Ga naar inhoud

De meiden van 9 januari 'Operatie leed pijntje & gekkigheid'


KoKo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Heerlijk geslapen, ben nog steeds relaxed... vertrekken thuis om 11.30

Ik wens jullie allemaal prachtige borsten, en een spoedig herstel,

Succes allemaal, en tot later ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei senorita:

@KoKo zou ik ook bij dit topic mogen aansluiten? Ik word niet  vandaag, maar morgen 10 januari geopereerd!

 

Groetjes, Senorita 

Als ik hier even op mag inhaken.

Uiteraard mag je meekletsen in dit topic, maar ik wil van iedereen een operatieverslag in zijn eigen topic. Ik heb dit toegestaan, ook meer als test om te zien hoe dit werkt. Handig voor jullie is het idd om ervaringen te delen op deze manier, maar het belang van het forum (ervaringen delen over je eigen pc in je eigen topic zodat anderen er ook iets aan hebben) moet niet in het gedrang komen :)

 

Hopelijk snappen jullie dit :)

 

Xx BB 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei best_boobie:

Als ik hier even op mag inhaken.

Uiteraard mag je meekletsen in dit topic, maar ik wil van iedereen een operatieverslag in zijn eigen topic. Ik heb dit toegestaan, ook meer als test om te zien hoe dit werkt. Handig voor jullie is het idd om ervaringen te delen op deze manier, maar het belang van het forum (ervaringen delen over je eigen pc in je eigen topic zodat anderen er ook iets aan hebben) moet niet in het gedrang komen :)

 

Hopelijk snappen jullie dit :)

 

Xx BB 

 

Ik snap dat absoluut @best_boobie!

Ga zeker weten mijn verslag in mijn eigen topic zetten!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen om kwart voor 8 naar de operatie kamer. Nog een half uur moeten wachten op een andere operatie kamer vanwege kapotte lamp.  08:16 begonnen met de operatie en om 09:45 was ik op de uitslaapkamer. Nu lig ik nog in bed veel pijn en misselijk. Laat dan ook iemand anders de update typen.  Hoe dan mijn nieuwe boobs zien er goed uit.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie het uitgebreide verslag komt nog in mijn eigen topic. Hoop te melden.  Ben eindelijk thuis na een rit van anderhalf uur...  Gelukkig niet de auto onder GEKOTST! Pffff ontslag tijdens de spits.. Nu even slapen! Hopelijk kan ik morgen een  beetje typen op de telefoon. Ik wens iedereen  een goede nacht toe. dikke x. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb de dag ook overleefd. Vanmorgen eerst nog uitgebreid gedouched. Toen onderweg gegaan. Kwart voor 8 weg gereden en we kwamen 2 uur later aan. 

11 uur de operatie in en kwart over 12 er al uit. En iets over 3 uur al naar huis na wat eten. 

Ik heb m'n uitgebreide verslag in m'n topic gezet. 

 

Ik voel me op zich best goed. Merk wel dat ik na de autorit echt heel stijf was. Onderweg nog wat bij de McDrive gegeten haha.

 

Uiteindelijk de implantaten toch vóór de borstspier geplaatst. Loop met een compressie bh. En ben overal oranje. Voel me net een oompa loompa hahaha. Ik lig nu lekker op de bank met een dekentje met een super lief en zorgzaam vriendje ♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Evi90:

Nou ik heb de dag ook overleefd. Vanmorgen eerst nog uitgebreid gedouched. Toen onderweg gegaan. Kwart voor 8 weg gereden en we kwamen 2 uur later aan. 

11 uur de operatie in en kwart over 12 er al uit. En iets over 3 uur al naar huis na wat eten. 

Ik heb m'n uitgebreide verslag in m'n topic gezet. 

 

Ik voel me op zich best goed. Merk wel dat ik na de autorit echt heel stijf was. Onderweg nog wat bij de McDrive gegeten haha.

 

Uiteindelijk de implantaten toch vóór de borstspier geplaatst. Loop met een compressie bh. En ben overal oranje. Voel me net een oompa loompa hahaha. Ik lig nu lekker op de bank met een dekentje met een super lief en zorgzaam vriendje ♡

Wat fijn! Ik zit nu in de auto, bijna thuis. Voel het ook stijf worden en een beetje last van mijn keel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reageer morgen of straks even op iedereen. Jeetje wat staat het strak! Voel me overreden en heb ook best pijn...

Nog ff en ik scheur uit mijn vel.

 

Door tekijken bij @Controlfreak92 heb ik toch gekozen voor 325cc en thank god hij had de cohe 2 op voorraad! 

Ben zo blij! Maar zelfs ademen en praten doet zeer... Moet nog plassen maar wil eigenlijk mijn bed niet uit.

 

Operatie verslag komt morgen wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Nu 70D aan :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei KoKo:

Reageer morgen of straks even op iedereen. Jeetje wat staat het strak! Voel me overreden en heb ook best pijn...

Nog ff en ik scheur uit mijn vel.

 

Door tekijken bij @Controlfreak92 heb ik toch gekozen voor 325cc en thank god hij had de cohe 2 op voorraad! 

Ben zo blij! Maar zelfs ademen en praten doet zeer... Moet nog plassen maar wil eigenlijk mijn bed niet uit.

 

Operatie verslag komt morgen wel.

Sterkte meid. Bij mij begint de pijn nu ook te komen helaas. Slaap rechtop met een bedsteun en zo'n u vormig vliegtuigkussentje in mn nek :rolleyes:

 

Slaap lekker!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.