hoop lig dat het een beetje gaat met de meiden van 9 januari.....

Hoop iets van jullie te horen!

Liefs, Joos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai joos,

Ik heb een kort verslagje geplaats en wat fotos.zal ze hier ook even plaatsen.

Vandaag gaat t stukken beter met de pijn.slapen is wel een drama,alleen op mn rug liggen grrr.

Vanavond ook maar eens een rol kussen erbij pakken.

Vanmiddag start mijn jongste zoontje met snel cursus zwemles,een hele opgave voor mij nu maar wil graag mee!

Hij vindt t erg spannend en wilt mama er graag bij...dusss knop om en mee!

Hoe gaat t bij jullie meiden?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dag 2

Dag 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joos, in mijn berichten vind je mijn verslag terug. Staat in m'n eigen topic.  

 

Met mij gaat het op zich wel. Net even met vriendlief een kadobon gehaald voor een vriendin. Wel in de buurt, maar tenminste even buiten geweest. 

 

Met het schema aan pijnstillers die ik via een van de meiden hier heb gehad gaat het een stuk beter. Wel erg fijn dus. 

Vanmiddag douchen. Spannend! Een kennis van mij is kapster dus die wilde m'n haar wel wassen in haar salon. Super lief en scheelt me weer moeilijk doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaauw @Melissa1983 wat zijn de jouwe al mooi zeg! Mijne staan nog zo strak, ik vind er nog niks aan :( even geduld hebben dus.

 

Vannacht schrok ik wakker om 0300 met zoveel pijn. Ik had mijn wekker gemist om 0100 dus geen pijnstillers genomen en ik kon niet normaal rechtop komen, heb echt liggen huilen en mn vriend wist niet wat hij moest doen :( heb me weer uit bed laten glijden en alsnog de paracetamol genomen. Toen naar de bank verhuisd waar ik nu nog lig. Gisteren toch teveel gedaan. Mijn moeder komt hier iedere dag heen en gaat dan van alles in huis doen waardoor ik wil helpen. Moet ik niet doen, maar ik kan dit zo slecht. Ik haat afhankelijk zijn van anderen!

 

Hopelijk vandaag weer wat progressie, ik ga in elk geval veeeeel rustiger aan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Controlfreak92 wat naar dat je zoveel pijn had. Probeer echt goed het schema te volgen van pijnstillers. Dat scheelt echt zoveel. 

En ik snap je helemaal wbt afhankelijk zijn en zelf wat willen doen. Ik vind het ontzettend lastig. Maar het is voor je herstel wel het beste. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.